m-pyöräilijät

Anonyymi-ap

Ajettiin muutaman alta 80 km/h ajavan auton perässä, 10 auton letka.

Tuli hyvä suora ja vastaan 2 moottoripyöräilijää, joilla "ei valoja.
Tai oli LED päivävalot, jotka näkyivät vasta kohdatessa.

Kolme autoa lähti ohittamaan, miltähän tuntui vastaantulevissa m-pyöräilijöissä.

Laittakaa vaikka laittomat valot ja MAHDOLLISIMMAN korkealle,
jotta näytte.
Tarkastakaa , että näytte jos aurinko paistaa lamppuihinne.

32

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan tuntui siltä, että nykyään auton rattiin pääsee sokeatkin.
      Hankkikaa autoilijat silmälasit jos ette näe, tai lopettakaa autoilu!

      • Anonyymi

        Näin on. Motoristina tuntuu välillä, että autokuskeilla ei ole päätä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Motoristina tuntuu välillä, että autokuskeilla ei ole päätä ollenkaan.

        Autoilijana tuntuu, etteivät motoristit ymmärrä nopeusrajoituksia ollenkaan. Eturengas on myös tarkoitus pitää maassa kuten autoissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoilijana tuntuu, etteivät motoristit ymmärrä nopeusrajoituksia ollenkaan. Eturengas on myös tarkoitus pitää maassa kuten autoissakin.

        "Eturengas on myös tarkoitus pitää maassa"???
        Minulla on 3 autoa, 1 on tallissa ja 2 muuta pihassa.
        Pienemmässä tallissa on moottoripyörä.
        Ja kolmannessa tallissa (entinen navetta) on parkissa traktorimönkijä.
        Kaikkien näiden laitteiden eturenkaat näyttivät ainakin äsken olevan maassa tai lattiassa, eikä niitä tarvinnut millään tavalla "pitää maassa", ne kun sattumalta pysyvät siellä muutenkin.

        Eli kysymys kuuluukin, oletko joku ääliö tai koulupudokas jolta fysiikan tunnit(kin) on jääneet väliin?

        RASTI RUUTUUN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eturengas on myös tarkoitus pitää maassa"???
        Minulla on 3 autoa, 1 on tallissa ja 2 muuta pihassa.
        Pienemmässä tallissa on moottoripyörä.
        Ja kolmannessa tallissa (entinen navetta) on parkissa traktorimönkijä.
        Kaikkien näiden laitteiden eturenkaat näyttivät ainakin äsken olevan maassa tai lattiassa, eikä niitä tarvinnut millään tavalla "pitää maassa", ne kun sattumalta pysyvät siellä muutenkin.

        Eli kysymys kuuluukin, oletko joku ääliö tai koulupudokas jolta fysiikan tunnit(kin) on jääneet väliin?

        RASTI RUUTUUN

        Tyypillistä sirkustemppukuminpolttopellen viisastelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä sirkustemppukuminpolttopellen viisastelua.

        Eli olet siis pelkkä ääliö, joskaan se ei tullut lainkaan yllätyksenä.


    • Anonyymi

      Led-päivävalot moottoripyörässä? Mutta muuten asiaa, motoristin on todellakin syytä näkyä, kyseessä on oma henki ja terveys.

      Henkilöautoa saa ajaa todella huonolla näkökyvyllä varustettu ihminen, vaatimukset sen suhteen on vedetty todella alas, reagointikykyä ei valvota mitenkään, asenteissa mättää jne.

      Parhaiten motoristi näkyy ajamalla pitkät päällä, oikeastaan muuten ei edes näy, jos aurinko paistaa selän takaa. Valoja voi säätää hieman alas, jos on erityisen kirkkaat, myös lisävaloja kannattaa käyttää pitkien kanssa ja nopeudet maltillisina.

      • Itse olen ajanut 6v-asti ja en ole ikinä kokenut ettei minua nähtäisi.

        Eli turvallisesti olen ajellut varovainen kun olen ja mitään ongelmia ei ole ollut.

        Eli ehkä jos tuntuu vaaralliselta liikenteessä niin olisiko syytä katsoa peiliin ja miettiä millä asenteella on itse liikkeelä?


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Itse olen ajanut 6v-asti ja en ole ikinä kokenut ettei minua nähtäisi.

        Eli turvallisesti olen ajellut varovainen kun olen ja mitään ongelmia ei ole ollut.

        Eli ehkä jos tuntuu vaaralliselta liikenteessä niin olisiko syytä katsoa peiliin ja miettiä millä asenteella on itse liikkeelä?

        6 vuotiaana moottoripyöräilyn aloittanut motoristi, jolle ei ole koskaan tullut tilannetta, jossa autoilija ei huomio kaksipyöräistä....

        Joopa joo, olet satuolento, tai kehitysvammainen, joka pärrrrryyttää lattialla jotakin lelua, niin että räkä lentää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6 vuotiaana moottoripyöräilyn aloittanut motoristi, jolle ei ole koskaan tullut tilannetta, jossa autoilija ei huomio kaksipyöräistä....

        Joopa joo, olet satuolento, tai kehitysvammainen, joka pärrrrryyttää lattialla jotakin lelua, niin että räkä lentää :D

        Tuli ainakin selväksi, ettei Nimim. Jutustelija1 ole koskaan harrastanut moottoripyöräilyä, muuta kuin mielikuvitustasolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        6 vuotiaana moottoripyöräilyn aloittanut motoristi, jolle ei ole koskaan tullut tilannetta, jossa autoilija ei huomio kaksipyöräistä....

        Joopa joo, olet satuolento, tai kehitysvammainen, joka pärrrrryyttää lattialla jotakin lelua, niin että räkä lentää :D

        Kuten sanoin, jos osaat lukea liikennettä niin osaat ennakoida muiden toiminnan.

        Eli varaudu pienempänä osapuolena siihen ettei isompi noudata lakia ja varaa sen mukaan tilaa itsellesi.

        Jos luotat motoristina lain tuomaan suojaan tilanteesta riippumatta saat syyttää myös itseäsi kun autoilija "ei huomioi sinua".

        Eli näillä tavoilla olen välttynyt ongelmilta.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kuten sanoin, jos osaat lukea liikennettä niin osaat ennakoida muiden toiminnan.

        Eli varaudu pienempänä osapuolena siihen ettei isompi noudata lakia ja varaa sen mukaan tilaa itsellesi.

        Jos luotat motoristina lain tuomaan suojaan tilanteesta riippumatta saat syyttää myös itseäsi kun autoilija "ei huomioi sinua".

        Eli näillä tavoilla olen välttynyt ongelmilta.

        Olet pelkkä huuhaa pelle, sinulla ei ole kokemusta ja todellisuudentajua ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pelkkä huuhaa pelle, sinulla ei ole kokemusta ja todellisuudentajua ollenkaan.

        Onko sinulla jotain perusteluita väitteellesi?

        Mitä itse olen vuosien saatossa Jutustelijan kirjoituksia lukenut, niin hänellä todellakin on kokemusta mp-hommista enemmän kuin keskimääräisellä tallaajalla.

        Joku ihmetteli tuota 6-vuotiaana aloittamista - omat lapseni sai ekat crossivermeet sen ikäisinä, ja ajaminen jatkunut siitä saakka vuosikausia. Toki tieliikenteeseen vasta kun oli mopokortti, mutta kokemusta oli siinä vaiheessa sen verran, ettei todellakaan tarvinnut pelätä että osaako käsitellä ajopelejään. Myöhemmin mp-kortit.

        Omalla ajamisella pystyy hyvin välttämään yhteenotot autoilijoiden kanssa. Vanha nyrkkisääntö on paras: "suhtaudu autoilijoihin niin, että ne yrittävät ajaa päällesi joka hetki". Sillä pärjää jo hyvin ja pysyy hereillä tien päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jotain perusteluita väitteellesi?

        Mitä itse olen vuosien saatossa Jutustelijan kirjoituksia lukenut, niin hänellä todellakin on kokemusta mp-hommista enemmän kuin keskimääräisellä tallaajalla.

        Joku ihmetteli tuota 6-vuotiaana aloittamista - omat lapseni sai ekat crossivermeet sen ikäisinä, ja ajaminen jatkunut siitä saakka vuosikausia. Toki tieliikenteeseen vasta kun oli mopokortti, mutta kokemusta oli siinä vaiheessa sen verran, ettei todellakaan tarvinnut pelätä että osaako käsitellä ajopelejään. Myöhemmin mp-kortit.

        Omalla ajamisella pystyy hyvin välttämään yhteenotot autoilijoiden kanssa. Vanha nyrkkisääntö on paras: "suhtaudu autoilijoihin niin, että ne yrittävät ajaa päällesi joka hetki". Sillä pärjää jo hyvin ja pysyy hereillä tien päällä.

        Otit sitten nimimerkkisi käytöstä pois, sinut on kuitenkin helppo tunnistaa idioottimaisista väitteistä.
        Jokainen moottoripyöräilyä harrastanut tietää, että tulee tilanteita, jolloin autoilija ei näe, tai huomio motoristia. Etkä sitä välttämättä voi mitenkään estää omalla ajokäytöksellä.
        Meinasin kuolla muutama päivä sitten, kaaharin auto tulee mutkatiellä vastaan ja aliohjautuu kaarteessa vastaantulijan, eli minun kaistalle. Reagointiaikaa alle 1 sekunti. Oli tuuri matkassa, niin lähelle oli. Sitten ne lukemattomat autolla kolmion takaa eteen ryntäykset, autoilijoiden kaistan vaihdot peiliin katsomatta jne.

        Tien päällä on puolisokeita vanhuksia, päihtyneitä, kännykällä ajon aikana somettavia kuljettajia, ties mitä, kyllä ne pitää huolen, että vaaratilanteita tulee. Motoristina et voi vaaratilanteita täysin välttää mitenkään, vaikka niin intät.
        Autokortin saa, kun näön tarkkuus on 0.3 tasoa, sillä näkökyvyllä ei erota enää 50 m päästä, tuleeko vastaan polkupyörä, vai moottoripyörä. Moottoripyörää sillä näkökyvyllä ei voisi ajaa enää ollenkaan. Oma näön tarkkuus ilman laseja on 1.0, laseilla korjattuna 1.4, eli hävittäjälentäjän tasoa, ilman laseja en kuitenkaan uskaltaisi ainakaan hämärässä lähteä MP:llä liikkeelle, mutta autoilijat suhaa kyllä tuolla 0.3.
        Eli kyllä motoristin kannattaa varoa autoilijoita, niiden osaamiseen ja kykyihin ei voi luottaa, ne ei vaan näe aina moottoripyörää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jotain perusteluita väitteellesi?

        Mitä itse olen vuosien saatossa Jutustelijan kirjoituksia lukenut, niin hänellä todellakin on kokemusta mp-hommista enemmän kuin keskimääräisellä tallaajalla.

        Joku ihmetteli tuota 6-vuotiaana aloittamista - omat lapseni sai ekat crossivermeet sen ikäisinä, ja ajaminen jatkunut siitä saakka vuosikausia. Toki tieliikenteeseen vasta kun oli mopokortti, mutta kokemusta oli siinä vaiheessa sen verran, ettei todellakaan tarvinnut pelätä että osaako käsitellä ajopelejään. Myöhemmin mp-kortit.

        Omalla ajamisella pystyy hyvin välttämään yhteenotot autoilijoiden kanssa. Vanha nyrkkisääntö on paras: "suhtaudu autoilijoihin niin, että ne yrittävät ajaa päällesi joka hetki". Sillä pärjää jo hyvin ja pysyy hereillä tien päällä.

        Joo tuo 6-vuotiaana aloittaminen oli rekisteröimättömällä Honda TRX 70 nelipyörä mönkijällä. Se kulki kuuttakymppiä ja oli loistava peli ensialkuun. Sillä tuli caravaanariperheessä ajeltua vähän ympäriinsä aina kun oltiin sellaisella alueella jossa voi rekisteröimättömällä vehkeellä ajaa.

        Ja perheen mökki oli myöhemmmin ajeluihin sopivasti syrjässä ison soramontun lähistöllä ja meni siellä paljon metsäauto teitäkin.

        Eli sellaista ensialkuun.

        Ja se on aina ikävää jos jollekkin käy huonosti. Sitä ei varmasti kukaan kiistä. Mutta itselleni ei ole näin käynyt.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo tuo 6-vuotiaana aloittaminen oli rekisteröimättömällä Honda TRX 70 nelipyörä mönkijällä. Se kulki kuuttakymppiä ja oli loistava peli ensialkuun. Sillä tuli caravaanariperheessä ajeltua vähän ympäriinsä aina kun oltiin sellaisella alueella jossa voi rekisteröimättömällä vehkeellä ajaa.

        Ja perheen mökki oli myöhemmmin ajeluihin sopivasti syrjässä ison soramontun lähistöllä ja meni siellä paljon metsäauto teitäkin.

        Eli sellaista ensialkuun.

        Ja se on aina ikävää jos jollekkin käy huonosti. Sitä ei varmasti kukaan kiistä. Mutta itselleni ei ole näin käynyt.

        On eri asia, kerryttääkö ajokokemusta soramontulla, vai liikenteessä. Itse aloitin moottoripyöräilyn maanteillä 1970 luvulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On eri asia, kerryttääkö ajokokemusta soramontulla, vai liikenteessä. Itse aloitin moottoripyöräilyn maanteillä 1970 luvulla.

        Itse aloitin kätevästi niin että ensin otetaan ajopeli haltuun rauhallisella alueella ja kaupungin sykkeeseen sitten niin että ajopeli on varmassa hallussa ja voi keksittyä pelkkään liikenteeseen.

        En kadehdi heitä jotka joutuvat suoraan keskustan sykkeeseen ensimmästä kertaa vehkeellään ajamaan. Kyllä ekaksi pitäisi osata ajaa ja sitten vasta muun liikenteen sekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otit sitten nimimerkkisi käytöstä pois, sinut on kuitenkin helppo tunnistaa idioottimaisista väitteistä.
        Jokainen moottoripyöräilyä harrastanut tietää, että tulee tilanteita, jolloin autoilija ei näe, tai huomio motoristia. Etkä sitä välttämättä voi mitenkään estää omalla ajokäytöksellä.
        Meinasin kuolla muutama päivä sitten, kaaharin auto tulee mutkatiellä vastaan ja aliohjautuu kaarteessa vastaantulijan, eli minun kaistalle. Reagointiaikaa alle 1 sekunti. Oli tuuri matkassa, niin lähelle oli. Sitten ne lukemattomat autolla kolmion takaa eteen ryntäykset, autoilijoiden kaistan vaihdot peiliin katsomatta jne.

        Tien päällä on puolisokeita vanhuksia, päihtyneitä, kännykällä ajon aikana somettavia kuljettajia, ties mitä, kyllä ne pitää huolen, että vaaratilanteita tulee. Motoristina et voi vaaratilanteita täysin välttää mitenkään, vaikka niin intät.
        Autokortin saa, kun näön tarkkuus on 0.3 tasoa, sillä näkökyvyllä ei erota enää 50 m päästä, tuleeko vastaan polkupyörä, vai moottoripyörä. Moottoripyörää sillä näkökyvyllä ei voisi ajaa enää ollenkaan. Oma näön tarkkuus ilman laseja on 1.0, laseilla korjattuna 1.4, eli hävittäjälentäjän tasoa, ilman laseja en kuitenkaan uskaltaisi ainakaan hämärässä lähteä MP:llä liikkeelle, mutta autoilijat suhaa kyllä tuolla 0.3.
        Eli kyllä motoristin kannattaa varoa autoilijoita, niiden osaamiseen ja kykyihin ei voi luottaa, ne ei vaan näe aina moottoripyörää.

        Väärin meni, en ole nimimerkki Jutustelija.
        Se, että sinulle tapahtuu jotain, ei tarkoita että sama tapahtuu kaikille. Ei vaikka miten nimittelet muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni, en ole nimimerkki Jutustelija.
        Se, että sinulle tapahtuu jotain, ei tarkoita että sama tapahtuu kaikille. Ei vaikka miten nimittelet muita.

        Et sinä mitään tietenkään mitään tunnusta, taidat kännissä kirjoitella niitä noloja typeryyksiä. Sinun kaltaisen kumipään tunnistaa kuitenkin helposti kirjoituksistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään tietenkään mitään tunnusta, taidat kännissä kirjoitella niitä noloja typeryyksiä. Sinun kaltaisen kumipään tunnistaa kuitenkin helposti kirjoituksistaan.

        Edelleenkin, muiden nimittely ei tee sinusta yhtään fiksumman oloista, päin vastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin, muiden nimittely ei tee sinusta yhtään fiksumman oloista, päin vastoin.

        Ei sinua ole kukaan nimitellyt, on vain kerrottu mikä olet.

        Jos sinä hankkisit nyt edes yhden kesän ajan kokemusta moottoripyöräilystä, tule sen jälkeen sitten kertomaan näkemyksiäsi, jos edes selviät hengissä, häpeäisit sen jälkeen varmasti aikaisempia kirjoittelujasi.


      • Anonyymi

        Minulla on pyörässä led-päivävalot jo tehtaalta tullessa. Laitoin lisäksi parit pienemmät moottorin suojarautoihin. Pitäisi näkyä eikä tartte mitään lastentarhaliivejä.

        Jos on asialliset pitkät, niin on kyllä puhdasta v.ttuilua muita kohtaan ajella pitkät päällä päivänvalolla. Ne häikäsee aivan oikeasti.g


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua ole kukaan nimitellyt, on vain kerrottu mikä olet.

        Jos sinä hankkisit nyt edes yhden kesän ajan kokemusta moottoripyöräilystä, tule sen jälkeen sitten kertomaan näkemyksiäsi, jos edes selviät hengissä, häpeäisit sen jälkeen varmasti aikaisempia kirjoittelujasi.

        Nyt on 30 kesää sitä tehty, enkä kyllä häpeä yhtään tekstejäni.
        Kaikki ei vaan osaa ja vaaratilanteita syntyy, harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on 30 kesää sitä tehty, enkä kyllä häpeä yhtään tekstejäni.
        Kaikki ei vaan osaa ja vaaratilanteita syntyy, harmi.

        Moottoripyöräilyni alkoi 1970 luvulla ja on jatkunut joka kesä, yhtään onnettomuutta en ole aiheuttanut, en edes ollut osallisena. Jos aiheuttaisin itse vaaratilanteita, olisin kuollut aikoja sitten. Hyvä ennakointi ja jatkuva itsensä kehittäminen pitää hengissä, vaikka joka kesä useampikin auto tulee kolmion takaa eteen jne.

        Olen 100% varma, ettet ole ajanut yhtään ainutta kesää moottoripyörällä, onko sitten tämä ensimmäinen kesä kun aloittelet? Todennäköisesti myös viimeinen tuolla asenteella. Yleensä sinun kaltaisia kaikkitietäviä räkänokkia esiintyy niissä, jotka kaikkein vähiten tietävät ja osaavat. Karma kyllä vielä sinua opettaa, muista minun sanoneen ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moottoripyöräilyni alkoi 1970 luvulla ja on jatkunut joka kesä, yhtään onnettomuutta en ole aiheuttanut, en edes ollut osallisena. Jos aiheuttaisin itse vaaratilanteita, olisin kuollut aikoja sitten. Hyvä ennakointi ja jatkuva itsensä kehittäminen pitää hengissä, vaikka joka kesä useampikin auto tulee kolmion takaa eteen jne.

        Olen 100% varma, ettet ole ajanut yhtään ainutta kesää moottoripyörällä, onko sitten tämä ensimmäinen kesä kun aloittelet? Todennäköisesti myös viimeinen tuolla asenteella. Yleensä sinun kaltaisia kaikkitietäviä räkänokkia esiintyy niissä, jotka kaikkein vähiten tietävät ja osaavat. Karma kyllä vielä sinua opettaa, muista minun sanoneen ;D

        Kylläpä siinä taas omakehu haisee, etten paremmin sano.
        Vaan mikäpä sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä siinä taas omakehu haisee, etten paremmin sano.
        Vaan mikäpä sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse.

        Kylmät faktat eivät ole omakehuja. Mutta sellainen on lapsellista ja noloa, kun sinun kaltainen kokematon räkänokka esiintyy jonkinlaisena asiantuntijana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmät faktat eivät ole omakehuja. Mutta sellainen on lapsellista ja noloa, kun sinun kaltainen kokematon räkänokka esiintyy jonkinlaisena asiantuntijana.

        "Kylmät faktat eivät ole omakehuja"
        Koetahan sinä räkänokka ottaa vain ne lääkkeesi, niin rauhoitut edes hiukan.


    • Anonyymi

      EVVK...vaihtakaa autoon tai polkupyörään ne nolot pellelelunne.

      • Anonyymi

        No sen verran näyttää kuitenkin kiinnostavan, että kirjoittelet moottoripyöräily-palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen verran näyttää kuitenkin kiinnostavan, että kirjoittelet moottoripyöräily-palstalla.

        On hyvä tuntea vihollisensa, että voi tehokkaammin toimia sitä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä tuntea vihollisensa, että voi tehokkaammin toimia sitä vastaan.

        Ovatko nämä "vihollisesi" eläimiä vai ihmisiä?
        Entä kuuleeko tai näkeekö niitä kukaan muu?
        Tai käytätkö jotain vahvaa mielialalääkitystä?


        HEH HEH


    • Anonyymi

      Onneksi me autoilijat ja me aina nopeusrajoiyuksien mukaan. Emme koskaan syyllisty yli nopeuksiin. Jo usealla nuorella kesä kuluu jalkamiehenä, kun kortit on poliisin hyllyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe