Apostolinen kristinusko

Anonyymi-ap

Kristittyjä ei ole kutsuttu kolpötöörien seuraajiksi. Vaan apostolien esikuvan mukaisesti Jeesuksen Kristuksen seuraajiksi.

Fil. 3:15 Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on.
Fil. 3:16 Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!
Fil. 3:17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.

2. Tim. 1:13 Ota esikuvaksi ne terveelliset sanat, jotka olet minulta kuullut, uskossa ja rakkaudessa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.

1. Piet. 2:21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä,

Ainakin yksi hengellisesti umpisokea kolpötööri ahertaa täällä kauppaamassa kristillisyyksiään ja itse kehittelemiään jeesuksia.

Tällaisille henkilöille pitää laittaa heti toppi, toiminnallaan he vain halveksivat Kristuksen uhria ja syljeskelevät Luojaansa silmille, tarjoamalla kehittelemillään ehdoilla parempaa pelastusta. kun Jeesuksessa Kristuksessa kaikille ihan ilmaiseksi on tarjolla.
Tänäänkin, tässä ja nyt.

Älä siis ylenkatso häntä, joka sinun puolestasi on kuollut ja kaikki syntisi sovittanut, ristillä Golgatalla. Tulkaa, sillä kaikki on valmistettu.

6

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syntyikö se johon sinä uskot neitsyt Marian kautta?

      Vai puhutko ehkä perkeleestä, joka esittää Kristusta?

      • Anonyymi

        Hän ei pysty vastata näihin yksinkertaisiin kysymyksiin, miksi?

        Koska perkele eli saatana ei ole koskaan syntynyt neitsyt Mariasta vaan ainoastaan elävän Jumalan yksi Poika Jeesus Kristus joka Jumalan voimalla puettu on, ei perkeleen voimalla vaan Pyhällä Hengellä!


        Kun he puhuvat Jeesuksesta niin he puhuvat saatanasta mutta kun elävässä kristillisyydessä esimerkiksi esikoislaestaadiolaisuudessa puhutaan Jeesuksesta niin me puhumme siitä joka syntyi neitsyt Marian kautta tämän päälle eikä se ole meille mikään ongelma tunnustaa uskoamme hänen päälleen, mutta saatanalle se näyttää olevan kovakin ongelma, Jeesuksen hän kyllä tunnustaa mutta ei sitä joka syntyi neitsyt Marian kautta vaan saatana tunnustaa sen Jeesuksen jonka hän on itse tehnyt eli antikristuksen joka on perkele.

        Mutta se joka syntyi neitsyt Marian kautta on Kristus elävän Jumalan Poika, täynnä Pyhää Henkeä ei itsestään vaan Jumalalta voideltu eli ylhäältä, mutta perkele voitelee happamalla sapella ja juottaa käärmeen myrkkyä orjilleen ja opettaa rakastamaan maailmaa ja vihamaan alennuksessa kulkevaa kristillisyyttä niin kuin me näemme yhden Kristuksen neitsyt Marian kautta syntyneen esikuvasta että Hän alensi itsensä ja otti ristin päällensä ja ei totellut pilkkaa vaan kantoi kuormansa, jota perkele ja maailma vihasi niin se myös tänäpäivänä on että perkele ja maailma vihaa elävää kristillisyyttä koska se kulkee alennuksessa ja ei tottele maailmaa ei perkelettä eikä omaa lihaa vaan Kristusta joka elävästä Jumalasta on ja neitsyt Marian kautta lihaan syntynyt, niin kuin Pyhä Henki lihaan tuli Kristuksessa niin se myös on elävissä kristityissä jotka Kristuksen opetuslapset ovat että heissä myös Pyhä Henki on lihaan tullut niin kuin Kristuksessa vaan ei itsestään vaan ylhäältä annettu.


    • Voihan se olla niin-kin, että vihainen ihminen näkee kaikki muut-kin vihaisina?

    • Lopunajassa Kristus kokoaa omansa ns maanalle.
      Se koskee kaikkia ,joissa Kristuksen Henki on.
      Varautukaa siihen sillä silloin ei kysellä puolueen mukaan vaan Kristuksessa olevien mukaan yhteen ja samaan yhteyteen Hengen kautta.
      Sanon siis kaikille Kristuksessa oleville ,että VARAUTUKAA !!TUOHON TAPAHTUMAAN.
      Älkääkä missään nimessä kyselkö ,että mihin sinä kuulut ja mihin sinä.
      On vain 1 Kristus ja 1 Ruumis.
      Kristuksessa olemme yhtä.
      Tämä tulee tapahtumaan niin kertokaa tästä kaikille eteenpäin.

    • Anonyymi

      Minun täytyy vain sanoa että vaikka minä en silleen salissa istu vaan niin kuin ulkopuolella vaan en kuitenkaan ulkona vaan ovella, että minä siinä vartioitsen ettei tämä vanhus sisään astu, sillä minulla on sellainen vakuutus tai ehkä ilmoituskin ettei saliin nyt enään kovin paljon mahdu vaan sali alkaa olemaan niin kuin täysi, ja sen takia tämän vanhuksen tulee istua ulkopuolella, vaikka hän tahtois sisään tulla tai minä, niin kuitenkin minä istun ovelle ja hän ulkopuolelle koska se on Jumalan tahto.

      Ei yksikään astu hääsaliin omasta tahdosta vaan Jumalan kutsusta!

      • Anonyymi

        Vaikka en minä sitä ihan oikein sanonut niin kuin näin, että hän istui siinä ulkopuolella siis seurakunnan jonkin puisen pöydän ääressä tai istuutui siihen suruttoman vaimonsa kanssa josta ulospäin näkyi suruttomuus, mutta en minä sitä sanonut koska ajattelin ettei hänellä varmaan vaimoa ole, mutta nyt ymmärsin että vaimo merkitsee seurakuntaa ja ehkä se tarkoitti väärää oppia mutta se pöydä armo pöytää joka kuitenkin oli niin kuin pihalla seurakunnan ulkopuolella, sali oli niin täynnä ihmisiä että minun piti ovelle istua ettei siellä paikkaa ollut, ja siitä ovelta minä katsoin tuota miestä kuinka hän istui sen pöydän ääreen siihen seurakunnan ulkopuolelle eli pihalle suruttoman vaimonsa kanssa... Mutta en minä miksi minä sen näin, mutta sen tiedän että siinä oli totuuden siementä mukana!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe