etäinen ja hiljainen ja välinpitämätönkin. En tiedä yrititkö aiemmin tehdä minut mustasukkaiseksi ja puhuit toisesta miehestä niin mua jäi vähän vaivaamaan se loukkaannuin vähän jo olin vähän alamaissa tilanteen takia... Ymmärrätkö miten helposti voit halutessasi loukata minua? Kaikki johtuu siitä että merkitset niin paljon ja rakastan sinua! Selvennykseksi tahdon vielä kertoa sinulle että minua ei kiinnosta kukaan muu nainen enkä katsele muita naisia minun sydämeen mahtuu vain yksi ja se olet sinä!
-t
Anteeksi h että olin eilen
20
319
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mitä touhuatte mutta kun minä olen se toinen mies!
- Anonyymi
Ei, et ole en usko se ei ole täältä palstalta. Olet voinut jutella täällä jollekin mutta tämä ei koske nyt sinua.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, et ole en usko se ei ole täältä palstalta. Olet voinut jutella täällä jollekin mutta tämä ei koske nyt sinua.
apMikä kaupunki, sano alkukirjain. Sittenpähän mun ei tarvitse epäillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kaupunki, sano alkukirjain. Sittenpähän mun ei tarvitse epäillä.
Se on pieni paikka en viitsi sitä laittaa mutta voit itse laittaa niin sanon onko oikea kirjain.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on pieni paikka en viitsi sitä laittaa mutta voit itse laittaa niin sanon onko oikea kirjain.
apH.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H.
Väärin meni olet erehtynyt tässä tapauksessa...
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin meni olet erehtynyt tässä tapauksessa...
apMinkö väriset hiukset sum hool?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17871876y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sinä olet todella rakastunut. Tunnistan itsessäni samanlaista, että loukkaannun ihan turhasta kun olen niin rakastunut. sivusta
- Anonyymi
Ai missä puhuin toisesta miehestä?
- Anonyymi
Et ole oikea jos et tiedä.
ap
- Anonyymi
Ootteko te ne kuuluisat tuomo ja hanna, mistä täällä palstalla aina puhutaan?
- Anonyymi
ei
ap - Anonyymi
Ok, noista kirjaimista voi vaan helposti luulla niin. Lisäksi oon huomannut sellaisen jännän ilmiön, että välillä kun näitä t:ltä h:lle-juttuja on katsonut, vois melkeen luulla että ne olisi kirjoitettu itelle. Alkukirjaimet vaan vähän väärin. Vissiin vaan vähän samanlaiset kuviot kyseessä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, noista kirjaimista voi vaan helposti luulla niin. Lisäksi oon huomannut sellaisen jännän ilmiön, että välillä kun näitä t:ltä h:lle-juttuja on katsonut, vois melkeen luulla että ne olisi kirjoitettu itelle. Alkukirjaimet vaan vähän väärin. Vissiin vaan vähän samanlaiset kuviot kyseessä. :)
Kirjaimet on aika yleinen tunniste. Ei se tarkoita että olisi oikea. Itse olen h ja kaipaan t, mutta ei se ole ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaimet on aika yleinen tunniste. Ei se tarkoita että olisi oikea. Itse olen h ja kaipaan t, mutta ei se ole ap.
Siis kyllä mä tämän tiedän! Ei ollut nyt tuosta kyse. :)
- Anonyymi
Paljon vastauksia mutta ei siltä oikealta :/ harmillista... Olisi niin tärkeää että hän huomaisi tämän.
ap- Anonyymi
Eikö sinulla ole hänen numeroaan, vai miksi et kerro sitä hänelle muualla? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole hänen numeroaan, vai miksi et kerro sitä hänelle muualla? -sivusta
On numero mutta en uskalla lähestyä nyt suoraan...
ap
- Anonyymi
Tälläsiä nään naiset on, vejätetää, kusetetaan ,petetää jatkuvasti..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi972183En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222181- 481993
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361371- 301346
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201046- 26996