Kun mikään ei riitä.

Anonyymi-ap

Minulle sinä olisit riittänyt .
n->m

17

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään ei ole ollut

      • Anonyymi

        Ei ketään ei mitään


    • Anonyymi

      Ja mitään ei tulekkaan, ei edes pahaa unta.

      • Anonyymi

        Entäs jos hyvää unta sit? :)


      • Anonyymi

        Ei kait sitä mitään voi tulla jos et itse halua .


      • Anonyymi

        Sulla se painajainen ätmin kirjotusten parissa vaan jatkuu ja jatkuu, tsemppiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se painajainen ätmin kirjotusten parissa vaan jatkuu ja jatkuu, tsemppiä

        Tunge nyt oikeesti tuo ätmittelys hanuriis jo.
        Mitä se sulta on pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunge nyt oikeesti tuo ätmittelys hanuriis jo.
        Mitä se sulta on pois?

        Niin mikä? Toisina esiintyminen?


    • Anonyymi

      Olen vain liian haasteellinen. Arka, varovainen ja pidän liikaa asioita vain omana tietonani. En tahallani ole haastava, en vain osaa toimia erilailla..

      • Anonyymi

        Jos olisit hän, jota kaipaan, niin koita pliis rohkaistua edes vähän. Ei tästä muuten tule mitään. :D Laita viestiä, kutsu mut kylään tai jonnekin, tai tee jotain, mistä tiedän sun oikeesti pitävän musta. En tiedä uskallanko enää itse koittaa olla aloitteellinen, kun en tiedä sun tunteista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän, jota kaipaan, niin koita pliis rohkaistua edes vähän. Ei tästä muuten tule mitään. :D Laita viestiä, kutsu mut kylään tai jonnekin, tai tee jotain, mistä tiedän sun oikeesti pitävän musta. En tiedä uskallanko enää itse koittaa olla aloitteellinen, kun en tiedä sun tunteista...

        Näiltä sivuilta on todella hankala saada oikeaa kontaktia. jos tunnisteet ei ole sellaisia että, henkilö ymmärtää että hänestä on kyse. Tottakai tämä on kirjoitus palsta, mutta jos haluaa oikeasti jonkun löytää, se tapahtuu ainoastaan tunnisteilla. 🙂 Ja parisuhteeseen tarvitaan aina 2 ihmistä. Se ei riitä että toinen hyväksyy, toisen pitää tuntea samalla tavalla. Ei siitä muuten täydellistä tule. Eiks vaan 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiltä sivuilta on todella hankala saada oikeaa kontaktia. jos tunnisteet ei ole sellaisia että, henkilö ymmärtää että hänestä on kyse. Tottakai tämä on kirjoitus palsta, mutta jos haluaa oikeasti jonkun löytää, se tapahtuu ainoastaan tunnisteilla. 🙂 Ja parisuhteeseen tarvitaan aina 2 ihmistä. Se ei riitä että toinen hyväksyy, toisen pitää tuntea samalla tavalla. Ei siitä muuten täydellistä tule. Eiks vaan 🙂

        Tiedän kyllä, että se on vaikeaa, muttakun ei se tunnu sujuvan siellä oikeankaan elämän puolella. Kunhan nyt vain kirjoittelin. Varmasti on hyvä rohkaistua joka tapauksessa, olit hän tai et. :D Ja en siis ole aloittaja, kunhan sivusta vastasin kommenttiisi, kun kuulosti vähän siltä kuin mitä olen välillä epäillyt omasta "kohteestani".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän, jota kaipaan, niin koita pliis rohkaistua edes vähän. Ei tästä muuten tule mitään. :D Laita viestiä, kutsu mut kylään tai jonnekin, tai tee jotain, mistä tiedän sun oikeesti pitävän musta. En tiedä uskallanko enää itse koittaa olla aloitteellinen, kun en tiedä sun tunteista...

        Miksi sinä et itse voi tehdä mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä et itse voi tehdä mitään?

        Olen minä yrittänyt jotain tehdäkin, mutta olen itsekin vähän ujo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä yrittänyt jotain tehdäkin, mutta olen itsekin vähän ujo.

        Mitä sinä olet tehnyt sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä olet tehnyt sitten?

        En nyt viitsi alkaa sen enempää erittelemään, mutta sanoisin, että enemmän kuin hän ainakin.


    • Anonyymi

      Agentti 007
      Sehän hienoa jos verrataan kyseiseen vanhaan herraan.
      Koska niihin vanhoihin 007 sisälty huumoria.
      Edesmennyt 007 esittänyt herra esitti myöskin pyhimystä.
      Josta sai nimen PyhimysVolvokin.

      Siitä päästäänkin sanaan voi hyvä Sylvi.
      Mutta aloittaja ei varmaankaan ole Sylvi?
      Muttä kuka ihme se sitten voisi olla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe