Tripla Pasila DNA

Anonyymi-ap

Kaupasta tuli viesti sopiiko kuin nenä päähän ja alkoi 2 päivää kestävä sähkömangneetilla ja mikroaalloilla kivun aiheutus nenään tarkoituksena tehdä vino iso ruma nenä, olen siis vuosia ollut rajun gangstalkingin uhri, tappouhkauksia, itsemurhaan vaativia viestejä jos puhun! Sarja murtautuminen kotiini, omaisuuden rikkominen ja varastaminen, henkinen ja fyysinen väkivalta, gs raiskauksia, mielenhallinta. Ulkonäön tuhoaminen liittyy minun eristämis toimiin jossa minulla ei olisi yhtään ihmistä, kumppania tai kaveria jotta minua voidaan pahoinpidellä joka päivä ilman kiinni jäämisen pelkoa! Viranomaiset mukana, mustamaalaus, perättömät ilmiannot ja muuta kiusaa! Raakaa väkivaltaa. Nykyisessä talossani palkattu gangstalkkaaja kuten edellisessä oli myös!

3

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      << Kaupasta tuli viesti sopiiko kuin nenä päähän ja alkoi 2 päivää kestävä sähkömangneetilla ja mikroaalloilla kivun aiheutus nenään tarkoituksena tehdä vino iso ruma nenä >>

      Jospa se on ihan vaan joku finni tai olet vaan lyönyt sen klyyvarisi johonkin.

      Eipä tuollaisia sähkömagneetteja tai mikroaaltoja ylipäätään pystytä kohdistamaan johonkin yhteen pieneen kohtaan, joka vieläpä liikkuu koko ajan - saati että sellaisilla jotain kipua aiheutettaisiin.

      << olen siis vuosia ollut rajun gangstalkingin uhri, tappouhkauksia, itsemurhaan vaativia viestejä jos puhun! >>

      Kai tiedät, että yli 99 % näistä tapauksista, jotka kuvittelevat olevansa jonkinlaisen vainon kohde, onkin todellisuudessa skitsofreniaan sairastuneita ihmisiä ? Aivan joitakin johtavissa sotilaallisissa viroissa tai hallinnon ylimmillä tasoilla työskenteleviä on ihan aidosti jotenkin yritetty salaa seurata ja mm. vaientaa. Muut ihmiset ovat skitsofreniasta kärsiviä. Sinun siis tulisi puhua noista vainoistasi ehdottomasti lääketieteen ammattilaiselle, mutta ethän sinä sitä pysty tällaisesta kirjoituksesta tajuamaan, koska elät niin täysillä tuota harhaluuloasi: sinulle se on "todellisuutta" vaikka sivullinen tajuaa heti, että kyse on mielenterveysongelmasta.

      << tappouhkauksia, itsemurhaan vaativia viestejä jos puhun >>

      Miten nämä viesti toimitetaan sinulle ? Onko ne paperilla vai miten ?

      • Anonyymi

        Mt diagnoosilla väkivaltaa taas. Pystyy kohdistaa ja vastasit kun itse kenties tässä kidutus hommassa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mt diagnoosilla väkivaltaa taas. Pystyy kohdistaa ja vastasit kun itse kenties tässä kidutus hommassa mukana.

        << Mt diagnoosilla väkivaltaa taas. >>

        Vai olisiko tuo ihan vaan siitä syystä, että ulkopuolinen tunnistaa mt-ongelmasi kilometrien päähän.

        Vastaa tähän:
        << tappouhkauksia, itsemurhaan vaativia viestejä jos puhun >>

        Miten nämä viesti toimitetaan sinulle ? Onko ne paperilla vai miten ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8305
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4756
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1847
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1717
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      363
      1602
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1263
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      280
      1162
    Aihe