Anteeksi h että olin eilen

Anonyymi-ap

etäinen ja hiljainen ja välinpitämätönkin. En tiedä yrititkö aiemmin tehdä minut mustasukkaiseksi ja puhuit toisesta miehestä niin mua jäi vähän vaivaamaan se loukkaannuin vähän jo olin vähän alamaissa tilanteen takia... Ymmärrätkö miten helposti voit halutessasi loukata minua? Kaikki johtuu siitä että merkitset niin paljon ja rakastan sinua! Selvennykseksi tahdon vielä kertoa sinulle että minua ei kiinnosta kukaan muu nainen enkä katsele muita naisia minun sydämeen mahtuu vain yksi ja se olet sinä!

-t

20

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä mitä touhuatte mutta kun minä olen se toinen mies!

• Anonyymi

Ei, et ole en usko se ei ole täältä palstalta. Olet voinut jutella täällä jollekin mutta tämä ei koske nyt sinua.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, et ole en usko se ei ole täältä palstalta. Olet voinut jutella täällä jollekin mutta tämä ei koske nyt sinua.

ap

Mikä kaupunki, sano alkukirjain. Sittenpähän mun ei tarvitse epäillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kaupunki, sano alkukirjain. Sittenpähän mun ei tarvitse epäillä.

Se on pieni paikka en viitsi sitä laittaa mutta voit itse laittaa niin sanon onko oikea kirjain.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on pieni paikka en viitsi sitä laittaa mutta voit itse laittaa niin sanon onko oikea kirjain.

ap

H.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H.

Väärin meni olet erehtynyt tässä tapauksessa...

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni olet erehtynyt tässä tapauksessa...

ap

Minkö väriset hiukset sum hool?

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17871876y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Sinä olet todella rakastunut. Tunnistan itsessäni samanlaista, että loukkaannun ihan turhasta kun olen niin rakastunut. sivusta

• Anonyymi

Ai missä puhuin toisesta miehestä?

• Anonyymi

Et ole oikea jos et tiedä.

ap

• Anonyymi

Ootteko te ne kuuluisat tuomo ja hanna, mistä täällä palstalla aina puhutaan?

• Anonyymi

ei

ap

• Anonyymi

Ok, noista kirjaimista voi vaan helposti luulla niin. Lisäksi oon huomannut sellaisen jännän ilmiön, että välillä kun näitä t:ltä h:lle-juttuja on katsonut, vois melkeen luulla että ne olisi kirjoitettu itelle. Alkukirjaimet vaan vähän väärin. Vissiin vaan vähän samanlaiset kuviot kyseessä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, noista kirjaimista voi vaan helposti luulla niin. Lisäksi oon huomannut sellaisen jännän ilmiön, että välillä kun näitä t:ltä h:lle-juttuja on katsonut, vois melkeen luulla että ne olisi kirjoitettu itelle. Alkukirjaimet vaan vähän väärin. Vissiin vaan vähän samanlaiset kuviot kyseessä. :)

Kirjaimet on aika yleinen tunniste. Ei se tarkoita että olisi oikea. Itse olen h ja kaipaan t, mutta ei se ole ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjaimet on aika yleinen tunniste. Ei se tarkoita että olisi oikea. Itse olen h ja kaipaan t, mutta ei se ole ap.

Siis kyllä mä tämän tiedän! Ei ollut nyt tuosta kyse. :)

• Anonyymi

Paljon vastauksia mutta ei siltä oikealta :/ harmillista... Olisi niin tärkeää että hän huomaisi tämän.

ap

• Anonyymi

Eikö sinulla ole hänen numeroaan, vai miksi et kerro sitä hänelle muualla? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla ole hänen numeroaan, vai miksi et kerro sitä hänelle muualla? -sivusta

On numero mutta en uskalla lähestyä nyt suoraan...

ap

• Anonyymi

Tälläsiä nään naiset on, vejätetää, kusetetaan ,petetää jatkuvasti..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      97
      2183
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2181
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      1993
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1371
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1346
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1046
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      996
    Aihe