3 vuotta korona jälkeen, korona voi tarttua myös silmien välityksellä

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/abed9ef1-8a5a-40cc-aedc-309210ce93fe
"– Koronavirustartunnan voi saada myös silmän limakalvon kautta pisaratartuntana, ja sitä reittiä voi saada koronan systeemioireita. Ainakin yksittäisessä raportissa on kuvattu, että silmäoireisella potilaalla koronanäyte oli positiivinen sekä nenänielun, että silmän sidekalvon näytteessä, Hannila-Handelberg kertoo.
Maailman terveysjärjestö WHO julisti 5. toukokuuta koronaviruksen aiheuttaman maailmanlaajuisen terveyshätätilan päättyneeksi, vaikka pandemia itsessään ei ole ohi."

Eipä kukaan asiantuntujia 2-3 vuotta sitten todennut, että korona tarttuu myös silmien kautta, vaan maskeja määrättiin, muttei kukaan puhunut silmien suojaamisesta, eikä suojannut silmiään.
Ihan sama vaikkei maskia olisi käyttänyt, jollei yski tai aivastele, kun silmien kautta korona pääsee esteettä elimistöön.
Minä totesin moneen kertaan, että korona tarttuu myös silmien kautta.
Sitten ihmeteltiin, kun korona vaan leviää, vaikka kaikilla on maskit.
Turha enää on tällaisia esittää, kun korona pandemia on lähes ohi.

9

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieläkö joku tähän kusetukseen uskoo? Koko virusta ei ole olemassakaan, keksittiin tarina pandemiasta jotta ihmiset saataisiin piikille.

    • Anonyymi

      Kannattaa googlata lääkäri David Martinin puheenvuoro Euroopan Unionin kokouksessa. Selviää täysin korona ja sen tarkoitukset.

    • Anonyymi

      Yhyhyy, miksi ei pelätä enää koronaa, flunssan kaltaista tautia. Minä olen ommellut maskin kiinni naamaani.

    • Anonyymi

      Mitä varten kaupat pitää edelleen käsidesipulloja sisääntulon läheisyydessä.
      En ole käsidesiä kauppaan mennessä käyttänyt, kun maskista luovuin.
      Ei se käsidesi mitään estä hengitys teitse tarttuvia viruksia.
      Eikä maski estä saamasta hengitysteitse leviäviä viruksia.
      Maskia ei saa niin tiiviisti kasvoille, ettei sieltä välistä viruksiä pääsisi.
      Maskin pitää olla täysin tiiviisti kasvoja vasten, että ilma kulkisi pelkästään maskin läpi ja ei sitä niin tiiviisti saa laitettua.
      Maski tietenkin estää osan viruksista, mutta yksikin virus riittää, että sairastuu vaikka influenssaan.

      Pidemmän aikaa käytettynä maski aiheuttaa enemmän haittaa, kuten hengittäminen vaikeutuu, hengästymistä ja paniikkikohtauksia.
      Ainoastaan laboratoriossa käytettävä suojahuppu maski asuste suojaa kaikilta viruksilta, koska suojaasusteen sisällä on ylipaine, ettei ilma pääse suoja asunteen sisään ja hengitys ilma tulee tehokkaiden suodattimien kautta ja puhaltimen kautta.
      Suodattimet on niin tiiviit ja tehokkaat, ettei ihminen pystyisi saamaan ilmaa omin voimin, joten moottori huoelhtii ilmantulosta.

    • Anonyymi

      Minulle tuli korona viime kesänä kun olin käynyt ripsienkäsittelyssä. Tunsin itseni kipeäksi jo muutamien tuntien jälkeen ja siksi tietysti mietin ehtisikö korona itää noin nopeasti. Mutta jo tuolloin ajattelin että silmät olisivat helppo paikka saada tartunta.

    • Anonyymi

      Kolme viikkoa sitten kävin kunnallisessa Lääkärikeskuksessa kuumeen takia. Tehtiin koronatesti ,kolme päivää salkkua ja määrättiin panadolia. Nyt eilen kävin Omakannassa ,siellä oli merkintä korona positiivisesta testistä. Onkohan tuo normaali käytäntö muillakin paikkakunnilla että salataan koronaan sairastuminen jopa potilaalta itseltään.

      • Anonyymi

        Miksi tehtiin testi? Hussistahan jo todettiin että testi antaa vääriä tuloksia! Tämä oli kyllä minulla ja lukemattomilla muilla tiedossa jo toista vuotta sitten. Kysypä asiaa suoraan terkkarilta. Itse en enää tämän maan terveydenhuoltoon luota yhtään.


    • Anonyymi

      Korona oli suunniteltu Taiwania varten. Kiina epäonnistui, kun virus karkasi laboratoriosta.

    • Anonyymi

      Eikös silloin suosituksissa ollut 2 metrin etäisyys muihin ihmisiin myös?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe