Kutsuin selvännäkijä Naomin häihin!

Anonyymi-ap

Elikkäs elokuulla vietetään, laitoin jo viikolla epävirallista kutsua Naomille, koska tiedän että on kiireinen :) muttei koskaan liian kiireinen :) elikkäs tänään tuli viesti jossa kiitti kutsusta, on tulossa! Jes!

Saadaan julkkiksia paikalle, jes! mun miehen hyvä ystävä on myös julkisuudesta tuttu ja on tulossa kanssa.

Tietty laitetaan sitten lähempänä vielä oikeen perinteinen hääkutsu postitse.

Joo ja että miksi siis kutsuin, Ihan syystä siittä, että Naomi on ihana! Ja ihan paras näkijä ikinä!

Ilman häntä, mahtaisko olla koko häitä, en olisi varmasti osannut tehdä oikeeta valintaa. En varmaan olisi edes mennyt niille treffeille, jos hän ei olisi sanonut, että on hyvä antaa mahdollisuus, että sitä voi niin helposti kulkea onnensa ohi.

Mun mies kosi mua uutena vuotena :) Alettiin heti suunnitella, koska olen aina halunnut kesähäät, ja juuri elokuulle.

Mun paras ystävä on kaasona. Piti olla ihan pienet juhlat, mutta koko ajan on kutsuttavien määrä kasvanut :)

23

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi ihana idea, kutsuisinko myös, - , - meillä on suunnitteilla vasta loppuvuodesta mutta muuten vähän sama juttu, on katsonut niin minulle kun äidillenikin.

    • Anonyymi

      Sama henkilö kirjoittelee tänne useita aloituksia. Murretta ei saa piiloon, mistä tunnistaa selvästi kirjoittajan.

      • Anonyymi

        Mitä murretta se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä murretta se on?

        Hesperian osastomurretta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesperian osastomurretta.

        hahahaaaa nää on kyllä jukolauta idiootteja,miksi tuollaista tänne kirjoittaa?
        Kai se on jokaisen oma valinta ketä kutsuu mutta kyllä nämä aika huipuksi menee jo ja naurettaviksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hahahaaaa nää on kyllä jukolauta idiootteja,miksi tuollaista tänne kirjoittaa?
        Kai se on jokaisen oma valinta ketä kutsuu mutta kyllä nämä aika huipuksi menee jo ja naurettaviksi

        Saattaahan se harmittaa, jos ei itse saa kutsua.... toisaalta, onko ihme....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesperian osastomurretta.

        Olet siis siellä oppinut sen tunnistamaan....


    • Anonyymi

      Pistin aloittajaa paremmaksi, pyysin Naomia minun kaasoksi.
      Jännityksellä odotan vastaustaan...

      En aio siis kaikkia kaason tehtäviä todellakaan hänelle sälyttää, mutta aion kysyä, voisiko toteuttaa minun hääkimpun. Tekee kauneimpia hääkimppuja, mitä kuvitella saattaa.
      Ihastelin erään tunnetun henkilön hääkimppua ja kysyin, kuka sen oli suunnitellut, ja oli kuulemma Naomin käsialaa. Silloin päätin, että jos joskus menen naimisiin, haluan juuri sellaisen kimpun. Tai ainakin saman tyylisen.

      • Anonyymi

        Saitko vastausta? Kiinnostaisi itseänikin---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko vastausta? Kiinnostaisi itseänikin---

        Siis joo! Olen ihan täpinöissäni! Sanoi että olisi hänelle suorastaan kunniatehtävä :D
        Lupasi laittaa mulle jotakin kuvia ja tavataan kun saadaan aikataulut sopimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis joo! Olen ihan täpinöissäni! Sanoi että olisi hänelle suorastaan kunniatehtävä :D
        Lupasi laittaa mulle jotakin kuvia ja tavataan kun saadaan aikataulut sopimaan.

        Onnittelut! Varmaan ihanaa saada suunnitella,,,, olen nähnyt jossain sivuillansa kuvia niistä kimpuistaan, ne on kyllä todella kauniita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut! Varmaan ihanaa saada suunnitella,,,, olen nähnyt jossain sivuillansa kuvia niistä kimpuistaan, ne on kyllä todella kauniita.

        Soita Naomille, kyllä se sinulle miehen taikoo - noita kun on.


    • Anonyymi

      Siis mä en ala mitään :( kyllä kutsuisin myös, mutta kun ei ole ketään miestäkään. saati häitä tulossa.

    • Anonyymi

      Et ole vissiin naomin facesivuilta lukenut mitä hän kirjoitti 7.5 näistä kirjoituksista. Hän kirjoitti näin,kopioin tämän suoraan naomin sivulta

      Joku oli hänelle kielimään kiusaamisesta ja Naomia ei ole täällä edes kiusattu tmv vaan teitä kirjoittajia tai ei teitäkään ole kiusattu vaan puhuttu fakta asioita

      no tässä Naomin kirjoitus

      Mitä tulee siihen ilkeyteen. Mielestäni ei ole kovin kilttiä käydä toista jossakin somessa haukkumassa, kun on itse käyttäytynyt asiattomasti ja epäkohteliaasti.
      Mutta noin yleisesti -olen useassakin tilanteessa sen todennut: En edes pidä ihmisistä.
      Enkä ole edes ainoa selvänäkijä, joka noin on todennut. Voisi kai jopa yleistää; me aidot näkijät emme pidä ihmisistä. Johtunee siitä, että lahjamme vuoksi näemme sen ihmisen raadollisimmankin puolen. Eläimiä, luontoa minä rakastan. Ja sellaisella humaanilla tavalla, koko luomakuntaa, johon siis myös ihmiset kuuluvat.

      Ja pitää paikkansa että me selvännäkijät ei tykätä ihmisistä,Naomi puhuu tuossa täyttä asiaa.

      Eli hän niinkuin moni muukaan ei pidä ihmisistä kun nähdään ihmisestä se ilkeäkin puoli joka ei ole kaunista katsottavaa

      Ihanaa ja lämmintä kesää

      • Anonyymi

        Te selvänäkijät ette pidä ihmisistä, mutta kuitenkin teette ihmisläheistä työtä. Onpa empaattista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te selvänäkijät ette pidä ihmisistä, mutta kuitenkin teette ihmisläheistä työtä. Onpa empaattista.

        Aidon selvänäkijän työ ei ole oma valinta. Lahja katsomiseen on annettu ja sitä työtä tekevät. Totta kai, siinä on pakosti se universaali rakkaus, kaikkeen eläväiseen, kuten Naomikin on todennut, yhdessä naisten tapahtumassa sanoi, kun joku kysyi asiaa, että jos näkee jostakin jotakin inhottavaa, miten voi sellaiselle edes katsoa. Naomi totesi siihen, että hän kertoo sen mitä nousee, jokaiselle, että ei ole hänen työnsä ketään tuomita. Sehän on auttamistyötä jota tekevät suurella sydämellä.

        Olen ollut Naomin asiakkaana moniakin kertoja, ja hänestä huokuu kyllä sellainen empatia ja rauha, se on hänen katseessaankin. Sellainen valtava hyväksyntä ja nöyryys. Itse en ole näkijä, mutta olen hänessä nähnyt kyllä myös surua, joka tulee varmasti juuri siitä, että näkee myös paljon pahuutta. Varmaan juuri siksi sanovat, etteivät edes pidä ihmisistä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidon selvänäkijän työ ei ole oma valinta. Lahja katsomiseen on annettu ja sitä työtä tekevät. Totta kai, siinä on pakosti se universaali rakkaus, kaikkeen eläväiseen, kuten Naomikin on todennut, yhdessä naisten tapahtumassa sanoi, kun joku kysyi asiaa, että jos näkee jostakin jotakin inhottavaa, miten voi sellaiselle edes katsoa. Naomi totesi siihen, että hän kertoo sen mitä nousee, jokaiselle, että ei ole hänen työnsä ketään tuomita. Sehän on auttamistyötä jota tekevät suurella sydämellä.

        Olen ollut Naomin asiakkaana moniakin kertoja, ja hänestä huokuu kyllä sellainen empatia ja rauha, se on hänen katseessaankin. Sellainen valtava hyväksyntä ja nöyryys. Itse en ole näkijä, mutta olen hänessä nähnyt kyllä myös surua, joka tulee varmasti juuri siitä, että näkee myös paljon pahuutta. Varmaan juuri siksi sanovat, etteivät edes pidä ihmisistä,

        miksi sinä kommentoit toisen viestiä. Edellinen kirjoitti kommentoiden lainausta joltain toiselta selvänäkijältä; pitää paikkansa, ME selvänäkijät emme pidä (tykkää) ihmisistä. Pitää mennä vanhan kunnon kortinlätkijän luo, heillä on sydämen sivistystä ja intuitio paikallaan.


    • Anonyymi

      Saadaan julkkiksia paikalle🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Meidän häistä tulee elokuussa vuosi täyteen. Naomi oli kutsuvieraana paikalla, samaisesta syystä kuin aloittaja mainitsi...

      Oli aika ihanaa, että saatiin hänenlaisensa julkkis häihimme, häät oli aika isot, suuri määrä kutsuvieraita, mutta tosi moni tunnisti hänet, ja tuli kysymään...

      Naomi oli todella kaunis, niin kuin aina on, mutta tietysti erilaisessa asussa missä olin tottunut hänet näkemään. Sillain hyvin naisellisen näköinen, näytti lähinnä joltain filmitähdeltä.
      Meille yksi häitten kohokohta oli se, kun hän sitten kysyi, voisiko lausua itse kirjoittamansa runon. Se oli todella koskettava runo rakkaudesta, saimme sen itsellemme muistoksi.

      • Anonyymi

        Löysinpäs vielä tämän keskustelun, muistin joskus lukeneeni.

        Saatiin viimein miehen kanssa sovittua hääpäivä, sellainen joka sopii meille molemmille, ja asiat on jo hyvää vauhtia etenemässä.
        Halutaan pitää sellaiset ei niin perus perinteiset häät, vaan missä olisi jotakin mielenkiintoista ja hiukan erilaista ohjelmaa. Aion myös laittaa Naomille viestiä että voisiko tulla meidän häihin myös, lausumaan jonkun kauniin runon.
        Itse en tunne häntä entuudestaan, mutta yksi mun ystävä on häntä ylistänyt, että on aivan ihana ja taiteellinen. Sen olen jo entuudestaan tietysti tiennyt, että ion Suomen kuuluisa näkijä.

        Meidän ystäväpiiriin kuuluu hyvin monen eri alan ihmisiä, kulttuurillisia ja muutamia julkisuuden henkilöitä myös, niin olisi ihan mahtavaa jos ehtii tulla.


      • Anonyymi

        Toden totta! Kävin Fasebookissa katsomassa kuviaan ja on kyllä sanottava, että paljon rumempia on monissa filmeissä pääosaa esittänyt!
        On kyllä sellaista valovoimaa ja herkkuyyttä ja kauneutta hänessä! Ja mitä nyt sivujaan katselin, niin vielä varsinainen monilahjakkuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toden totta! Kävin Fasebookissa katsomassa kuviaan ja on kyllä sanottava, että paljon rumempia on monissa filmeissä pääosaa esittänyt!
        On kyllä sellaista valovoimaa ja herkkuyyttä ja kauneutta hänessä! Ja mitä nyt sivujaan katselin, niin vielä varsinainen monilahjakkuus.

        Kävin minäkin katsomassa ja varasin häneltä myös ajan. En ole aikoihin näkijöillä käynyt, ja nyt sainkin kyllä sellaiset ennusteet että oksat pois :) :) :)

        Aikaisemmat kokemuukset ennustajille soitoista, niitä ei voi edes verrata!
        Liekö nuo mitään näkijöitä ollutkaan. Jotain epämääräistä sepittivät, ei ainakaan mitään sellaista, mikä olisi jotenkin jäänyt edes mieleen saati että olisi toteutunut,

        Nyt sain tarkan kuvauksen henkilöstä, jonka olen jo jonkin aikaa tuntenut, asiat eivät vain ole edenneet. Sain tietää syyn miksi eivät, nyt tiedän mitä tulee tapahtumaan.
        Mennessyydessäni tapahtunut nousi hänelle, ja moneen viime vuosien asioihin sai näkymää, kuten työelämän tilanteeseeni.
        Se mitä sanoi tulee ennen vuoden vaihtumista tapahtumaan, sitä saatan vain toivoa. :) Oli kuitenkin sellainen asia, jonka nosti itse keskusteluun.
        Hyvin voimaannuttava kokemus.


    • Anonyymi

      Että te jaksatte vouhkata täällä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe