Nainen, kun oot mun rakas, oot myös mun paras kaveri

Anonyymi-ap

Sulle kertoisin salaisuudet suurimmat,
unelmat, toiveet ja intohimot kuumimmat,
luottaisin kaikessa, enkä epäilisi koskaan,
pin koodinkin kertoisin, voit kortillain ostaa,
salasanatkin kaikki on julkiset sulle,
niin paljon tarkoittaa luottamus mulle,
luotan täydellisesti kaikessa,
jos oot naiseni rakas ja ihana.

Kerron sulle ja vastaan sulle,
ei ole mitään piilotettua sulle,
ei tarvii pelata totuutta ja tehtävää,
ei olis mitään sulta peiteltävää.

Luottaisitko sinä rakkaimpaan?

:)

53

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En sinuun ainakaan luottaisi. Olet hyvin epävakaa tapaus.

      • Anonyymi

        En oo, joskus on vaan vaikeampaa.
        Olisi sinullakin tilanteessani aika kurjaa, usko pois.


    • Anonyymi

      Älä luota kehenkään niin että annat pinkoodit ja salasanat. Onhan noita tarinoita kun miehen tilit on tyhjennetty ja nainen kadonnut kuin tuhka tuuleen. Joku raja on pidettävä.

      • Anonyymi

        Kai sellaisen huomaisi, jos sellaiset aikeet olisi.
        Eikä sitä varmaan niin helposti voi kadota.


    • Anonyymi

      😂😂😂

    • Anonyymi

      Juu, kerro vaan salasanasi. Minä EN kerro.

      • Anonyymi

        No ei kai, mut mahtaako joku käydä kokeilemassa.
        :)


      • Anonyymi

        Mutta mihin tarvii toisen pinkoodeja ja pankkitunnuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mihin tarvii toisen pinkoodeja ja pankkitunnuksia?

        Ehkä joskus tankatessa annat kortin ja pinkoodin tai jos toinen käy taikaseinällä, niin nosta mullekin ja antaa kortin ja koodin tms.
        Pankkitunnukset voi olla pöydällä nähtävissä avainlukulistan vieressä jne. eihän kotonaan tarvii niitä piilottaa tai jopa selain muistaa ne ja yleissalasana on tiedossa jne.
        Tai sitten on yhteinen tili tms.
        Ei ne ole silleen salaisuus kahden välillä, jos ollaan yhdessä ja ollaan perhe.


    • Tietysti luotan☺️ mitäpä sydämen päällä?

      • Anonyymi

        No ei just tällä hetkellä paljon mitään muuta kuin rintalasta, t-paita ja hupparin vetoketju.

        :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei just tällä hetkellä paljon mitään muuta kuin rintalasta, t-paita ja hupparin vetoketju.

        :)

        🤣 hyvin vitsikästä.👍🏼 miten voit, mitä kuuluu?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        🤣 hyvin vitsikästä.👍🏼 miten voit, mitä kuuluu?

        Tässähän se, vois rillata kun hieno ilma ulkona.
        Entä mitä sinne päin kuuluu?

        :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän se, vois rillata kun hieno ilma ulkona.
        Entä mitä sinne päin kuuluu?

        :)

        Tänään on ollut vähän vaikeampi päivä. Mutta suremalla olo helpottuu.

        Väsynyt olen kun oon just nyt kipeenä. Mutta pikkuhiljaa paranemaan päin. :)

        Meinaatko grillata makkaraa? :)


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tänään on ollut vähän vaikeampi päivä. Mutta suremalla olo helpottuu.

        Väsynyt olen kun oon just nyt kipeenä. Mutta pikkuhiljaa paranemaan päin. :)

        Meinaatko grillata makkaraa? :)

        No mikä surettaa tai suretti?

        Sitten otat C-vitamiinia oikein kunnolla, ehkä kuuma suihku tai sauna ja menet lepäämään.

        Joo, ja tomaattia, paprikaa ja pottuja siihen seuraksi.

        :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä surettaa tai suretti?

        Sitten otat C-vitamiinia oikein kunnolla, ehkä kuuma suihku tai sauna ja menet lepäämään.

        Joo, ja tomaattia, paprikaa ja pottuja siihen seuraksi.

        :)

        Semmonen aihe että en avaa sitä tällä kertaa.. taitaakin löytyä joku vitamiinipurkki :)

        Sulla on hyvät eväät!


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Semmonen aihe että en avaa sitä tällä kertaa.. taitaakin löytyä joku vitamiinipurkki :)

        Sulla on hyvät eväät!

        Ok, toivottavasti se aihe korjaantuu yhdellä suremisella.

        Noista tulee rillaamalla aika hyviä yleensä.

        :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, toivottavasti se aihe korjaantuu yhdellä suremisella.

        Noista tulee rillaamalla aika hyviä yleensä.

        :)

        Pitkä prosessi, mutta hyvä että vihdoin edistyn asiassa.. pikkuhiljaa..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Pitkä prosessi, mutta hyvä että vihdoin edistyn asiassa.. pikkuhiljaa..

        On se surkeaa kun ongelmia ja surua riittää joka puolella monelle ja pitkäksi aikaa.
        Sitten jos joutuu stressaamaankin paljon jostain, niin saa helpommin flunssankin tms.
        :(
        Sun pitäis löytää joku musiikkiharrastus, saisit purkaa kaikki jossain metallibändissä örisemällä.
        Tai sitten hakkaat nyrkkeilysäkkiin tai leivot ne nyrkein johonkin taikinaan.
        Emmä tiiä, kunhan koitan piristää.
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se surkeaa kun ongelmia ja surua riittää joka puolella monelle ja pitkäksi aikaa.
        Sitten jos joutuu stressaamaankin paljon jostain, niin saa helpommin flunssankin tms.
        :(
        Sun pitäis löytää joku musiikkiharrastus, saisit purkaa kaikki jossain metallibändissä örisemällä.
        Tai sitten hakkaat nyrkkeilysäkkiin tai leivot ne nyrkein johonkin taikinaan.
        Emmä tiiä, kunhan koitan piristää.
        :)

        https://www.youtube.com/watch?v=mjF1rmSV1dM
        Siitä harjoittelemaan, mä tuun sitten keikalle kuuntelemaan.
        :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se surkeaa kun ongelmia ja surua riittää joka puolella monelle ja pitkäksi aikaa.
        Sitten jos joutuu stressaamaankin paljon jostain, niin saa helpommin flunssankin tms.
        :(
        Sun pitäis löytää joku musiikkiharrastus, saisit purkaa kaikki jossain metallibändissä örisemällä.
        Tai sitten hakkaat nyrkkeilysäkkiin tai leivot ne nyrkein johonkin taikinaan.
        Emmä tiiä, kunhan koitan piristää.
        :)

        No tosiaan örisisin jos laulaisin🤣 kuntonyrkkeilyä tunnilla joskus käyneenä se oli ihan mukavaa..

        Kiitos piristyksestä! 🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No tosiaan örisisin jos laulaisin🤣 kuntonyrkkeilyä tunnilla joskus käyneenä se oli ihan mukavaa..

        Kiitos piristyksestä! 🤗

        No hyvä, älä heitä lahjaa hukkaan, maailma kaipaa naispuolisia örisiöitä.
        Sulla on siitä nyrkkeilystä sitten jo movetkin valmiina ja hallussa.

        Ilmotat sitten heti kun pääsee keikalle, laitat mut vieraslistaan ja pääsen sitten backstagelle pyytää nimmarin.
        ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, älä heitä lahjaa hukkaan, maailma kaipaa naispuolisia örisiöitä.
        Sulla on siitä nyrkkeilystä sitten jo movetkin valmiina ja hallussa.

        Ilmotat sitten heti kun pääsee keikalle, laitat mut vieraslistaan ja pääsen sitten backstagelle pyytää nimmarin.
        ;)

        Epäilenpä että kaikki kanssa kuuntelijat häipyisivät paikalta. Minä kyllä tykkäisin laulamisesta, mutta ihan ei omat laulutaidot riitä. Saatan tunnistaa kappaleen jo alku melodiasta, yleensä nimiä en kyllä muista. Mutta että edes jotain musiikillisuutta minusta löytyy.

