Esim.lomalla tms.
Onko enemmän niitä tunteita vai onko vain jotain kevyttä ihastusta .
Haluaako sen ihmisen oikeasti elämäänsä vai ei?
Voiko olla ilman häntä vai ei ?
Tai haluaako ylipäätään mitään koko ihmisestä?
Selviää sitten tällaisetkin asiat kun on aikaa rauhoittua ja kuunnella omia tuntemuksiaan.
Siinähän sen huomaa ne tunteet kun on erossa ikävän kohteestaan
Anonyymi-ap
3
205
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en kyllä edes tarvitse mitään lomia tuon tiedon saavuttamiseen. Jo muutama päiväkin tuntuu olevan liikaa. :D
- Anonyymi
En minäkään mutta joku saattaa tarvita jos on epävarma.
T:Ap.
- Anonyymi
Toistaiseksi taitaa olla kolme viikkoa pisin aika kun en ole häntä nähnyt ensi-ihastuksesta lähtien.
Tuona aikana eivät kyllä tunteet ehtineet alkaa hälvetä eikä muutenkaan mitään etääntymistä omalla kohdalla tapahtunut, mutta ikävän suhteen tuntui todella pitkältä ajalta. -sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2129180
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265928- 1024838
- 584823
- 833914
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743453- 573425
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262916Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502812- 432681