Onko kelllään kokemuksia toimittaako SRK pyydettäessä lain vaatimat tiedot vai sensuroivatko niitä jotenkin?
Noissa GDPR mukaisissa tietopyynnöissä pitää toimittaa KAIKKI sinusta tallennettu tieto sinulle kuukauden sisällä pyynnöstä. Jos näin ei käy niin saavat uhkasakon vähintään.
Itse miettinyt tätä että tekisin kun epäilen että heillä on laiton jäsenlista ja niissä ties mitä merkintöjä. Itsenikin joskus lapsena ilmeisesti vanhempani ovat ilmoittaneet minut rauhiksen jäseneksi minulta kysymättä ja tuskin tuota tietoa on koskaan poistettu. Itse en muista koskaan liittyneeni tuohon lahkoon vaikka nimeni ja osoitetietoni siellä varmaan on vieläkin näin vuosikymmenten jälkeen.
GDPR tiedot SRK:lta
17
481
Vastaukset
- Anonyymi
Vainoharhaisuus on etenevä sairaus. Jos et maksa ry:n jäsenmaksua, et ole jäsen. Yksinkertaista ja selkeää. Saman verran tietoa, tai vähemmän, kuin Aku Ankasta.
- Anonyymi
SRK on rauhanyhdistysten keskusyhdistys, jolla
ei ole henkilöjäseniä. - Anonyymi
SRK:n jäseneksi ei pääse suoraan. Pitää liittyä paikalliseen yhdistykseen. Jäseneksi voi liittyä 15 vuotta täyttänyt rippikoulun käynyt. SRK ja sen jäsenyhdistykset toimivat lakien ja asetusten määräämällä tavalla.
- Anonyymi
Naiset eivät pääse SRK:n johtokuntaan, tiedoksi.
- Anonyymi
SRK:n jäeneksi pääsee vain synnyttämällä/ siittämällä vähintään 15 lasta
- Anonyymi
Pyysin just äsken SRK:lta syntilistaani viimeisimmän kuukauden ajalta.
SRK vastasi valoakin nopeammin.
SRK:n mukaan olen syyllistynyt mm. ajattelun syntiin, lihalliseen syntiin (käteenveto), TV:n katsomiseen, vääränlaisen musiikin kuunteluun, vääränlaien julkaisun lukemiseen/ katsomiseen), koreuden syntiin, mässäilyn syntiin, seuroissakäymättömyys-syntiin, laiskottelun syntiin, punaisia liikennevaloja päin kävelysyntiin, himoitsemisen syntiin, korvasyyhy-syntiin ja kymmeniin muihin synteihin ja lankeemuksiin niin ajatuksin, sanoin kuin teoinkin.
Pyysin SRK:ta nollaamaan syntilistani, koska GDPR-asetus sen mahdollistaa.
SRK lupasi toimia pyyntöni mukaisesti.
Kuten tästä(kin) saamme huomata, niin SRK:n valvovat silmät ja kuulevat korvat näkevät ja kuulevat kaiken! Et voi piiloutua SRK:lta.
SRK on sinut viimeisenä päivänä tuomitseva, se on selvä se.- Anonyymi
Se on sun päätettävissä mitä teet. Olet vapaa.
- Anonyymi
Yleisesti sanoen, henkilötiedot ei ole sama kuin henkilö itse. On aivan sama mitä joku rekisteripitäjä sinusta kirjoittaa ja tallentaa, jos et siitä välitä ja elät omaa elämääsi. Henkinen vapaus tarkoittaa juuri sitä. Ei ole mitään merkitystä minkä seurakunna jäsen olet tai olet olematta.
- Anonyymi
Antaako jumala pyydettäessä nuo kyseiset GDPR-tiedot?
jumalahan tietää kaikki pers- ja pillukarvojen maahan putoamietkin ja muut semmoiset asiat.
Ois tosi tärkeetä tietää, jos olen tehnyt syntiä ihan vahingossa ja huomaamatta, esim. nukkuessa nähnyt sopimattomia unia, joita en itse aamusella enää muista.
Voisin sitten pyydellä sellaisia syntejä anteeksi ihan nimeltä mainiten ja erikseen. - Anonyymi
"SRK:n mukaan olen syyllistynyt mm. ajattelun syntiin, lihalliseen syntiin (käteenveto), TV:n katsomiseen, vääränlaisen musiikin kuunteluun, vääränlaien julkaisun lukemiseen/ katsomiseen), koreuden syntiin, mässäilyn syntiin, seuroissakäymättömyys-syntiin, laiskottelun syntiin, punaisia liikennevaloja päin kävelysyntiin, himoitsemisen syntiin, korvasyyhy-syntiin ja kymmeniin muihin synteihin ja lankeemuksiin niin ajatuksin, sanoin kuin teoinkin."
Et ole langennut mihinkään syntiin!
Juuri näihin ns. synteihin SRK kyllä reagoi ja puhujat saarnaa näistä seuroissa, mutta pedofiilistä ei saarnata koskaan.- Anonyymi
ei niitä puheita maailman mieliksi puhuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei niitä puheita maailman mieliksi puhuta
Itsetyydytys ei ole syntiä, TV:n katselu ei ole syntiä, musiikin kuuntelu ei ole syntiä jne.
Nämä asiat eivät ole syntiä, syntiä on se, mitä teet lähimmäistädi vastaan, kuten pedofilia, varastaminen, huoruus jne.
Lue raamatusta 10 käskyä! - Anonyymi
Pedofiiilitraumoista kärsiville on omat poliklinikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedofiiilitraumoista kärsiville on omat poliklinikkansa.
Ev.lut kirkossa saarnataan synniksi ne asiat, mitä teet lähimmäistäsi vastaan, vl-liikkeessä on syntiä ihan kummalliset asiat, esim. TV.n katselu ja musiikin kuuntelu ja itsetyydytys.
voi, voi ja vielä kerran voi, ne ei todellakaan ole syntiä. Onneksi nuoremmat ihmiset sen tajuaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ev.lut kirkossa saarnataan synniksi ne asiat, mitä teet lähimmäistäsi vastaan, vl-liikkeessä on syntiä ihan kummalliset asiat, esim. TV.n katselu ja musiikin kuuntelu ja itsetyydytys.
voi, voi ja vielä kerran voi, ne ei todellakaan ole syntiä. Onneksi nuoremmat ihmiset sen tajuaa.Mee sitten nuhtelemaan lähimmistä.Jos ei ole lähimmisen rakkautta sitä ei voi tehdä ja on parempi pysy hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sitten nuhtelemaan lähimmistä.Jos ei ole lähimmisen rakkautta sitä ei voi tehdä ja on parempi pysy hiljaa.
pedofiilitraumojen hoitaminen ei kuulu lähimmäiselle. Ne kuuluu hoitaa sen kanssa kuka on rikkonut.
- Anonyymi
Tiedot myyty Oulun ulkopuolelle, jotta muualla Suomessa osataan vältellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomussalmelaisten nuorten pahoinvointi
Ei voi nuoriso Suomussalmella kovinkaan kummoisesti. On jo saavutus, kun Suomussalmelta elävien kirjoissa ponnistaa maai574212Purra ehdotti hyvätuloisten lapsilisien leikkaamista
Orpo sanoo, että tätä keinoa ei ole hallitusohjelmassa, ja siitä täytyy keskustella. Katsotaan miten käy.349357615 vuotias menehtyi?
Onko tietoa mihin hän menehtyi? Oma kätisesti vai? Aika pelottavalta alkaa Kainuun elämä tuntumaan... Kovasti voimia oma323155Pohdintaa aamukahvin kera
Luin tossa tuota bodycount ketjua ja jäin tas miettimään asiaa, jota olen joskus aiemminkin miettinyt. Mä olen (ikäväkse4812175- 101694
Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?
Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.651581Purra petti sanansa..
Ennen vaaleja Riikka Purra sanoi sanatarkasti näin : "Köyhiltä ei voi, Eikä saa leikata ".. Ja nyt se juudas leikkaa Köy2341324- 411079
Mulla on ikävä sua
En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehe29917Minä voin kyllä
tehdä sen pelin avauksen. Mutta se kyllä vaatii sen, että sinä pysähdyt mun luona silloin, kun muita ei ole paikalla. M20856