        Tuleeko sielä ”korvessa” kuunneltua musaa? Ja jos tulee niin mikä on sun lempi genre?😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=mjF1rmSV1dM
        Siitä harjoittelemaan, mä tuun sitten keikalle kuuntelemaan.
        :)

        Harvemmin oon nähnyt naisen laulajana. Ehkä tää musiikki kaipaa kumminkin enemmän miehekästä örinää😅


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Epäilenpä että kaikki kanssa kuuntelijat häipyisivät paikalta. Minä kyllä tykkäisin laulamisesta, mutta ihan ei omat laulutaidot riitä. Saatan tunnistaa kappaleen jo alku melodiasta, yleensä nimiä en kyllä muista. Mutta että edes jotain musiikillisuutta minusta löytyy.

        Tuleeko sielä ”korvessa” kuunneltua musaa? Ja jos tulee niin mikä on sun lempi genre?😊

        Jos häipyy, niin sittenhän mä saan ihan yksityis keikan, siinähän tulisi ihan VIP olo.
        Siitä tietää että osaa laulaa, kun kaikki innoissan tsemppaa ja kehottaa, että: mee muualle laulamaan!
        :)

        Kyllä mä kuuntelen aika paljonkin, vähän fiiliksen mukaan, mut toi metalli on se lempi genre, mut kaikki muukin menee. Jos se musa, mitä lie on jotenkin hyvä, iskee tms, niin se on hyvä, en ole siis vannoutunut mihinkään yhteen genreen.
        Kaikkea on kiva kuunnella, jotain kasaria ysäriäkin ja fiilistellä välillä jne.

        :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos häipyy, niin sittenhän mä saan ihan yksityis keikan, siinähän tulisi ihan VIP olo.
        Siitä tietää että osaa laulaa, kun kaikki innoissan tsemppaa ja kehottaa, että: mee muualle laulamaan!
        :)

        Kyllä mä kuuntelen aika paljonkin, vähän fiiliksen mukaan, mut toi metalli on se lempi genre, mut kaikki muukin menee. Jos se musa, mitä lie on jotenkin hyvä, iskee tms, niin se on hyvä, en ole siis vannoutunut mihinkään yhteen genreen.
        Kaikkea on kiva kuunnella, jotain kasaria ysäriäkin ja fiilistellä välillä jne.

        :)

        Mä meen monesti melodia edellä. Laulun sanatkin voi olla mitä on. Nyt on tullut kuunneltua taas enemmän elektronista musaa. Välillä kuuntelen suomi räppiä,. Iskelmää harvemmin, mutta kyllä sekin on ruvennut uppoamaan paremmin näin vanhemmalla iällä.😁

        Retroperjantai oli kova kun Oku Luukkainen veti sitä radiokanava Novalla. Siitä musasta tykkään kans.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Harvemmin oon nähnyt naisen laulajana. Ehkä tää musiikki kaipaa kumminkin enemmän miehekästä örinää😅

        Kyllä hän örisee ihan kivasti, moni mieskin jää varmaan hänen jalkoihin.
        Mä ainakin tykkään, että osaa kyllä hommansa.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä meen monesti melodia edellä. Laulun sanatkin voi olla mitä on. Nyt on tullut kuunneltua taas enemmän elektronista musaa. Välillä kuuntelen suomi räppiä,. Iskelmää harvemmin, mutta kyllä sekin on ruvennut uppoamaan paremmin näin vanhemmalla iällä.😁

        Retroperjantai oli kova kun Oku Luukkainen veti sitä radiokanava Novalla. Siitä musasta tykkään kans.

