Lupasin olla kirjottamatta

Anonyymi-ap

Mutta en vaan ymmärrä missä mennään? Miksi se tuntui siltä, oletko kaikille samanlainen, ymmärsinkö sinunkin niin väärin, oletko varattu??????? Mikä tämä juttu oikeasti on? Kusetitko? Vai kerrottiin jo sulle jotain paskaa minusta ja peräännyit? Hävettää jos ymmärsin kaiken niin väärin,en tiedä miten kehtaan enää tulla käymään siellä ☹️ en tiedä enää mistään mitään,miksi jokainen käyttäytyy noin? Olen joka kerran erehtynyt luulemaan että pitäisi minusta ja joka kerran minut on torjuttu,ei vaan jaksa enää. J

19

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mennään aamun tunneissa jo eli yöuni saattaisi selkeyttää ajtuksia itse kullakin. :)

      • Anonyymi

        Väsynyt mutta ei saa nukutuksi, mietin vain....


    • Anonyymi

      En ole sen kummemminvarattu, tosiasn. Tavallaan kahden miehen oma, omasta mielestäni mutta sinun kesäleski J...

    • Anonyymi

      Yhtä epäselvät fiilikset yhdestä J-miehestä! Itse ollut hänestä kiinnostunut jo pidemmän aikaa ja välissä ehdin epäillä hänen jopa käyneen täällä. Mutta etenkin edellisellä tapaamisellamme hän vaikutti jotenkin vähän etäiseltä ja aloin taas epäilemään koko juttua. Mutta itse kyllä en ole tietääkseni torjunut ketään, joten en tiedä onko kyseessä kuitenkaan sama tilanne?

      Milloin näitte viimeksi tämän henkilön kanssa?

      -T

      • Anonyymi

        No mitä luulet onko sama tilanne kyseessä ätmi kun näitä oman pääsi sisäisiä skenaarioita olet kehitellyt jokaisen kirjaimen kohdalla. Että mennäänkö tänään J M T H S meinigillä vai vähän harvinaisemmalla kuten G


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä luulet onko sama tilanne kyseessä ätmi kun näitä oman pääsi sisäisiä skenaarioita olet kehitellyt jokaisen kirjaimen kohdalla. Että mennäänkö tänään J M T H S meinigillä vai vähän harvinaisemmalla kuten G

        Täysin samaa mieltä, että eikö joku vokaali toisi variaatiota tähän tylsyyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä luulet onko sama tilanne kyseessä ätmi kun näitä oman pääsi sisäisiä skenaarioita olet kehitellyt jokaisen kirjaimen kohdalla. Että mennäänkö tänään J M T H S meinigillä vai vähän harvinaisemmalla kuten G

        No kommentoija itse ei tietääkseen ole mies, joten en siis voi olla myöskään ätmi. 😁 Enkä kyllä muutenkaan mitään muista kirjaimista ole kirjoitellut, enkä ole myöskään aloittaja. Suosittelen sulle mahdollisesti hakeutumista ammattiavun piiriin, jos ätmit noin pahasti hyppii silmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kommentoija itse ei tietääkseen ole mies, joten en siis voi olla myöskään ätmi. 😁 Enkä kyllä muutenkaan mitään muista kirjaimista ole kirjoitellut, enkä ole myöskään aloittaja. Suosittelen sulle mahdollisesti hakeutumista ammattiavun piiriin, jos ätmit noin pahasti hyppii silmille.

        Luulisi ulkopuoliselle olevan ätmi täysin selvää esim tämän vasta-argumentaation tason osalta, että on sekaisin kuin seinäkello, mutta jos on itse sekaisin kuin seinäkello, niin pää lukee ja poimii mitä haluaa. Tämä sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kommentoija itse ei tietääkseen ole mies, joten en siis voi olla myöskään ätmi. 😁 Enkä kyllä muutenkaan mitään muista kirjaimista ole kirjoitellut, enkä ole myöskään aloittaja. Suosittelen sulle mahdollisesti hakeutumista ammattiavun piiriin, jos ätmit noin pahasti hyppii silmille.

        Ätmi sinun kahden markan maneerisi on sen verran tunnistettavat pershäiriöisellä itkulla säestettynä kuten myös muiden toivottaminen hoitoon että älä vaivaudu. Ammattiapu on muuten hieno instituutio ja normaalilla järjellä varustetut hakeutuvat sinne ihan omin ehdoin ennen kuin menee tahdosta riippumattomaksi vinkkinä nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi ulkopuoliselle olevan ätmi täysin selvää esim tämän vasta-argumentaation tason osalta, että on sekaisin kuin seinäkello, mutta jos on itse sekaisin kuin seinäkello, niin pää lukee ja poimii mitä haluaa. Tämä sivusta

        No mulle ihan sama, sovitaan vaikka sitten, että olen sekaisin kuin seinäkello, jos se teidän mielenne rauhoittaa! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulle ihan sama, sovitaan vaikka sitten, että olen sekaisin kuin seinäkello, jos se teidän mielenne rauhoittaa! :D

        Sanotaanko vaikka näin että yhteiskunnallista rauhaa tuo huomattavasti enemmän se että lapsi- ja teinilarppaajat saadaan ihmisten ilmoilta ns pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko vaikka näin että yhteiskunnallista rauhaa tuo huomattavasti enemmän se että lapsi- ja teinilarppaajat saadaan ihmisten ilmoilta ns pois

        Joo ei ole mikään gladiaattori tämä


    • Anonyymi

      Jos olette keskenämme entuudestaan tuttuja ja tekemisissä toistenne kanssa niin todennäköisesti hän pitää sinusta edelleen. Kaverina! Oletko jossain vaiheessa muuttanut suhtautumistasi häneen ja alkanut ajattelemaan häntä romanttisessa mielessä? Silloin joudutaan helposti törmäyskurssille, jollei toisella edelleenkään ole romanttisia tunteita kohtaasi vaan edelleen ne kaverilliset fiilikset.
      Jos oletkin yllättäen yrittänyt muuttaa kaverisuhdetta muuksi niin eikö ole aika ymmärrettävää, että toinen kenties vetäytyy tai muuttuu neutraalimmaksi tai viileämmäksi pitääkseen sen tuttavuutenne sillä samalla tasolla missä se on ollut ennenkin. Mikään ei kenties olekaan muuttunut ja hän pitää sinusta kuten ennenkin, mutta odotatkin ehkä häneltä enemmän, jos haluatkin ykskaks kaverisuhdetta enemmän eikä toinen ole valmis siihen. Pidä kaveruus ja katso miten hän reagoi, jos et yritäkään lähentyä häneen.
      Parisuhde on kahden kauppa emmekä voi syyllistää toista siitä, ettemme herätä romanttisia tunteita toisessa osapuolessa. Se asia kun ei vaan tapahdu sormia napsauttamalla tai käskyllä, että ala tuntemaan romantiikkaa. Mutta kannattaa pitää mielessä, että eihän se toisen osapuolen syy siihen rakastamattomuuteen ole se, että pitäisi toista jotenkin äklönä. Toinen vaan ei herätä tunteita niinkuin ei sadat muutkaan ihmiset meidän kunkin ympärillämme.

      • Anonyymi

        Näinkin voi toki olla. Mutta yhtä hyvin on mahdollista, että molemmillakin on kiinnostusta. Ehkä molemmilla on vaan epäilyksia toisen osapuolen fiiliksistä/tunteista, eikä uskalla tehdä sitä ratkaisevaa aloitetta? -sivusta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe