Saa positiivisemman olon aikaan.
Vaikka olisikin yksipuolinen ihastus, hänen kuvitteleminen nostaa mielialaa.
Hän on komea ja ( mielikuvissa) kärsivällinen ja kiltti. Koska on myös hauska ja huumorintajuinen, en tule koskaan varmaan tutustumaan paremmin (en ole samaa tasoa).
Jonkun ajatteleminen
9
520
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on niin tasokas? Älä aliarvioi itseäsi.
- Anonyymi
Tämä kommentti on sen verran apaattinen, että tulkitsen sen ätmin taivasteluksi itselleen. Ensin kysyy kuka on niin tasokas (minä minä minä) ja sitten saarnaa aliarvioimisesta kun juuri tuollaisena raasuina haluaa maiset performoida🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti on sen verran apaattinen, että tulkitsen sen ätmin taivasteluksi itselleen. Ensin kysyy kuka on niin tasokas (minä minä minä) ja sitten saarnaa aliarvioimisesta kun juuri tuollaisena raasuina haluaa maiset performoida🥱
Ps komea kärsivällinen ja kiltti- kolme kovan luokan valhetta itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps komea kärsivällinen ja kiltti- kolme kovan luokan valhetta itselleen
Minä kirjoitin aloituksen. Ei siihen kauniisti vastannut.
Mikä on ätmi? - Anonyymi
Voi kiitos. Mutta elämä, toisin sanoen toiset ihmiset, vaikuttaa joihinkin julmemmin kuin toisiin.
Hän vain vaikuttaa niin hyvältä kaikin tavoin. Hän ei ainakaan ole julma.
Antaa mahdollisuuden. Kiltti. Lempeä.
- Anonyymi
Samoja kuvitelmia, herkkä ja kaunis... kuin aurinkoinen päiväuni ;) Sisäinen valo ja voima olet Sinä Minulle
- Anonyymi
Kivasti sanottu. 😊
- Anonyymi
Minä vain odotan Sinulta viestiä nainen...txt käy hyvin. Katsotaan saammeko puhetta aikaiseksi etc...
- Anonyymi
Joo mutta ainakin itselläni pitää olla toivoa toisenkin tunteista. Muuten vaihtuu surun puolelle kaikki iloisuus. sivusta naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265768- 544750
- 964716
- 613679
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432661