Me vaan oltiin samalla aaltopituudella

Anonyymi-ap

Nähdään maailma samasta näkövinkkelistä. Oli ehkä tällaista jotain viehätysvoimaa, tms. siinä jutussa mukana.

Tunge noi sun narsismiteoriat nyt nainen hevon perceeseen.

6

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niin reipasta👍

      • Anonyymi

        Vaihtelevat ja tukahdetut tunteet kato


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtelevat ja tukahdetut tunteet kato

        Ei näihin miesoletettujen shitpostauksiin tule pahemmin huomion- ja hyväksynnänkipeitä pyryharakoita ilakoimaan


    • Anonyymi

      Missä sä näet naisen puhumassa narsismiteoriaa? Onko susta oikein että yksityishenkilön terveydellä leikitään vuosia?

    • Anonyymi

      Ei nähty samasta näkövinkelistä
      ….Olit aika lopulta aika kaukana minusta … kuin yö ja päivä.
      Sä kuvittelit asiat niin koska sun kikkeli vei sua.Pelkkä heikko lihasi hallitsi tilannetta.

      Ympärilläni on aina joku narsisti tai psykopaatti jos on … muuten pitääkin olla tai selvitä yksin. Kiltit ja tavaliset ihmiset eivät maailmaani sovi.
      Aitoa rakkautta en ole koskaan kohdannut tai saanut vaikka joskus niin kovasti sitä toivoin ja myös odotin. Ja mutruin kun sitä ei ollut minulle saatavilla.
      Olen parhainmillaan kohdannut vain samoista asiota tykkääviä ihmisiä …
      Se syvempi yhteys ja tunne puutuu…
      sitä en ole voinut ja saanut koskaan keneenkään kanssa rakentaa..
      Olen aina sivuosassa ja ulkopuolinen ja se joka ei sovi kuvioon … se joka jää toiseksi se joka ei oo koskaa se ykkönen ..
      Oon aina väärän lainen väärän kokonen väärän luonteinen ,,, aina se väärä kaikille.
      Listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään …

      Koska sopivaa miestä ei ole. Tunnen jo kaikki vahtoedot mitä tähän elämään osui ja paraskaan mies ei ollut täysin sopiva…
      Vain jotain saamaa ja jotain samoja tykättyäjä asioita… mut ei yhteistä onnea…

      En tiedä mistä ne täydelliset onnet ja tarinat kumpuaa kun minun elämäni on kaikkea muuta … en enää nauti romantiikasta… maailmani jossa elän ei osu niinhin tarinaoihin …
      Tulee vain paha mieli ja kurja olo… kaikista turhista haaveista ja unelmista .
      Kun itse elää täysin toisenlaista elämää…
      Jäin osattomaksi … en todellakaan halunnut tätä näkövinkkeliä elämästä.

      On vain ollut kuvitelmia ja haaveita että ihania asiaoita voisi olla … myös minulle…
      Olen murtunut tämän tiedon kanssa.
      Elän täysin toisenlaista elämää mistä nuorena haaveilin ja unelmoin ..
      Yritän sopeutua ja selvitä elosssa
      vaikka en elä yhtäkään päivää elämää jota haluasin elää
      Enkä myöskään halunnut koko elämän mittaista yksinäisyyttä …mutta sain sellaisen

      Edes rakkaus olis voinu järjestää ja tuoda minun elämääni jotain hyvää ja ihania asiaoita.
      Sen siaan aamorit amuttiiin alas loppuiäksi…
      En lähesty enää ihmisiä … mulle riitti turhien haaveiden ylläpito. Ja jatkuva suru kun asiat ei vaan milään etene mihin itte toivon ja haluan niiden kulkevan…
      Rakkautta on sitte kun sen saan itse nähdä ja kokea …


      Naiselta .

      • Anonyymi

        Niih, kyllä nyt menin vähän surulliseksi itsekin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe