tänne viestin, jossa sanoit että tunnuin yhdessä hetkessä kumppanilta?
Säästin sen ja kuvittelen sen olevan sulta mulle. Rakastan sua.
Kirjoititko sinä toukokuun alkupuolella
22
464
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä osaa sanoa kirjoitinko tuollaista juuri tuolloin. Kumppani sanana olisi kyllä se, jota itsekin käyttäisin. Joka tapauksessa ihana viesti jollekin. Minäkin olen säästänyt joitakin viestejä täältä ja kuvittelen tunnistavani niistä hänet, jota kaipaan joka päivä.
Voi miten kaipaankaan taas...- Anonyymi
Hyvä kuulla, että en ole ainoa hullu, joka näin on joskus tehnyt. Ja siis en tarkoita, että olet hullu, itse vaan taidan vähän olla. :) -sivusta
- Anonyymi
Minä säästän jotain ja lueskelen niitä välillä häntä ajatellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuulla, että en ole ainoa hullu, joka näin on joskus tehnyt. Ja siis en tarkoita, että olet hullu, itse vaan taidan vähän olla. :) -sivusta
Sitä se rakkaus teettää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se rakkaus teettää. :)
Juu, no henkilökohtaisesti en välttämättä tarvitse sitä ollakseni vähän kahjo muutenkin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä säästän jotain ja lueskelen niitä välillä häntä ajatellen.
Jonkin aikaa sitten yritin etsiä hakutoiminnolla ensimmäistä koskaan kirjoittamaani aloitusta tänne, mutta en löytänyt sitä... Olisi ollut kiva nähdä sen päivämäärä, että mikä se oikeasti olikaan. Milloin viime syksynä/alkutalvesta olin siinä pisteessä, että oli pakko tulla tänne huutamaan kaipuu ilmoille. 🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkin aikaa sitten yritin etsiä hakutoiminnolla ensimmäistä koskaan kirjoittamaani aloitusta tänne, mutta en löytänyt sitä... Olisi ollut kiva nähdä sen päivämäärä, että mikä se oikeasti olikaan. Milloin viime syksynä/alkutalvesta olin siinä pisteessä, että oli pakko tulla tänne huutamaan kaipuu ilmoille. 🧡
Nämä siis sivusta. Harmittaa kun muut aina omii aloitukseni. Surettaa tosi paljon. Sehän oli minulta hänelle eikä teiltä kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä siis sivusta. Harmittaa kun muut aina omii aloitukseni. Surettaa tosi paljon. Sehän oli minulta hänelle eikä teiltä kenellekään.
Pahoitteluni, ap, en muistanut laittaa "-sivusta" merkintää viestiini. Ei ollut tarkoitus tunkeilla mitenkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoitteluni, ap, en muistanut laittaa "-sivusta" merkintää viestiini. Ei ollut tarkoitus tunkeilla mitenkään...
Sinä taidat olla sama joka tunkee jokaiseen aloitukseeni. En tee niitä nyt hetkeen niin teette ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla sama joka tunkee jokaiseen aloitukseeni. En tee niitä nyt hetkeen niin teette ihan itse.
Ihan vinkiksi vain näin sivusta: kannattaa merkitä omat postaukset "ap" siinä vaiheessa, kun sivullisilta alkaa tulla kommentteja aloitukseen. Niin voi kertoa kaikille sievästi, kuka on ap eikä kenenkään tarvi ruveta itkemään.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17871671x
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Täällähän ne asiat etenee. Jatkakaa...
- Anonyymi
Tervetuloa Ikävä-palstalle. Täällä ikävöidään.
- Anonyymi
Ehkäpä ei ole tarkoituskaan edetä. Kaikkihan ei edes voi.
- Anonyymi
Säkö edelleen pidät näitä miehen mielikuvitusjuttuja todellisena ja koet näistä ahdistusta tai vastaavaa tuskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkö edelleen pidät näitä miehen mielikuvitusjuttuja todellisena ja koet näistä ahdistusta tai vastaavaa tuskaa?
Aloitus on naiselta eikä kuulu sinulle millään tapaa. Se on hänelle eikä sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on naiselta eikä kuulu sinulle millään tapaa. Se on hänelle eikä sinulle.
Joopa joo krooh🥱 Ja miten niin aloituksen pitäisi olla itselle ns että voi kommentoida? Perustele ätmi edes se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo krooh🥱 Ja miten niin aloituksen pitäisi olla itselle ns että voi kommentoida? Perustele ätmi edes se.
Älä viitsi kiusata. Se saa olla vaikka porolta, ei liity sinuun. Mitä ihmettä sinä teet näillä palstoilla ihastuneiden seassa? Käyt enemmän kuin muut mutta lähinnä valittamassa muiden kaipauksesta. Sinun surkeus ei ole meidän muiden vika!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaminen ei kuulu aikuisten ihmisen elämään. Siinä sinulle perustelu. Et ole sellainen ihminen, jota voisin arvostaa. Mene pois jakamasta pahaa mieltä. Hanki ammattiapua!
- Anonyymi
Saattoi olla:)
- Anonyymi
Musta se kuulosti häneltä jotenkin, sopisi hänelle ja meidän tilanteeseen. Musta tuntui ihan samalta .... kumppanilta, siis irl tilanteessa.
- Anonyymi
Ja aloitus on h naiselta niin ei tarvitse muiden esittää sen kirjoittaneensa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086