Näin viime yönä unta, jossa olin Aulangon Näköalatornissa rajulla ukonilmalla. Ei satanut vettä, mutta pesäpallon kokoisia rakeita tuli kottikärryllinen neliölle, niin suurella vauhdilla ja voimalla, että tornin ulkopuolen betonirappuset sortuivat tuhannen pillun päreiksi, enkä enää olisi päässyt alas kuin hyppäämällä lähimmän kuusen oksille...
En uskaltanut hypätä joten jäin yöksi tornin sisälle siellänolevaan riippumattoon nukkumaan.
Yöllä heräsin alaslaskeutuviin askelten ääniin joka kopisivat kivisiin kierreportaisiin tornin sisällä.
Näin pikäpartaisen mustaan kaapuun pukeutuneen kaljupään sauva kädessä tulevan riippumattoani kohti. Pelästyin ihan vitusti ja kierähdin oikealle kyljelle etten näkisi tuota kauheaa tyyppiä, eikä se näkisi minua... Kierähtäminen vauhdilla riippumatossa oli paha virhe, sillä se riippumatto lähti mukaan kierimisliikkeeseeni ja kiepautti 180 asteen asentoon, ja, koska en ollut turvavöissä suistuin kärsä edellä kivilattialle ja taju meni sen siliän tien. Seurasi koomatilanne jossa kuulin kuin honottavan vuohen naurunräkätyksen ja tajusin sen kuuluvan rappusia laskeutuneelle hiippaheikille. Sitten kuulun vuohen äänellä honotettuna sanat kolmesta hiuksia nostattavasta ennustuksesta, jotka saivat pallini nousemaan vauhdilla kainaloihini kuin benjii-kumiköysillä kiskaistuna.
ennustus 1.
RKP KAATAA OIKEISTOHALLITUKSEN MUODOSTUMISEN KOSKA HALUAA JATKOSSAKIN MAAHANMUUTTOA AFRIKAN SYVIMMILTÄ SAVANNEILTA KORKEASTI KOULUTETTUJEN HUIPPUTIEDEMIESTEN, AIVO- JA SYDÄNKIRURGIEN JA AVARUUSTÄHTITIETEEN TOHTOREIDEN TARPEESTA KOHTUVAAN TYÖVOIMAPULAAN.
ennustus 2.
ERDOGAN HÄVIÄÄ HUOMENNA KALKKUNA-TURKIN PRESIDENTIN VAALIT, KATOAA HETKEKSI, MUTTA LÖYTYY TIISTAINA ISTANBULIN LOSER KAUPUNGINOSAN SIVUTIELTÄ SILTARUMMUN VIEMÄRIPUTKESTA TUKKA SEKAISIN.... KISKOTAAN HIUKSISTA ESILLE JA VIEDÄÄN JONNEKIN.
ennustus 3.
PUTIN LÖYTYY KREMLIN TORNIN JUURELTA PÄÄ SYVÄLLÅ TURPEESSA, PYSTYSSÄ KUIN KÄRKI EDELLÄ YLIMMÄN KERROKSEN IKKUNASTA PUDOTETTU PIIPPO TIKKA...
Herättyäni löysin itseni taloni kellarin betonirappujen juurelta vitun iso kuhmu päässä, nenä verta vuotaen, ja korva irti ...
Toteutuuko tämä näkemäni enneuni?
9
278
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo olllut uni vaan tapasit Hoolinnan vapaamuurarit. Niitä asuu mm. raatihuoneen kellarissa.
- Anonyymi
Enneunesi kohta 1. Toteutuu koska toi vitun 10 kansanedustajan mikrohurripuolue pääsee aina kuninkaantekijän paikalle saakeli päättämään tuleeko suomeen oikeisto vai punikkihallitus.
- Anonyymi
Ennustuksesi kohta2 toivottavasti toteutuu ja vitunerdopelle ammutaan siihen viemäriputkeen kuten muhammad kaddafi
- Anonyymi
Entäs kohta kolme?
Osaatko sanoa milloin Putler tippuu kalju edellä avoimesta akkunaata kuin Piippo tikka turpeeseen?
- Anonyymi
Huomenna selkii ehtoolla 1 kohta
- Anonyymi
Tarkotin 2 kohta
- Anonyymi
Putin kuolee 24.6.2023, tällainen tieto tuli Kremlin Silovikeiltä eilen faxilla.
- Anonyymi
Jaanipäev tekee tehtävänsä??
- Anonyymi
Toisaalta jos Putin kuulee tuon se voi ollakin sinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006