Nähdään maailma samasta näkövinkkelistä. Oli ehkä tällaista jotain viehätysvoimaa, tms. siinä jutussa mukana.
Tunge noi sun narsismiteoriat nyt nainen hevon perceeseen.
Me vaan oltiin samalla aaltopituudella
6
610
Vastaukset
- Anonyymi
No niin reipasta👍
- Anonyymi
Vaihtelevat ja tukahdetut tunteet kato
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtelevat ja tukahdetut tunteet kato
Ei näihin miesoletettujen shitpostauksiin tule pahemmin huomion- ja hyväksynnänkipeitä pyryharakoita ilakoimaan
- Anonyymi
Missä sä näet naisen puhumassa narsismiteoriaa? Onko susta oikein että yksityishenkilön terveydellä leikitään vuosia?
- Anonyymi
Ei nähty samasta näkövinkelistä
….Olit aika lopulta aika kaukana minusta … kuin yö ja päivä.
Sä kuvittelit asiat niin koska sun kikkeli vei sua.Pelkkä heikko lihasi hallitsi tilannetta.
Ympärilläni on aina joku narsisti tai psykopaatti jos on … muuten pitääkin olla tai selvitä yksin. Kiltit ja tavaliset ihmiset eivät maailmaani sovi.
Aitoa rakkautta en ole koskaan kohdannut tai saanut vaikka joskus niin kovasti sitä toivoin ja myös odotin. Ja mutruin kun sitä ei ollut minulle saatavilla.
Olen parhainmillaan kohdannut vain samoista asiota tykkääviä ihmisiä …
Se syvempi yhteys ja tunne puutuu…
sitä en ole voinut ja saanut koskaan keneenkään kanssa rakentaa..
Olen aina sivuosassa ja ulkopuolinen ja se joka ei sovi kuvioon … se joka jää toiseksi se joka ei oo koskaa se ykkönen ..
Oon aina väärän lainen väärän kokonen väärän luonteinen ,,, aina se väärä kaikille.
Listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään …
Koska sopivaa miestä ei ole. Tunnen jo kaikki vahtoedot mitä tähän elämään osui ja paraskaan mies ei ollut täysin sopiva…
Vain jotain saamaa ja jotain samoja tykättyäjä asioita… mut ei yhteistä onnea…
En tiedä mistä ne täydelliset onnet ja tarinat kumpuaa kun minun elämäni on kaikkea muuta … en enää nauti romantiikasta… maailmani jossa elän ei osu niinhin tarinaoihin …
Tulee vain paha mieli ja kurja olo… kaikista turhista haaveista ja unelmista .
Kun itse elää täysin toisenlaista elämää…
Jäin osattomaksi … en todellakaan halunnut tätä näkövinkkeliä elämästä.
On vain ollut kuvitelmia ja haaveita että ihania asiaoita voisi olla … myös minulle…
Olen murtunut tämän tiedon kanssa.
Elän täysin toisenlaista elämää mistä nuorena haaveilin ja unelmoin ..
Yritän sopeutua ja selvitä elosssa
vaikka en elä yhtäkään päivää elämää jota haluasin elää
Enkä myöskään halunnut koko elämän mittaista yksinäisyyttä …mutta sain sellaisen
Edes rakkaus olis voinu järjestää ja tuoda minun elämääni jotain hyvää ja ihania asiaoita.
Sen siaan aamorit amuttiiin alas loppuiäksi…
En lähesty enää ihmisiä … mulle riitti turhien haaveiden ylläpito. Ja jatkuva suru kun asiat ei vaan milään etene mihin itte toivon ja haluan niiden kulkevan…
Rakkautta on sitte kun sen saan itse nähdä ja kokea …
Naiselta .- Anonyymi
Niih, kyllä nyt menin vähän surulliseksi itsekin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746