        Kokeilee ja kuuntelee, niin kyllä sitä menee aika monikin genre.
        Joskus on kiva pistää joku bossanova taustalle esim. sade on yks ihan hyvä taustalla, joskus tekno, joskus trance, joskus joku räppi, joskus iskelmää, joskus poppia ja joskus klassistakin jne.
        Silleen olen itse musiikin suhteen aika kaikkiruokanen ja kokeilemallahan sen huomaa, kun tubesta laittaa soimaan jotain, ni kokeilee jotain ehdotuksia taikka valkkaa vaan sivulta jonkun uuden tuntemattoman sieltä johonkin listaan.

        Itse aika harvoin kuuntelen radiota, yleensä sitten tubesta joku ehkä valmis lista mitä selatessa tulee vastaan, niin sellainen vaan taustalle soimaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä voi hiukan verrata.
        Nainen.
        https://www.youtube.com/watch?v=AO6qLvHAuVU
        Ja mies.
        https://www.youtube.com/watch?v=5SgN5lvWZwQ

        Hyvin osaa hommansa.

        :)

        Naisen video oli hieno. Wow. Pidin musiikista enemmän kuin tästä jälkimmäisestä.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Naisen video oli hieno. Wow. Pidin musiikista enemmän kuin tästä jälkimmäisestä.

        Joko on parempi olo?
        :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko on parempi olo?
        :)

        No flunssa vaivaa, mutta muuten kyllä☺️


    • Anonyymi

      Kuitenkin jotain voisin jättää kertomatta,
      sun vuokses, ettei painas sua sen taakka,
      ettet joutuisi mistään asiasta murehtimaan,
      eikä asia tulis sulle koskaan kummittelemaan.

      Ei mitään pahaa, ehkä surullinen,
      mut saattais jättää turhaan jäljen,
      ja nousta joskus ajatuksena mieleen,
      vois hyvä fiiliskin mennä silloin pieleen.

      :)

    • Anonyymi

      Sinulla on suuri luottamus siihen naiseen jota kenties rakastat.Toivon,että hän on luottamuksesi arvoinen nainen.Ettei käytä sinua ja sinun hyvyyttäsi vain hänen omaksi hyväksi.Hyötyäkseen sinusta.

      • Anonyymi

        Joo, mut olenhan mä varovainen, eikä tuollainen heti tapahdu vaan itsestään ajan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mut olenhan mä varovainen, eikä tuollainen heti tapahdu vaan itsestään ajan kanssa.

        Hyvä sinä olet vähän varovainen.


    • Anonyymi

      Kyllä , luottamuksen täytyy olla molemmimpuolista :)

      • Anonyymi

        Niin täytyy ja siinä on hyvä vapaus, ei tarvitse epäillä, ei vahtia, ei piilotella, täysi luottamus ja helppoa olla, kumpikaan ei riko toista vastaan.


      • Anonyymi

        Minkä merkkine kaara sulla on ? Vastaa jo! Minä en kauaa tässä kupeksi k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä merkkine kaara sulla on ? Vastaa jo! Minä en kauaa tässä kupeksi k

        En kerro, enkä kerro sitäkään mikä varastettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro, enkä kerro sitäkään mikä varastettiin.

        Ai auto varastettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai auto varastettiin?

        Joo, mutta ei taida olla sinulle tämä aloitus, sinulla on joku toinen henkilö mielessä.


    • Anonyymi

      Tiedätkö kuka tämä nainen on?

      • Anonyymi

        En tiedä vielä.


    • Anonyymi

      Rakastan sua ❤

      • Anonyymi

        Ketä? K naistako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä? K naistako?

        Ei, tämä ei ollut K naiselle eikä ap:ltä.
        K naisella on ilmeisesti mielessä jo joku jossain ja emme tiedä taikka tunne K naista.


    • Anonyymi

      No en kaipaa rahoja mut paras frendi kuulostaa mussukka ihanalta 💚💙💞

    • Anonyymi

      Minäkin rakastan häntä❤️

    • Anonyymi

      Voi nainen, se ajatus tekee iloiseksi,
      kun jonain päivänä saan sut viereeni,
      ja voimme elää kaikki unelmamme,
      todeksi tehdä haavemaailmamme.

      :)

    • Anonyymi

      Ihan hauskasti runoiltu. :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe