Mikä apteekista ilman reseptiä saatava allergialääke on paras?
Tänne pohjoiseenkin alkaa kesä tulla ja silmät on taas punaisena kuin särkikalalla ja silmiä kirvelee, kurkku on kipeä ja poskiontelot aika hellän tuntuiset... nuhaa ei onneksi vielä ole.
(varmaankin kohta on jos aikaisempiin vuosiin on luottaminen)
Mikä olisi tehokkain lääke noihin oireisiin?
Joskus olen zyrteciä käyttänyt, mutta en oikein tiedä tehoaako se lainkaan... ehkä vähentää hieman oireita...
Jotain silmätippojakin olen kokeillut, mutta ei nekään taida paljoa auttaa...
Mikä paras?
mmm
3
639
Vastaukset
- On paras
....lääke allergisiin oireisiin ja mikä parasta, se ei väsytä. Kokeile! Vastaan vähän Teldanexia.
- on paras
Ainakin minulle paras.. Olen kokeillut zyrtec:iä, clarityn:iä, tuulix:ia, flixonasea ja monia muita.. Vain Kestine on auttanut!
- Nuhanenä
on paras kirjoitti:
Ainakin minulle paras.. Olen kokeillut zyrtec:iä, clarityn:iä, tuulix:ia, flixonasea ja monia muita.. Vain Kestine on auttanut!
XYZAL on kaikkien vertailujen mukaan tehokkain antihistamiini ja sitä saa myös ilman reseptiä. Apteekissa suosittelivat sitä ja olen kyllä ollut tyytyväinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146