Ihana olet i-nainen Kuuttini

Anonyymi-ap

Tämä söpölle 30-vuotiaalle ranskaa puhuvalle ihanalle naiselle❤️❤️

Älä välitä tuosta ilkeästä trollista joka sotkee ja kirjoittaa väliin
Tiedät Kulta, että minä en kirjoita mitään hölmöä tai outia
Luithan tämän Kuutti

66

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän kyllä ❤

      • Anonyymi

        Love u Sweetie ❤️❤️


    • Anonyymi

      Vakio tekohengitys tälle palstalle.

    • Anonyymi

      Ahdistaa tuo tyhmä trolli. Se on kai yksi sairaalloisen mustasukkainen nainen

    • Anonyymi

      Mitä oot puuhaillut tänään Kuutti? ❤️❤️

      • Anonyymi

        En mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitään.

        Mikä nyt on Kulta? Noi hölmöt viestit ei ole minulta vaan trollaavalta mustasukkaiselta naiselta😢❤️


      • Anonyymi

        Es-tu déprimé ma bébé? Est-ce que ca va? 😢❤️❤️


    • Anonyymi

      Good night Sweetie ❤️❤️

    • Anonyymi

      Täälläkö taas odotellaan, että i-nainen eli Iiris eli Kuutti vihdoin ja viimein viestittää rakkaalleen jossain muuallakin kuin suomi24 sivustolla? Jännitys tiivistyy, onhan tässä jo monta vuotta sitä odoteltu. Jännä juttu, että ei ole vielä tapahtunut. Mistä lie voisi johtua. 😆

      • Anonyymi

        Me ollaan kuule ihan livenäkin tapailtu ja käyty jokunen kerta treffeillä. Viime naistenpäivänä vein Iirikselleni ruusuja ja hän tykkäsi. Et ymmärrä, että elämä on monimutkaista ja toista saattaa esim. jännittää tai tuntua epävarmalta, eikä uskalla edetä niin nopeasti tai voi olla monenlaisia elämäntilanteita. Rakkaus herättää monenlaisia tunteita. Minä ja Iirikseni rakastamme toisiamme.


      • Anonyymi

        Jos olet mies niin tiedoksi, että Iiris ei ole sinusta lainkaan kiinnostunut. Iiris ei ole kiinnostunut vähä-älyisistä, huonosti käyttäytyvistä, ilkeistä, moraalittomista ja pahoista miehistä kuten sinä. Iiris tykkää miehistä jotka ovat kilttejä, äkykkäitä ja hyväsydämisiä kuten minä. Iiris ja minä olemme jo tavallaan kihloissa. Olet surkea tyyppi kun yrität varattuja naisia ja todella tyhmä kun kuvittelet että hienot ja hyvät naiset olisivat kiinnostuneita kaltaisistasi surkeista ja pahoista moukista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan kuule ihan livenäkin tapailtu ja käyty jokunen kerta treffeillä. Viime naistenpäivänä vein Iirikselleni ruusuja ja hän tykkäsi. Et ymmärrä, että elämä on monimutkaista ja toista saattaa esim. jännittää tai tuntua epävarmalta, eikä uskalla edetä niin nopeasti tai voi olla monenlaisia elämäntilanteita. Rakkaus herättää monenlaisia tunteita. Minä ja Iirikseni rakastamme toisiamme.

        Miten se selittää sen, että juttelette pelkästään täällä? Kuten näet, niin olisi aika paljon helpompaa viestitellä yksityisiä reittejä pitkin, kuten kaikki muutkin toisensa tuntevat ja tavannee ihmiset tekevät.


      • Anonyymi

        Etsi seuraa itsellesi vaikka roskiksista. Sieltä löydät itsellesi tasoistasi seuraa. Älä häiritse hyvien ihmisten elämää.


      • Anonyymi

        Iiris ei ole sinusta idi-ootti lainkaan kiinnostunut. Vain kaltaisesi tyhmä ja moraaliton luuseri yrittää varattuja, eikä edes tajua ettei hyvät naiset ole kiinnostuneita huonoista ja pahoista miehistä


      • Anonyymi

        Olet kaikilla mittareilla huono ja paha mies. Mene tosiaan niistä roskiksista etsimään seuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iiris ei ole sinusta idi-ootti lainkaan kiinnostunut. Vain kaltaisesi tyhmä ja moraaliton luuseri yrittää varattuja, eikä edes tajua ettei hyvät naiset ole kiinnostuneita huonoista ja pahoista miehistä

        Mitä jos vauhkoontumisen sijaan vain vastaisit kysymykseen, niin sitä ei tarvitse tulla ihmettelemään aina uudelleen jokaiseen ketjuun tästä lähtien? Et sinä ettekä te tätä sivustoa omista. Jos haluatte yksityisyyttä ja omaa rauhaa, niin siirtäkää keskustelunne yksityiseen paikkaan, jonne se hyvien tapojen mukaisesti kuuluu.


      • Anonyymi

        Kaltaisesi ilkeät ihmiset ovat maailman syöpä ja teistä syntyy kaikki paha maailmassa, sodat, riisto, sorto, kiusaaminen, väkivalta, rikollisuus. Sinunlaisesi inhottavat, ilkeät ja pahat ihmiset aiheutatte maailman ongelmat.


      • Anonyymi

        Jätä meidät rauhaan aivokääpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mies niin tiedoksi, että Iiris ei ole sinusta lainkaan kiinnostunut. Iiris ei ole kiinnostunut vähä-älyisistä, huonosti käyttäytyvistä, ilkeistä, moraalittomista ja pahoista miehistä kuten sinä. Iiris tykkää miehistä jotka ovat kilttejä, äkykkäitä ja hyväsydämisiä kuten minä. Iiris ja minä olemme jo tavallaan kihloissa. Olet surkea tyyppi kun yrität varattuja naisia ja todella tyhmä kun kuvittelet että hienot ja hyvät naiset olisivat kiinnostuneita kaltaisistasi surkeista ja pahoista moukista

        Eiköhän Iiris ihan itse osaa kertoa, mistä ja kenestä hän on kiinnostunut. Tuskin Iiris niin hirveästi arvostaa tätä, kuinka täällä puhut, väität ja julistat laittamalla sanoja hänen suuhunsa, ihan kuin tietäisit paremmin hänen puolestaan ja määräisit ja määrittelisit hänen elämäänsä kuin hän olisi nukkesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä meidät rauhaan aivokääpä

        Osallistun vain julkisesti käytävään keskusteluun. Käskyilläsi ja haukuillasi ei ole täälllä minkäänlaista auktoriteettia, vaan alistut kiltisti siihen, että keskusteluihin osallistuvat juuri ne keitä siihen huvittaa osallistua. Deal with it, poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos vauhkoontumisen sijaan vain vastaisit kysymykseen, niin sitä ei tarvitse tulla ihmettelemään aina uudelleen jokaiseen ketjuun tästä lähtien? Et sinä ettekä te tätä sivustoa omista. Jos haluatte yksityisyyttä ja omaa rauhaa, niin siirtäkää keskustelunne yksityiseen paikkaan, jonne se hyvien tapojen mukaisesti kuuluu.

        Me saadaan kuule käyttää mitä viestintäkanavia haluamme, olemme lähettäneet toisillemme paljon tekstiviestejä ym ja postikortteja. Sinulle ei meidän suhteemme kuulu mitenkään ja me saamme lähettää täällä niin paljon rakkausviestejä toisillemme kuin haluamme. Sinä olet moraaliton ja paha ihminen. Usko Jeesukseen tai joudut hel-vettiin. Jätä meidät rauhaan. Kuten sanoin Iirikseni ei ole kiinnostubut kenestäkään muista miehistä, eikä todellakaan kaltaisistasi huonoista ja pahoista ihmisistä. Olet inhottava ja moraaliton ihminen, jollaisia ei maailmassa pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me saadaan kuule käyttää mitä viestintäkanavia haluamme, olemme lähettäneet toisillemme paljon tekstiviestejä ym ja postikortteja. Sinulle ei meidän suhteemme kuulu mitenkään ja me saamme lähettää täällä niin paljon rakkausviestejä toisillemme kuin haluamme. Sinä olet moraaliton ja paha ihminen. Usko Jeesukseen tai joudut hel-vettiin. Jätä meidät rauhaan. Kuten sanoin Iirikseni ei ole kiinnostubut kenestäkään muista miehistä, eikä todellakaan kaltaisistasi huonoista ja pahoista ihmisistä. Olet inhottava ja moraaliton ihminen, jollaisia ei maailmassa pitäisi olla.

        Saatte tietysti, mutta kuten näet, niin saavat muutkin. Eli "teidän keskusteluunne" tullaan osallistumaan jatkossakin, ja saat olla kaksinaismoralistinen haukkuessasi muita ihmisiä idiooteiksi. Mitähän Jeesus siihen sanoisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos vauhkoontumisen sijaan vain vastaisit kysymykseen, niin sitä ei tarvitse tulla ihmettelemään aina uudelleen jokaiseen ketjuun tästä lähtien? Et sinä ettekä te tätä sivustoa omista. Jos haluatte yksityisyyttä ja omaa rauhaa, niin siirtäkää keskustelunne yksityiseen paikkaan, jonne se hyvien tapojen mukaisesti kuuluu.

