Tämä söpölle 30-vuotiaalle ranskaa puhuvalle ihanalle naiselle❤️❤️
Älä välitä tuosta ilkeästä trollista joka sotkee ja kirjoittaa väliin
Tiedät Kulta, että minä en kirjoita mitään hölmöä tai outia
Luithan tämän Kuutti
Ihana olet i-nainen Kuuttini
66
354
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän kyllä ❤
- Anonyymi
Love u Sweetie ❤️❤️
- Anonyymi
Vakio tekohengitys tälle palstalle.
- Anonyymi
Ahdistaa tuo tyhmä trolli. Se on kai yksi sairaalloisen mustasukkainen nainen
- Anonyymi
Mitä oot puuhaillut tänään Kuutti? ❤️❤️
- Anonyymi
En mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mitään.
Mikä nyt on Kulta? Noi hölmöt viestit ei ole minulta vaan trollaavalta mustasukkaiselta naiselta😢❤️
- Anonyymi
Es-tu déprimé ma bébé? Est-ce que ca va? 😢❤️❤️
- Anonyymi
Good night Sweetie ❤️❤️
- Anonyymi
Täälläkö taas odotellaan, että i-nainen eli Iiris eli Kuutti vihdoin ja viimein viestittää rakkaalleen jossain muuallakin kuin suomi24 sivustolla? Jännitys tiivistyy, onhan tässä jo monta vuotta sitä odoteltu. Jännä juttu, että ei ole vielä tapahtunut. Mistä lie voisi johtua. 😆
- Anonyymi
Me ollaan kuule ihan livenäkin tapailtu ja käyty jokunen kerta treffeillä. Viime naistenpäivänä vein Iirikselleni ruusuja ja hän tykkäsi. Et ymmärrä, että elämä on monimutkaista ja toista saattaa esim. jännittää tai tuntua epävarmalta, eikä uskalla edetä niin nopeasti tai voi olla monenlaisia elämäntilanteita. Rakkaus herättää monenlaisia tunteita. Minä ja Iirikseni rakastamme toisiamme.
- Anonyymi
Jos olet mies niin tiedoksi, että Iiris ei ole sinusta lainkaan kiinnostunut. Iiris ei ole kiinnostunut vähä-älyisistä, huonosti käyttäytyvistä, ilkeistä, moraalittomista ja pahoista miehistä kuten sinä. Iiris tykkää miehistä jotka ovat kilttejä, äkykkäitä ja hyväsydämisiä kuten minä. Iiris ja minä olemme jo tavallaan kihloissa. Olet surkea tyyppi kun yrität varattuja naisia ja todella tyhmä kun kuvittelet että hienot ja hyvät naiset olisivat kiinnostuneita kaltaisistasi surkeista ja pahoista moukista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan kuule ihan livenäkin tapailtu ja käyty jokunen kerta treffeillä. Viime naistenpäivänä vein Iirikselleni ruusuja ja hän tykkäsi. Et ymmärrä, että elämä on monimutkaista ja toista saattaa esim. jännittää tai tuntua epävarmalta, eikä uskalla edetä niin nopeasti tai voi olla monenlaisia elämäntilanteita. Rakkaus herättää monenlaisia tunteita. Minä ja Iirikseni rakastamme toisiamme.
Miten se selittää sen, että juttelette pelkästään täällä? Kuten näet, niin olisi aika paljon helpompaa viestitellä yksityisiä reittejä pitkin, kuten kaikki muutkin toisensa tuntevat ja tavannee ihmiset tekevät.
- Anonyymi
Etsi seuraa itsellesi vaikka roskiksista. Sieltä löydät itsellesi tasoistasi seuraa. Älä häiritse hyvien ihmisten elämää.
- Anonyymi
Iiris ei ole sinusta idi-ootti lainkaan kiinnostunut. Vain kaltaisesi tyhmä ja moraaliton luuseri yrittää varattuja, eikä edes tajua ettei hyvät naiset ole kiinnostuneita huonoista ja pahoista miehistä
- Anonyymi
Olet kaikilla mittareilla huono ja paha mies. Mene tosiaan niistä roskiksista etsimään seuraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iiris ei ole sinusta idi-ootti lainkaan kiinnostunut. Vain kaltaisesi tyhmä ja moraaliton luuseri yrittää varattuja, eikä edes tajua ettei hyvät naiset ole kiinnostuneita huonoista ja pahoista miehistä
Mitä jos vauhkoontumisen sijaan vain vastaisit kysymykseen, niin sitä ei tarvitse tulla ihmettelemään aina uudelleen jokaiseen ketjuun tästä lähtien? Et sinä ettekä te tätä sivustoa omista. Jos haluatte yksityisyyttä ja omaa rauhaa, niin siirtäkää keskustelunne yksityiseen paikkaan, jonne se hyvien tapojen mukaisesti kuuluu.
- Anonyymi
Kaltaisesi ilkeät ihmiset ovat maailman syöpä ja teistä syntyy kaikki paha maailmassa, sodat, riisto, sorto, kiusaaminen, väkivalta, rikollisuus. Sinunlaisesi inhottavat, ilkeät ja pahat ihmiset aiheutatte maailman ongelmat.
- Anonyymi
Jätä meidät rauhaan aivokääpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet mies niin tiedoksi, että Iiris ei ole sinusta lainkaan kiinnostunut. Iiris ei ole kiinnostunut vähä-älyisistä, huonosti käyttäytyvistä, ilkeistä, moraalittomista ja pahoista miehistä kuten sinä. Iiris tykkää miehistä jotka ovat kilttejä, äkykkäitä ja hyväsydämisiä kuten minä. Iiris ja minä olemme jo tavallaan kihloissa. Olet surkea tyyppi kun yrität varattuja naisia ja todella tyhmä kun kuvittelet että hienot ja hyvät naiset olisivat kiinnostuneita kaltaisistasi surkeista ja pahoista moukista
Eiköhän Iiris ihan itse osaa kertoa, mistä ja kenestä hän on kiinnostunut. Tuskin Iiris niin hirveästi arvostaa tätä, kuinka täällä puhut, väität ja julistat laittamalla sanoja hänen suuhunsa, ihan kuin tietäisit paremmin hänen puolestaan ja määräisit ja määrittelisit hänen elämäänsä kuin hän olisi nukkesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä meidät rauhaan aivokääpä
Osallistun vain julkisesti käytävään keskusteluun. Käskyilläsi ja haukuillasi ei ole täälllä minkäänlaista auktoriteettia, vaan alistut kiltisti siihen, että keskusteluihin osallistuvat juuri ne keitä siihen huvittaa osallistua. Deal with it, poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos vauhkoontumisen sijaan vain vastaisit kysymykseen, niin sitä ei tarvitse tulla ihmettelemään aina uudelleen jokaiseen ketjuun tästä lähtien? Et sinä ettekä te tätä sivustoa omista. Jos haluatte yksityisyyttä ja omaa rauhaa, niin siirtäkää keskustelunne yksityiseen paikkaan, jonne se hyvien tapojen mukaisesti kuuluu.
Me saadaan kuule käyttää mitä viestintäkanavia haluamme, olemme lähettäneet toisillemme paljon tekstiviestejä ym ja postikortteja. Sinulle ei meidän suhteemme kuulu mitenkään ja me saamme lähettää täällä niin paljon rakkausviestejä toisillemme kuin haluamme. Sinä olet moraaliton ja paha ihminen. Usko Jeesukseen tai joudut hel-vettiin. Jätä meidät rauhaan. Kuten sanoin Iirikseni ei ole kiinnostubut kenestäkään muista miehistä, eikä todellakaan kaltaisistasi huonoista ja pahoista ihmisistä. Olet inhottava ja moraaliton ihminen, jollaisia ei maailmassa pitäisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me saadaan kuule käyttää mitä viestintäkanavia haluamme, olemme lähettäneet toisillemme paljon tekstiviestejä ym ja postikortteja. Sinulle ei meidän suhteemme kuulu mitenkään ja me saamme lähettää täällä niin paljon rakkausviestejä toisillemme kuin haluamme. Sinä olet moraaliton ja paha ihminen. Usko Jeesukseen tai joudut hel-vettiin. Jätä meidät rauhaan. Kuten sanoin Iirikseni ei ole kiinnostubut kenestäkään muista miehistä, eikä todellakaan kaltaisistasi huonoista ja pahoista ihmisistä. Olet inhottava ja moraaliton ihminen, jollaisia ei maailmassa pitäisi olla.
Saatte tietysti, mutta kuten näet, niin saavat muutkin. Eli "teidän keskusteluunne" tullaan osallistumaan jatkossakin, ja saat olla kaksinaismoralistinen haukkuessasi muita ihmisiä idiooteiksi. Mitähän Jeesus siihen sanoisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain idi-ootti kuvittelee että hyvät naiset olisivat kiinnostuneet huonoista, ilkeistä ja pahoista miehistä. Eivät todellakaan ole, vaan empaattisista ja hyväsydämisistä ja älykkäistä, kuten minä. Vain idi-ootti ja luuseri yrittää varattuja naisia. Olet törkeästi käyttäytyvää roskaväkeä ja ihan helvetin nolo jätkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain idi-ootti kuvittelee että hyvät naiset olisivat kiinnostuneet huonoista, ilkeistä ja pahoista miehistä. Eivät todellakaan ole, vaan empaattisista ja hyväsydämisistä ja älykkäistä, kuten minä. Vain idi-ootti ja luuseri yrittää varattuja naisia. Olet törkeästi käyttäytyvää roskaväkeä ja ihan helvetin nolo jätkä
Ei nyt kuulosta ihan siltä rakkaudelta, josta Jeesus toivoisi sinun levittävän maailmaan. Ilkeät sanasi tekevät maailmasta vain pahemman paikan. Rukoilen puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatte tietysti, mutta kuten näet, niin saavat muutkin. Eli "teidän keskusteluunne" tullaan osallistumaan jatkossakin, ja saat olla kaksinaismoralistinen haukkuessasi muita ihmisiä idiooteiksi. Mitähän Jeesus siihen sanoisi?
Sinä et ole kristitty, koska kristitty toimii oikein ja rakastaa lähimmäisiä. Sinä olet paha ihminen, ja kuten sanoin joudut hel-ve-tin tuleen jos jatkat tuolla tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoin totuuden: sinä olet ala-arvoinen ja nolo idi-ootti ja helvetin tyhmä sellainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole kristitty, koska kristitty toimii oikein ja rakastaa lähimmäisiä. Sinä olet paha ihminen, ja kuten sanoin joudut hel-ve-tin tuleen jos jatkat tuolla tiellä.
Kiellätkö ihmistä olemasta kristitty? Vaikuttaa aika vastakohdalta siihen, mitä jumala ja Jeesus tahtoisivat. Haukut ihmisiä ja käännät heille selkäsi ja kiellät heiltä uskon jumalaan. Kuulostaapa todella kristilliseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoin totuuden: sinä olet ala-arvoinen ja nolo idi-ootti ja helvetin tyhmä sellainen
Vain jumala tietää totuuden. Leikitkö nyt jumalaakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Iiris ihan itse osaa kertoa, mistä ja kenestä hän on kiinnostunut. Tuskin Iiris niin hirveästi arvostaa tätä, kuinka täällä puhut, väität ja julistat laittamalla sanoja hänen suuhunsa, ihan kuin tietäisit paremmin hänen puolestaan ja määräisit ja määrittelisit hänen elämäänsä kuin hän olisi nukkesi.
Iirikseni rakastaa minua ja minä häntä ja minä kyllä tiedän tasan tarkkaan mitä hän ajattelee kuten hän tietää minunkin. Me olemme kristittyjä ja me emme ole kiinnostuneita ihmisistä parisuhteemme ulkopuolella. Sinä olet moraaliton luuseri koska häiritset parisuhdettamme ja yrität varattua naista, joka ei ole sinusta lainkaan kiinnostunut. Olet niin vailla moraalia, ettet ymmärrä edes että toisten parisuhteet ja varatut naiset kuuluu jättää rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osallistun vain julkisesti käytävään keskusteluun. Käskyilläsi ja haukuillasi ei ole täälllä minkäänlaista auktoriteettia, vaan alistut kiltisti siihen, että keskusteluihin osallistuvat juuri ne keitä siihen huvittaa osallistua. Deal with it, poika.
Olet muuten röllipeikon näköinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt kuulosta ihan siltä rakkaudelta, josta Jeesus toivoisi sinun levittävän maailmaan. Ilkeät sanasi tekevät maailmasta vain pahemman paikan. Rukoilen puolestasi.
Sinä et tiedä Jeesuksen opetuksista mitään. Kristitty ei yritä varattuja naidia. Kristitty ei trollaa netissä ja häiriköi toisten keskusteluja. Sinä et tiedä rakkaudesta mitään. Olet itsekäs, huono ja paha ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiellätkö ihmistä olemasta kristitty? Vaikuttaa aika vastakohdalta siihen, mitä jumala ja Jeesus tahtoisivat. Haukut ihmisiä ja käännät heille selkäsi ja kiellät heiltä uskon jumalaan. Kuulostaapa todella kristilliseltä.
Kristityllä on moraali, sinulla ei ole. Olet niin tyhmä luus-eri että yrität varattuja, ahdistelet ja trollaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä Jeesuksen opetuksista mitään. Kristitty ei yritä varattuja naidia. Kristitty ei trollaa netissä ja häiriköi toisten keskusteluja. Sinä et tiedä rakkaudesta mitään. Olet itsekäs, huono ja paha ihminen.
Kristitty siis määräilee naistaan kuin lasta ja tuntemattomia ihmisiä luusereiksi ja idiooteiksi? Nyt vaikuttaa sieltä, että taidat olla Pirun leivissä, etkä Jeesuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet muuten röllipeikon näköinen
T. Kristillinen rakkaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuule ihan Raamatussa sanottu, että pahat ihmiset joutuvat hel-vettiin, esimerkiksi kaltaisesi ahdistelijat, trollaajat, kiusaajat ja varattujen naisten ahdistelijat. Olet ala-arvoinen konna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoja ihmisiä, kuten sinä saa syystäkin haukkua. Olet täysin ala-arvoinen luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuule ihan Raamatussa sanottu, että pahat ihmiset joutuvat hel-vettiin, esimerkiksi kaltaisesi ahdistelijat, trollaajat, kiusaajat ja varattujen naisten ahdistelijat. Olet ala-arvoinen konna.
Hyvä, jatka vaan ja antaudu Pirun valtaan. Näkee Iiriskin kuinka räksytät muille ihmisille vihasta tirskuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idi-oottina et tajua, että kristinuskossa on kyse moraalista ja oikein toimimisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idi-oottina et tajua, että kristinuskossa on kyse moraalista ja oikein toimimisesta
Kristinuskossa on kyse Isästä ja Pojasta ja Pyhästä Hengestä. Miksi väität muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinuskossa on kyse Isästä ja Pojasta ja Pyhästä Hengestä. Miksi väität muuta?
Sinä et tiedä kristinuskosta mitään idi-ootti. Kristitty ei ole kaltaisesi väärintekijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tunne Isää, et Poikaa, etkä Pyhää Henkeö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kuulut alkoholistiparantolaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, jatka vaan ja antaudu Pirun valtaan. Näkee Iiriskin kuinka räksytät muille ihmisille vihasta tirskuen.
Sinä se räksytät täällä pas-kaa. Minä kerron totuuden, että olet paha ihminen ja vääryyden puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tunne Isää, et Poikaa, etkä Pyhää Henkeö
Puhut kuin olisit itse jumala. Sorrut tässä suureen syntiin (taas).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole minkään pirun vallassa, vaan sinä olet. Minä olen hyvä ihminen ja hyvä kristitty. Kuten sanoin se, että totean että olet paha ja ilkeä ja huono ihminen, ei tee minusta millään tavoin huonompaa, koska se on faktan toteamista: sinä olet paha, tyhmä ja huono ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole minkään pirun vallassa, vaan sinä olet. Minä olen hyvä ihminen ja hyvä kristitty. Kuten sanoin se, että totean että olet paha ja ilkeä ja huono ihminen, ei tee minusta millään tavoin huonompaa, koska se on faktan toteamista: sinä olet paha, tyhmä ja huono ihminen.
Toistan, että vain jumala tietää sen totuuden. Jos väität muuta, puhut jumalan suulla eli väität olevasi hänen asemassaan tai hänen yläpuolellaan. Arvaatko mitä siitä seuraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut kuin olisit itse jumala. Sorrut tässä suureen syntiin (taas).
Sinä et tiedä kristinuskosta mitään, ihme että kaltaisesi luuseri edes muuta väittää. Et edes häpeä pahoja tekojasi. Sinä olet tullut palstalle trollaamaan toisten kauniita keskusteluja, olet ahdistellut naista per-voilla jutuillasi ja yrität varattua naista. Olet täynnä pahuutta. Häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan, että vain jumala tietää sen totuuden. Jos väität muuta, puhut jumalan suulla eli väität olevasi hänen asemassaan tai hänen yläpuolellaan. Arvaatko mitä siitä seuraa?
Sinä olet paha ihminen, et kristitty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä kristinuskosta mitään, ihme että kaltaisesi luuseri edes muuta väittää. Et edes häpeä pahoja tekojasi. Sinä olet tullut palstalle trollaamaan toisten kauniita keskusteluja, olet ahdistellut naista per-voilla jutuillasi ja yrität varattua naista. Olet täynnä pahuutta. Häpeä!
Ei, en häpeä. Käytän vain sananvapauttani julkisessa keskustelussa, jossa sen yrität muilta riistää. Koita kestää, hauras pirupoika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet paha ihminen, et kristitty
Sen tietää vain jumala. Olet ilmeisesti jumalan yläpuolella, jos tiedät asian hänen puolestaan. Syntinen pirupoika.
- Anonyymi
Taisit yhdessä aiemmassa ketjussa pahoitella Kuutillesi kuinka olit viinipäissäsi höpötellyt vähän liikoja. Taidat nytkin olla kännissä, keskellä yötä täällä haukkumassa muita ihmisiä. Tämäkö noudattaa kristinuskon arvoja ja Jeesuksen oppeja? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Kristillinen rakkaus?
Joo :O. T: Rölli. Tontuttelen menemään tästä....
- Anonyymi
Je t'aime Kuutti ❤️❤️
Puis-je te baiser dans le cul? ❤️- Anonyymi
Tu ne m'intéresses pas
- Anonyymi
Olet sairas ihminen. Täysi incel. Et ole koskaan saanut naista, niin pitää täällä netissä trollailla.
- Anonyymi
Luuseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tu ne m'intéresses pas
Pourquoi fais-tu semblant d'être Kuutti? 😏
- Anonyymi
Sinun kaltaisesi ihminen ei edes ansaitse naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuseri
Hyvä hyvä, anna Pirun sanojen vuotaa lävitsesi ja huuda maailmaan lisää vihaa.
- Anonyymi
Julkaisen seuraavaksi henkilötietosi ja kerron kaikille tuntemillesi ihmisille, millainen olet oikeasti ja mitä teet netissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkaisen seuraavaksi henkilötietosi ja kerron kaikille tuntemillesi ihmisille, millainen olet oikeasti ja mitä teet netissä
Hieno juttu, jään innolla odottamaan uhkailujesi toteutumista. Koska ajattelit sen tehdä, oi rakastava kristitty?
- Anonyymi
Kuutti vas-tu avaler mon jus après que je t'ai baisé la gorge? 😚❤️🤗
- Anonyymi
Kyllä. Korkeat korot pukevat sinua täydellisesti. :Q
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Korkeat korot pukevat sinua täydellisesti. :Q
...niin ja bileisiin siinä. Oikein fiksu ja filmaattinen ilmestys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...niin ja bileisiin siinä. Oikein fiksu ja filmaattinen ilmestys.
...siis bleiseri. Jossain maisteri-fiksuiluissa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958738
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264878- 504328
- 623887
- 513256
- 503080
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552912Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262726- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422445