Minulle sinä olisit riittänyt .
n->m
Kun mikään ei riitä.
18
417
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään ei ole ollut
- Anonyymi
Ei ketään ei mitään
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17871460i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ja mitään ei tulekkaan, ei edes pahaa unta.
- Anonyymi
Entäs jos hyvää unta sit? :)
- Anonyymi
Ei kait sitä mitään voi tulla jos et itse halua .
- Anonyymi
Sulla se painajainen ätmin kirjotusten parissa vaan jatkuu ja jatkuu, tsemppiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se painajainen ätmin kirjotusten parissa vaan jatkuu ja jatkuu, tsemppiä
Tunge nyt oikeesti tuo ätmittelys hanuriis jo.
Mitä se sulta on pois? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge nyt oikeesti tuo ätmittelys hanuriis jo.
Mitä se sulta on pois?Niin mikä? Toisina esiintyminen?
- Anonyymi
Olen vain liian haasteellinen. Arka, varovainen ja pidän liikaa asioita vain omana tietonani. En tahallani ole haastava, en vain osaa toimia erilailla..
- Anonyymi
Jos olisit hän, jota kaipaan, niin koita pliis rohkaistua edes vähän. Ei tästä muuten tule mitään. :D Laita viestiä, kutsu mut kylään tai jonnekin, tai tee jotain, mistä tiedän sun oikeesti pitävän musta. En tiedä uskallanko enää itse koittaa olla aloitteellinen, kun en tiedä sun tunteista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän, jota kaipaan, niin koita pliis rohkaistua edes vähän. Ei tästä muuten tule mitään. :D Laita viestiä, kutsu mut kylään tai jonnekin, tai tee jotain, mistä tiedän sun oikeesti pitävän musta. En tiedä uskallanko enää itse koittaa olla aloitteellinen, kun en tiedä sun tunteista...
Näiltä sivuilta on todella hankala saada oikeaa kontaktia. jos tunnisteet ei ole sellaisia että, henkilö ymmärtää että hänestä on kyse. Tottakai tämä on kirjoitus palsta, mutta jos haluaa oikeasti jonkun löytää, se tapahtuu ainoastaan tunnisteilla. 🙂 Ja parisuhteeseen tarvitaan aina 2 ihmistä. Se ei riitä että toinen hyväksyy, toisen pitää tuntea samalla tavalla. Ei siitä muuten täydellistä tule. Eiks vaan 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiltä sivuilta on todella hankala saada oikeaa kontaktia. jos tunnisteet ei ole sellaisia että, henkilö ymmärtää että hänestä on kyse. Tottakai tämä on kirjoitus palsta, mutta jos haluaa oikeasti jonkun löytää, se tapahtuu ainoastaan tunnisteilla. 🙂 Ja parisuhteeseen tarvitaan aina 2 ihmistä. Se ei riitä että toinen hyväksyy, toisen pitää tuntea samalla tavalla. Ei siitä muuten täydellistä tule. Eiks vaan 🙂
Tiedän kyllä, että se on vaikeaa, muttakun ei se tunnu sujuvan siellä oikeankaan elämän puolella. Kunhan nyt vain kirjoittelin. Varmasti on hyvä rohkaistua joka tapauksessa, olit hän tai et. :D Ja en siis ole aloittaja, kunhan sivusta vastasin kommenttiisi, kun kuulosti vähän siltä kuin mitä olen välillä epäillyt omasta "kohteestani".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et itse voi tehdä mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et itse voi tehdä mitään?
Olen minä yrittänyt jotain tehdäkin, mutta olen itsekin vähän ujo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä yrittänyt jotain tehdäkin, mutta olen itsekin vähän ujo.
Mitä sinä olet tehnyt sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä olet tehnyt sitten?
En nyt viitsi alkaa sen enempää erittelemään, mutta sanoisin, että enemmän kuin hän ainakin.
- Anonyymi
Agentti 007
Sehän hienoa jos verrataan kyseiseen vanhaan herraan.
Koska niihin vanhoihin 007 sisälty huumoria.
Edesmennyt 007 esittänyt herra esitti myöskin pyhimystä.
Josta sai nimen PyhimysVolvokin.
Siitä päästäänkin sanaan voi hyvä Sylvi.
Mutta aloittaja ei varmaankaan ole Sylvi?
Muttä kuka ihme se sitten voisi olla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916