        Vain idi-ootti kuvittelee että hyvät naiset olisivat kiinnostuneet huonoista, ilkeistä ja pahoista miehistä. Eivät todellakaan ole, vaan empaattisista ja hyväsydämisistä ja älykkäistä, kuten minä. Vain idi-ootti ja luuseri yrittää varattuja naisia. Olet törkeästi käyttäytyvää roskaväkeä ja ihan helvetin nolo jätkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain idi-ootti kuvittelee että hyvät naiset olisivat kiinnostuneet huonoista, ilkeistä ja pahoista miehistä. Eivät todellakaan ole, vaan empaattisista ja hyväsydämisistä ja älykkäistä, kuten minä. Vain idi-ootti ja luuseri yrittää varattuja naisia. Olet törkeästi käyttäytyvää roskaväkeä ja ihan helvetin nolo jätkä

        Ei nyt kuulosta ihan siltä rakkaudelta, josta Jeesus toivoisi sinun levittävän maailmaan. Ilkeät sanasi tekevät maailmasta vain pahemman paikan. Rukoilen puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatte tietysti, mutta kuten näet, niin saavat muutkin. Eli "teidän keskusteluunne" tullaan osallistumaan jatkossakin, ja saat olla kaksinaismoralistinen haukkuessasi muita ihmisiä idiooteiksi. Mitähän Jeesus siihen sanoisi?

        Sinä et ole kristitty, koska kristitty toimii oikein ja rakastaa lähimmäisiä. Sinä olet paha ihminen, ja kuten sanoin joudut hel-ve-tin tuleen jos jatkat tuolla tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatte tietysti, mutta kuten näet, niin saavat muutkin. Eli "teidän keskusteluunne" tullaan osallistumaan jatkossakin, ja saat olla kaksinaismoralistinen haukkuessasi muita ihmisiä idiooteiksi. Mitähän Jeesus siihen sanoisi?

        Minä sanoin totuuden: sinä olet ala-arvoinen ja nolo idi-ootti ja helvetin tyhmä sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole kristitty, koska kristitty toimii oikein ja rakastaa lähimmäisiä. Sinä olet paha ihminen, ja kuten sanoin joudut hel-ve-tin tuleen jos jatkat tuolla tiellä.

        Kiellätkö ihmistä olemasta kristitty? Vaikuttaa aika vastakohdalta siihen, mitä jumala ja Jeesus tahtoisivat. Haukut ihmisiä ja käännät heille selkäsi ja kiellät heiltä uskon jumalaan. Kuulostaapa todella kristilliseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sanoin totuuden: sinä olet ala-arvoinen ja nolo idi-ootti ja helvetin tyhmä sellainen

        Vain jumala tietää totuuden. Leikitkö nyt jumalaakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Iiris ihan itse osaa kertoa, mistä ja kenestä hän on kiinnostunut. Tuskin Iiris niin hirveästi arvostaa tätä, kuinka täällä puhut, väität ja julistat laittamalla sanoja hänen suuhunsa, ihan kuin tietäisit paremmin hänen puolestaan ja määräisit ja määrittelisit hänen elämäänsä kuin hän olisi nukkesi.

        Iirikseni rakastaa minua ja minä häntä ja minä kyllä tiedän tasan tarkkaan mitä hän ajattelee kuten hän tietää minunkin. Me olemme kristittyjä ja me emme ole kiinnostuneita ihmisistä parisuhteemme ulkopuolella. Sinä olet moraaliton luuseri koska häiritset parisuhdettamme ja yrität varattua naista, joka ei ole sinusta lainkaan kiinnostunut. Olet niin vailla moraalia, ettet ymmärrä edes että toisten parisuhteet ja varatut naiset kuuluu jättää rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osallistun vain julkisesti käytävään keskusteluun. Käskyilläsi ja haukuillasi ei ole täälllä minkäänlaista auktoriteettia, vaan alistut kiltisti siihen, että keskusteluihin osallistuvat juuri ne keitä siihen huvittaa osallistua. Deal with it, poika.

        Olet muuten röllipeikon näköinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt kuulosta ihan siltä rakkaudelta, josta Jeesus toivoisi sinun levittävän maailmaan. Ilkeät sanasi tekevät maailmasta vain pahemman paikan. Rukoilen puolestasi.

        Sinä et tiedä Jeesuksen opetuksista mitään. Kristitty ei yritä varattuja naidia. Kristitty ei trollaa netissä ja häiriköi toisten keskusteluja. Sinä et tiedä rakkaudesta mitään. Olet itsekäs, huono ja paha ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiellätkö ihmistä olemasta kristitty? Vaikuttaa aika vastakohdalta siihen, mitä jumala ja Jeesus tahtoisivat. Haukut ihmisiä ja käännät heille selkäsi ja kiellät heiltä uskon jumalaan. Kuulostaapa todella kristilliseltä.

        Kristityllä on moraali, sinulla ei ole. Olet niin tyhmä luus-eri että yrität varattuja, ahdistelet ja trollaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä Jeesuksen opetuksista mitään. Kristitty ei yritä varattuja naidia. Kristitty ei trollaa netissä ja häiriköi toisten keskusteluja. Sinä et tiedä rakkaudesta mitään. Olet itsekäs, huono ja paha ihminen.

        Kristitty siis määräilee naistaan kuin lasta ja tuntemattomia ihmisiä luusereiksi ja idiooteiksi? Nyt vaikuttaa sieltä, että taidat olla Pirun leivissä, etkä Jeesuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet muuten röllipeikon näköinen

        T. Kristillinen rakkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiellätkö ihmistä olemasta kristitty? Vaikuttaa aika vastakohdalta siihen, mitä jumala ja Jeesus tahtoisivat. Haukut ihmisiä ja käännät heille selkäsi ja kiellät heiltä uskon jumalaan. Kuulostaapa todella kristilliseltä.

        Se on kuule ihan Raamatussa sanottu, että pahat ihmiset joutuvat hel-vettiin, esimerkiksi kaltaisesi ahdistelijat, trollaajat, kiusaajat ja varattujen naisten ahdistelijat. Olet ala-arvoinen konna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain idi-ootti kuvittelee että hyvät naiset olisivat kiinnostuneet huonoista, ilkeistä ja pahoista miehistä. Eivät todellakaan ole, vaan empaattisista ja hyväsydämisistä ja älykkäistä, kuten minä. Vain idi-ootti ja luuseri yrittää varattuja naisia. Olet törkeästi käyttäytyvää roskaväkeä ja ihan helvetin nolo jätkä

        Pahoja ihmisiä, kuten sinä saa syystäkin haukkua. Olet täysin ala-arvoinen luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuule ihan Raamatussa sanottu, että pahat ihmiset joutuvat hel-vettiin, esimerkiksi kaltaisesi ahdistelijat, trollaajat, kiusaajat ja varattujen naisten ahdistelijat. Olet ala-arvoinen konna.

        Hyvä, jatka vaan ja antaudu Pirun valtaan. Näkee Iiriskin kuinka räksytät muille ihmisille vihasta tirskuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt kuulosta ihan siltä rakkaudelta, josta Jeesus toivoisi sinun levittävän maailmaan. Ilkeät sanasi tekevät maailmasta vain pahemman paikan. Rukoilen puolestasi.

        Idi-oottina et tajua, että kristinuskossa on kyse moraalista ja oikein toimimisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idi-oottina et tajua, että kristinuskossa on kyse moraalista ja oikein toimimisesta

        Kristinuskossa on kyse Isästä ja Pojasta ja Pyhästä Hengestä. Miksi väität muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskossa on kyse Isästä ja Pojasta ja Pyhästä Hengestä. Miksi väität muuta?

        Sinä et tiedä kristinuskosta mitään idi-ootti. Kristitty ei ole kaltaisesi väärintekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskossa on kyse Isästä ja Pojasta ja Pyhästä Hengestä. Miksi väität muuta?

        Sinä et tunne Isää, et Poikaa, etkä Pyhää Henkeö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskossa on kyse Isästä ja Pojasta ja Pyhästä Hengestä. Miksi väität muuta?

        Sinä kuulut alkoholistiparantolaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, jatka vaan ja antaudu Pirun valtaan. Näkee Iiriskin kuinka räksytät muille ihmisille vihasta tirskuen.

        Sinä se räksytät täällä pas-kaa. Minä kerron totuuden, että olet paha ihminen ja vääryyden puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tunne Isää, et Poikaa, etkä Pyhää Henkeö

        Puhut kuin olisit itse jumala. Sorrut tässä suureen syntiin (taas).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, jatka vaan ja antaudu Pirun valtaan. Näkee Iiriskin kuinka räksytät muille ihmisille vihasta tirskuen.

        Minä en ole minkään pirun vallassa, vaan sinä olet. Minä olen hyvä ihminen ja hyvä kristitty. Kuten sanoin se, että totean että olet paha ja ilkeä ja huono ihminen, ei tee minusta millään tavoin huonompaa, koska se on faktan toteamista: sinä olet paha, tyhmä ja huono ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole minkään pirun vallassa, vaan sinä olet. Minä olen hyvä ihminen ja hyvä kristitty. Kuten sanoin se, että totean että olet paha ja ilkeä ja huono ihminen, ei tee minusta millään tavoin huonompaa, koska se on faktan toteamista: sinä olet paha, tyhmä ja huono ihminen.

        Toistan, että vain jumala tietää sen totuuden. Jos väität muuta, puhut jumalan suulla eli väität olevasi hänen asemassaan tai hänen yläpuolellaan. Arvaatko mitä siitä seuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut kuin olisit itse jumala. Sorrut tässä suureen syntiin (taas).

        Sinä et tiedä kristinuskosta mitään, ihme että kaltaisesi luuseri edes muuta väittää. Et edes häpeä pahoja tekojasi. Sinä olet tullut palstalle trollaamaan toisten kauniita keskusteluja, olet ahdistellut naista per-voilla jutuillasi ja yrität varattua naista. Olet täynnä pahuutta. Häpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan, että vain jumala tietää sen totuuden. Jos väität muuta, puhut jumalan suulla eli väität olevasi hänen asemassaan tai hänen yläpuolellaan. Arvaatko mitä siitä seuraa?

        Sinä olet paha ihminen, et kristitty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä kristinuskosta mitään, ihme että kaltaisesi luuseri edes muuta väittää. Et edes häpeä pahoja tekojasi. Sinä olet tullut palstalle trollaamaan toisten kauniita keskusteluja, olet ahdistellut naista per-voilla jutuillasi ja yrität varattua naista. Olet täynnä pahuutta. Häpeä!

        Ei, en häpeä. Käytän vain sananvapauttani julkisessa keskustelussa, jossa sen yrität muilta riistää. Koita kestää, hauras pirupoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet paha ihminen, et kristitty

        Sen tietää vain jumala. Olet ilmeisesti jumalan yläpuolella, jos tiedät asian hänen puolestaan. Syntinen pirupoika.


      • Anonyymi

        Taisit yhdessä aiemmassa ketjussa pahoitella Kuutillesi kuinka olit viinipäissäsi höpötellyt vähän liikoja. Taidat nytkin olla kännissä, keskellä yötä täällä haukkumassa muita ihmisiä. Tämäkö noudattaa kristinuskon arvoja ja Jeesuksen oppeja? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T. Kristillinen rakkaus?

        Joo :O. T: Rölli. Tontuttelen menemään tästä....


    • Anonyymi

      Je t'aime Kuutti ❤️❤️
      Puis-je te baiser dans le cul? ❤️

      • Anonyymi

        Tu ne m'intéresses pas


      • Anonyymi

        Olet sairas ihminen. Täysi incel. Et ole koskaan saanut naista, niin pitää täällä netissä trollailla.


      • Anonyymi

        Luuseri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tu ne m'intéresses pas

        Pourquoi fais-tu semblant d'être Kuutti? 😏


      • Anonyymi

        Sinun kaltaisesi ihminen ei edes ansaitse naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuseri

        Hyvä hyvä, anna Pirun sanojen vuotaa lävitsesi ja huuda maailmaan lisää vihaa.


      • Anonyymi

        Julkaisen seuraavaksi henkilötietosi ja kerron kaikille tuntemillesi ihmisille, millainen olet oikeasti ja mitä teet netissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaisen seuraavaksi henkilötietosi ja kerron kaikille tuntemillesi ihmisille, millainen olet oikeasti ja mitä teet netissä

        Hieno juttu, jään innolla odottamaan uhkailujesi toteutumista. Koska ajattelit sen tehdä, oi rakastava kristitty?


    • Anonyymi

      Kuutti vas-tu avaler mon jus après que je t'ai baisé la gorge? 😚❤️🤗

      • Anonyymi

        Kyllä. Korkeat korot pukevat sinua täydellisesti. :Q


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Korkeat korot pukevat sinua täydellisesti. :Q

        ...niin ja bileisiin siinä. Oikein fiksu ja filmaattinen ilmestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...niin ja bileisiin siinä. Oikein fiksu ja filmaattinen ilmestys.

        ...siis bleiseri. Jossain maisteri-fiksuiluissa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe