Mutta en vaan ymmärrä missä mennään? Miksi se tuntui siltä, oletko kaikille samanlainen, ymmärsinkö sinunkin niin väärin, oletko varattu??????? Mikä tämä juttu oikeasti on? Kusetitko? Vai kerrottiin jo sulle jotain paskaa minusta ja peräännyit? Hävettää jos ymmärsin kaiken niin väärin,en tiedä miten kehtaan enää tulla käymään siellä ☹️ en tiedä enää mistään mitään,miksi jokainen käyttäytyy noin? Olen joka kerran erehtynyt luulemaan että pitäisi minusta ja joka kerran minut on torjuttu,ei vaan jaksa enää. J
Lupasin olla kirjottamatta
19
489
Vastaukset
- Anonyymi
Mennään aamun tunneissa jo eli yöuni saattaisi selkeyttää ajtuksia itse kullakin. :)
- Anonyymi
Väsynyt mutta ei saa nukutuksi, mietin vain....
- Anonyymi
En ole sen kummemminvarattu, tosiasn. Tavallaan kahden miehen oma, omasta mielestäni mutta sinun kesäleski J...
- Anonyymi
Yhtä epäselvät fiilikset yhdestä J-miehestä! Itse ollut hänestä kiinnostunut jo pidemmän aikaa ja välissä ehdin epäillä hänen jopa käyneen täällä. Mutta etenkin edellisellä tapaamisellamme hän vaikutti jotenkin vähän etäiseltä ja aloin taas epäilemään koko juttua. Mutta itse kyllä en ole tietääkseni torjunut ketään, joten en tiedä onko kyseessä kuitenkaan sama tilanne?
Milloin näitte viimeksi tämän henkilön kanssa?
-T- Anonyymi
No mitä luulet onko sama tilanne kyseessä ätmi kun näitä oman pääsi sisäisiä skenaarioita olet kehitellyt jokaisen kirjaimen kohdalla. Että mennäänkö tänään J M T H S meinigillä vai vähän harvinaisemmalla kuten G
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä luulet onko sama tilanne kyseessä ätmi kun näitä oman pääsi sisäisiä skenaarioita olet kehitellyt jokaisen kirjaimen kohdalla. Että mennäänkö tänään J M T H S meinigillä vai vähän harvinaisemmalla kuten G
Täysin samaa mieltä, että eikö joku vokaali toisi variaatiota tähän tylsyyteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kommentoija itse ei tietääkseen ole mies, joten en siis voi olla myöskään ätmi. 😁 Enkä kyllä muutenkaan mitään muista kirjaimista ole kirjoitellut, enkä ole myöskään aloittaja. Suosittelen sulle mahdollisesti hakeutumista ammattiavun piiriin, jos ätmit noin pahasti hyppii silmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kommentoija itse ei tietääkseen ole mies, joten en siis voi olla myöskään ätmi. 😁 Enkä kyllä muutenkaan mitään muista kirjaimista ole kirjoitellut, enkä ole myöskään aloittaja. Suosittelen sulle mahdollisesti hakeutumista ammattiavun piiriin, jos ätmit noin pahasti hyppii silmille.
Luulisi ulkopuoliselle olevan ätmi täysin selvää esim tämän vasta-argumentaation tason osalta, että on sekaisin kuin seinäkello, mutta jos on itse sekaisin kuin seinäkello, niin pää lukee ja poimii mitä haluaa. Tämä sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmi sinun kahden markan maneerisi on sen verran tunnistettavat pershäiriöisellä itkulla säestettynä kuten myös muiden toivottaminen hoitoon että älä vaivaudu. Ammattiapu on muuten hieno instituutio ja normaalilla järjellä varustetut hakeutuvat sinne ihan omin ehdoin ennen kuin menee tahdosta riippumattomaksi vinkkinä nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi ulkopuoliselle olevan ätmi täysin selvää esim tämän vasta-argumentaation tason osalta, että on sekaisin kuin seinäkello, mutta jos on itse sekaisin kuin seinäkello, niin pää lukee ja poimii mitä haluaa. Tämä sivusta
No mulle ihan sama, sovitaan vaikka sitten, että olen sekaisin kuin seinäkello, jos se teidän mielenne rauhoittaa! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulle ihan sama, sovitaan vaikka sitten, että olen sekaisin kuin seinäkello, jos se teidän mielenne rauhoittaa! :D
Sanotaanko vaikka näin että yhteiskunnallista rauhaa tuo huomattavasti enemmän se että lapsi- ja teinilarppaajat saadaan ihmisten ilmoilta ns pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko vaikka näin että yhteiskunnallista rauhaa tuo huomattavasti enemmän se että lapsi- ja teinilarppaajat saadaan ihmisten ilmoilta ns pois
Joo ei ole mikään gladiaattori tämä
- Anonyymi
Jos olette keskenämme entuudestaan tuttuja ja tekemisissä toistenne kanssa niin todennäköisesti hän pitää sinusta edelleen. Kaverina! Oletko jossain vaiheessa muuttanut suhtautumistasi häneen ja alkanut ajattelemaan häntä romanttisessa mielessä? Silloin joudutaan helposti törmäyskurssille, jollei toisella edelleenkään ole romanttisia tunteita kohtaasi vaan edelleen ne kaverilliset fiilikset.
Jos oletkin yllättäen yrittänyt muuttaa kaverisuhdetta muuksi niin eikö ole aika ymmärrettävää, että toinen kenties vetäytyy tai muuttuu neutraalimmaksi tai viileämmäksi pitääkseen sen tuttavuutenne sillä samalla tasolla missä se on ollut ennenkin. Mikään ei kenties olekaan muuttunut ja hän pitää sinusta kuten ennenkin, mutta odotatkin ehkä häneltä enemmän, jos haluatkin ykskaks kaverisuhdetta enemmän eikä toinen ole valmis siihen. Pidä kaveruus ja katso miten hän reagoi, jos et yritäkään lähentyä häneen.
Parisuhde on kahden kauppa emmekä voi syyllistää toista siitä, ettemme herätä romanttisia tunteita toisessa osapuolessa. Se asia kun ei vaan tapahdu sormia napsauttamalla tai käskyllä, että ala tuntemaan romantiikkaa. Mutta kannattaa pitää mielessä, että eihän se toisen osapuolen syy siihen rakastamattomuuteen ole se, että pitäisi toista jotenkin äklönä. Toinen vaan ei herätä tunteita niinkuin ei sadat muutkaan ihmiset meidän kunkin ympärillämme.- Anonyymi
Näinkin voi toki olla. Mutta yhtä hyvin on mahdollista, että molemmillakin on kiinnostusta. Ehkä molemmilla on vaan epäilyksia toisen osapuolen fiiliksistä/tunteista, eikä uskalla tehdä sitä ratkaisevaa aloitetta? -sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201