Harvoin näen mitään muuta. Osaisinpa ja voisinpa ottaa sen naisen murheet omikseni.
Liikaa elän omissa murheissa.
27
648
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaisit vielä lisämurheita murheiden päälle?
- Anonyymi
Hänen murheensa ottaisin ja kohtelisin niitä ominani.
- Anonyymi
Olen epäonnistunut pahasti elämässä.
Näitä mun murheita ei toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle.
- Anonyymi
Mulla sama juttu, salatakki nämä murheet pitää 60 vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama juttu, salatakki nämä murheet pitää 60 vuotta.
No se on kyllä aika pitkä aika 😞
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No se on kyllä aika pitkä aika 😞
Niin on, en ole enää hengissäkään, kun saisin suuni avata tekijästä. No näitä samankaltaisia tapauksia on ollut aika runsaasti oikeuden käsiteltävinä lähivuosina.
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, en ole enää hengissäkään, kun saisin suuni avata tekijästä. No näitä samankaltaisia tapauksia on ollut aika runsaasti oikeuden käsiteltävinä lähivuosina.
Salailu voi olla aika raskasta.
- Anonyymi
Ei mulla ole muita murheita kuin miksi se mies ei voi olla mun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/QgxDU4DblIA
Sen aika näyttää voiko sen toiveen laulunsiivin täyttää..m>nHerttainen esitys ja esittäjä. Kiva.
- Anonyymi
Kyllä minä pärjään murheideni kanssa. Luulen vähän että sinä tarvitsisit apua omiesi kanssa?
- Anonyymi
Miksi haluat vesittää jonkun naisen avunsaannin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat vesittää jonkun naisen avunsaannin?
sen takia haluaa vesittää, kun korvien välissä ei kaikki ole kunnossa. Eikö se ole aika ilmeinen diagnoosi?
- Anonyymi
Autettu on liianki kanssa ja kaikki se apu ei ole ollut edes hyväksi. Väärän taktiikan apu, ei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autettu on liianki kanssa ja kaikki se apu ei ole ollut edes hyväksi. Väärän taktiikan apu, ei toimi.
Hyvä, että leikkaa. Edes joskus, jossakin, jollakin.
- Anonyymi
Olen mies ja minulla ei oikeastaan ole murheita, ainakaan sellaisia mitä märehtisin, joten jakaisin hänen, naisen mahdolliset murheet itsellenikin. En siksi, että minulta puuttuu omat, vaan siksi, että haluaisin niin. Koska rakastan. Mahdolliset, koska en tunne häntä juuri minkään vertaa tietääkseni hänen murheistaan. Minusta vain tuntuu tältä. Hyvää yötä palstalle.
- Anonyymi
Hyvää yötä!
- Anonyymi
Eiköhän se toimisi noin molempiin suuntiin. Kyllä minä ainakin odottaisin kantavani sitten myös osan hänen murheistaan. Jaettu murhe tuntuu aina kuitenkin jotenkin kevyemmältä, ihan kuten jaettu ilo tuntuu isommalta.
- Anonyymi
Murheeni liittyvät usein toisiin ihmisiin. T. Ap.
- Anonyymi
Oletko mies?
- Anonyymi
Se on ihanaa, että joku kokee näin.
- Anonyymi
En haluaisi itse että kukaan joutuisi mun murheita kantamaan. Tai yrittää korjata asioita. Tukena voi olla. Sen enempää ei tarvitse.
- Anonyymi
Tarkoitan, että se on ihanaa siksi, että tämä henkilö on käsittänyt sen, ettei omissa vellominen tuo juuri mitään lisää, ja se tahto, mikä hänellä on, on äärimmäisen terve, ja hyödyllinen. Tuskin hänkään haluaa maailman parantaa, mutta juuri tuo hyvä tahto ja sija, minkä antaa toiselle, on se mikä tässä on tärkeintä. Toivon, että löytää ihmisen, joka käsittää tämän myös, ja että heillä molemmilla olisi tuo sama tahto.
- Anonyymi
Hyvin analysoitu. Minäkin toivon, että löytää arvoisensa ihmisen.
- Anonyymi
En haluis kenenkään kantavan mun murheita ne on mun voisin luopua niistä mut en antais ikinä toiselle märehdittäväks omiani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3681874- 1451286
- 80933
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35846- 103827
Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39825Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44821Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos68702- 50688
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4664