Olen iäkäs äiti, mutta ihan hyvin pärjäävä. Aikuinen tyttäreni on keksinyt 'äiti-tytär päivän' aina viikon samaksi, yhdeksi päiväksi, jolloin saan keksiä ihan mitä haluan, että teemme yhdessä. Käymmekö asioilla, siivoammeko yhdessä, vaiko vain huvittelemme. Näin on ollut jo pitkään
Voi olen niin onnellinen. Keksikää te muutkin tyttäret äideillenne tällainen ilon päivä!
Äiti ja tytär
4
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaapa kivalle.
Oletpa melkoinen aamuvirkku. Yleensä ravintolasta kotiutuvat ovat niitä jotka kirjoittelee palstalle aamuyöllä.- Anonyymi
Tai sellainen kuin minä joka valvoo siksi että ylläolevan kaltainen ihminen on sekoittanut nukkumisaikatauluni totaalisesti häiritsemällä yöuntani metelöimällä ym. toiminnallaan tahallisesti kuten myös muita talon asukkaita hoilaamalla, huutamalla kännissä kovaäänisesti joka viikonloppu ym. ajattelematta sitä että he eivät ole ainoita ihmisiä tässä talossa ja muutkin ihmiset olisi hyvä huomioida. Tuollaiset ihmiset ovat täysin piittaamattomia muiden ihmisten terveydestä ja hyvinvoinnista. Heille oma napa on tärkein.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178723717
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ja te tunnutte aina huvittelevan muitten asukkaisen kustannuksella jotka haluaisivat joskus saada yönsä nukutuksi. Tyttäresi ei ole itsenäistynyt kun joka viikonloppu käy luonasi laulamassa yöllä karaokea ym. Teillä molemmilla on kova ääni jopa silloin kun muut normaalisti keskustelevat kanssanne. Miksi te huudatte sen tyttären kanssa kilpaa että koko piha raikaa ja naapurit ei saa yöllä rauhaa? Tyttäresi on tullut sinuun mitä tulee kovaäänisyyteen kun muut osaavat sentään puhua normaalilla äänenvoimakkuudella. Minua ei enimmäkseen haittaa harrastuksenne mutta talossa asuu vanhempaa väkeä sekä lapsiperheitä ja teidän huutamiset (= teidän normaali juttelun äänen voimakkuus) kuuluu kilometrin päähän. Tulee mieleen kirja; Kiljusen herrasväki.
Voisitteko ottaa muut ihmiset huomioon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176