Aina vaan, kunnes aika on.
mieheltänaiselle❤️
Mukavaa sunnutaita
14
263
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin sinulle.♡
Tietysti tämä on toive ajattelua että olisit minun hän.
Saa kait sitä toivoa ja jos ei ole toivoa niin silloin ei ole elämää. - Anonyymi
Sua katsellaan tien toiselta puolelta, laita verhot heti kiinni ja oikaise lattialle
- Anonyymi
Ei kai näin ole koskaan tapahtunut😵
- Anonyymi
Katselkaa vaan. Kiikaroitte? 🔭
- Anonyymi
Millon homma siirtyy palstalta oikeaan elämään? Naiseltamiehelle
- Anonyymi
Heti kun näytät kiinnostuksesi muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muuta vinkkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuulostaa siltä, että aloittaja siirtää vastuutaan nyt jollekin muulle. Ja palstan välityksellä sen ilmoittaa. Oliko siinä se oma osuus?
- Anonyymi
Room. 8:6
Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; ...
Kiitos Aamen
Virsi 125 - Anonyymi
Kunnes aika on mullat heittää päälle
- Anonyymi
Surullista
- Anonyymi
Päässä voi viirata yhteiskuntaluokkaan katsomatta ja vähäisessä määrin kenellä vaan. Ei se mitään jos hommat tulee hoidettua kuitenkin. On fiksusti käyttäytyviä ihmisiä tai suurinpiiirtein fiksusti käyttäytyviä joiden kanssa ei tule ongelmia missään eikä heillä ole kiinnostusta itsellään mihinkään turhaan sälään ja huonoon käytökseen ja elämään ja sitten on niitä joilla ei kiinnostusta muuhun olekaan.
- Anonyymi
Hävitithän nutturasi.......
- Anonyymi
Mitäh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265838- 1024808
- 584803
- 803849
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 533394
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502802- 432681