Mikä aihe seuraavaksi kitistäväksi?

Anonyymi-ap

Mistäs kitistään seuraavaksi Kuhmo palstan käyttäjät? Voi myös valittaa, sehän me osataan.

39

1270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edustaja polvista voisi kitistä vaikka on ihan messiasmestari

    • Anonyymi

      Mistähän saisi kitiseviin oven saranoihin kunnon öljyä. Tähän asti kusi on auttanut.

    • Anonyymi

      Sampokiinteistön velkojen anteeksiantamisesta vois kitistä!

    • Anonyymi

      Onkohan se täysin varmaa, että Kuhmoyhtiö tarvitsee tulevaisuudessa uutta varastotilaa? Metsäyhtiöollä menee huonommin ja huonommin, kun riinpiisi kouluttaa uusia hakkuiden vastustajia satamäärin.

    • Anonyymi

      Itse sinä oot kitisijä raukkis !

    • Anonyymi

      Itse on kitisijä

    • Anonyymi

      Kuka eniten Kuhmossa omistaa tyhjiä liiketiloja.🏦🏢🏣

      • Anonyymi

        Kohta Hirviniemi ja Kataja. Sitte alkaa tulla elokuva-studiota yms, kuvataan äksöniä, draamaa, skifiä, pronoa ym näissä meidän kaunihissa Kainuun maisemissa


      • Anonyymi

        KUHMON OP-PANKKI, SILLEHÄN NE KONSSIPESÄT ON JÄÄNYT VELKOINEEN.


    • Anonyymi

      Kyllä vitutta,kun möivät sähköosakkeet puoli ilmaiseksi 18,2 miljoonalla lähes 200 miljoonan potin .Kokoomuksen Jaakko Kyllö nen vaatii pelisilmää,voisi katsoa itse peiliin,oli päättämässä .

      • Anonyymi

        Hyvä puoli on se että verkot on nyt hyvässä kunnossa että voidaan rakentaa vihreän siirtymän tuulivoimaloita koko Suomi täyteen😉


    • Anonyymi

      Kaikki liikekiinteistöt ränsistyy,Mitä pitäisi tehdä.

      • Anonyymi

        SEKÖ EI KAUPPA KÄY JA TAVARA VAIHDA OMISTAJAA. VEIJO BALTZAR, TARJA HALOSEN KULTTUURINEUVOS ON VANHOISTA, HALVOISTA RAKENNUKSISTA KIINNOSTUNUT, KUN VAIN OVAT PALOVAKUUTUKSET KUNNOSSA.


    • Anonyymi

      Tulipalo

    • Anonyymi

      Malisia ollaan oltu minä ja vaimoni syntymästä lähtien eipä rätarvinnut sukunimestä tapella naimisiin mentiin ensimmäisiä serkkuja ollaan ja veljenipoika on vävyni siinä vasta tolkkua poika ja veljeni on myös vanhemman tyttöni appiukko siinä vasta tolkku mies suosittelen muillekin mnkää avioon serkun kanssa ei mene hyvät geenit hukkaat toivoo malisten perhe

      • Anonyymi

        Serkun kanssa saa mennä ilman erillislupaa naimisiin jos siskosta suunnittelet vaimoa niin pitää kysyä erikseen lupa näin se menee tulee paljon paperityöätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serkun kanssa saa mennä ilman erillislupaa naimisiin jos siskosta suunnittelet vaimoa niin pitää kysyä erikseen lupa näin se menee tulee paljon paperityöätä

        No mutta ne paperityöt siihen nähden pieni vaiva aatellen mikä palkinto sen jälkeen oottaa!


      • Anonyymi

        Teillä on osattu jonninjoutavuudet jättää pois ja keskittyä asiaan.


    • Anonyymi

      Minulla on mukavia ihmisiä elämässäni esimerkiksi setäni ja appiukkoni (sama mies) ja ukkini sekä vaimoni ukki (sama mies). Siinä vasta mukavat miehet ja perukkalaisia tietenkin.

      • Anonyymi

        Mukava kuulla!!


      • Anonyymi

        KAIKKIHAN NE KUHMOSSA OVAT MUKAVIA. PITÄISI IHAN KÄYDÄ PAIKANPÄÄLLÄ TUTUSTUMASSA. LOMALLA KUN OLLAANN KAKSIKERTAA VUODESSA, 6KK KERRALLAAN JA KAHDESTI VUODESSA.


    • Anonyymi

      Kitistäänkö metsäojitusten pilaamista järvivesistä? Tämä kyllä ärsyttää kun siika-ja taimen vedet pilalla. Nyt jotain säyneen möllisköjä pitäisi kalastaa. Hyh hyh.

      • Anonyymi

        Ei siinä oo mitään kitesemistä jos ojitus vauhdittaa edes vähän puun kasvua ja sitä myötä meidän metsänomistajien puutilejä. Eli nautiskele vain niistä säyneistä.


    • Anonyymi

      Nyt on Kuksa yrityssaneerauksessa. Möivät kahvia liian halvalla m-martoille. Se kostautui ja on odotettavissa vielä se lopullinen rysäys.

      • Anonyymi

        Outo homma ettei korjaamoa pidetty, kaikilla muilla korjaamolla paljon töitä.


      • Anonyymi

        Ai sekö se oli syynä, selvispä tuokin.


      • Anonyymi

        Ei se olisi auttanut, vaikka ilmaiseksi olisi jaettu.


    • Anonyymi

      Kauppias tässä hommassa pärjää muut jääpi nuolemaan näppejään..

    • Anonyymi

      M-martat voivat pelottaa joitakin potentiaallisia asiakkaita. Nuoriso ja suvakkiakat pelkäävät ainakin, torilla puhuivat. 🙄👎

      • Anonyymi

        Minä vaihdoin aikoinaan tankkaus paikkaa, kun ukot istui siellä pitkin päivää... Milloin ulkona, milloin sisällä, ja kyllä kiinnosti, paljonko kukakin tankkasi. Työmiehet ja kone ukot, aina kahvilla. Entäpä, kun pitää paketti noutaa, on eto asia, mitä seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaihdoin aikoinaan tankkaus paikkaa, kun ukot istui siellä pitkin päivää... Milloin ulkona, milloin sisällä, ja kyllä kiinnosti, paljonko kukakin tankkasi. Työmiehet ja kone ukot, aina kahvilla. Entäpä, kun pitää paketti noutaa, on eto asia, mitä seurata.

        Taidat puhua nyt toisesta huoltsikasta. Shellillähän ne paketteja luovuttaa eikä kuksalla. Ottasit selevää ennen kun kommentoit


    • Anonyymi

      Eläkeläiset juhlivat Kelolla, kertoo

      https://www.lehtiluukku.fi/lehdet/kuhmolainen/

      Toisin oli asiat 40 vuotta sitten, kun esimerkiksi suonenjokinen mäkihyppääjä Kari Tapio (Klabbi) alias Kari Tapani Jalkanen kävi keikalla ja iästä riippumatta kansa viihtyi ja kalj tai siis vichy maistui.

      Oi niitä aikoja!

    • Anonyymi

      Perukan ukkeli oon serkun kanssa naimisiin menin ja saman ohjeen annoin omille lapsille no veljeni on viiden lapseni appiukko aika hieno mies siinä vasta on.

    • Anonyymi

      Nämä suulaat geenivirheet pahimpia ovat, pääosin m-marttaosastoa. 🧐👎

      • Anonyymi

        Serkun tekemiä on kuhmo pullollaan. Ja sen kyllä huomaa.


    • Anonyymi

      Keskustellaanko häiritsevistä ruuhkista kamarimusiikki aikana? Ärsyttää jo valmiiksi.

    • Anonyymi

      Mua vituttaa aivan kympillä kun naapuri osti 120000€ sähköauton, vieläpä mersu, että vituttaa vielä enemmän.
      Ei mitään rajaa kateudessa nyt.

    • Anonyymi

      Voitaisi muistutella huijari Polvisesta,,oikea esikuva rötöksineen nuorisolle.
      Nuhteeton esimerkillinen persu kansanedustaja.

    • Anonyymi

      Eiköhän tässä pärjäillä!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3460
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2800
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1972
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1622
    Aihe