Tietääkö joku mitä tehdä kun kaveri vahingossa kaatoi semmottee roskiksen mis oli kaikkee sanomalehtiä ja sit joku ykä tuli ja otti mua kaulasta kiinni ja sen jälkee otti kaverist kii alko vääntää sen sormii ja sit se potkas sitä kylkee nii mä ja mun kaveri mentii nostaa se roskis iha vaa et se vähä rauhoittuis mut sit se alko uhkää lyödä ja alko vääntää sen mun kaveri kättä ja sit ku saatii nostettu se roskis nii alettii huutaa et päästä irti siit mut sit hetken ajan pääst ku kaveri pääs pois sen käsist nii lähettii juoksee ja kaveri sit siin itki se kai viel kattoo ku kaveri on siin maas pitämäs kädestä kii ku sattu ja siin oli niin paniikis et ei tajunnu tehä mitää mut kyllä ainaki näytti sattuva iha saatanasti et mitäs nyt pitäs tehä
Ykä käytti väkivaltaa mielestä jutusta
Anonyymi-ap
4
211
Vastaukset
- Anonyymi
Tän jutun nimi piti olla et ykä käytti väkivaltaa pienestä jutusta ei mielestä
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17872071I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei ne paperinkeräysroskikset ihan vahingossa kaadu. Jos ei isompia vammoja tullut, niin vinkistä vaari ja miettimään omaa käyttäytymistä.
- Anonyymi
Mut se roskis oli melkee tyhjä ja ku se istu siihe nii se kaatu et en ite tiiä miks se istu siihe mut eikös se sillo oo vahinko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351343Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941285- 1571188
- 681011
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59868Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46809