GDPR tiedot SRK:lta

Anonyymi-ap

Onko kelllään kokemuksia toimittaako SRK pyydettäessä lain vaatimat tiedot vai sensuroivatko niitä jotenkin?

Noissa GDPR mukaisissa tietopyynnöissä pitää toimittaa KAIKKI sinusta tallennettu tieto sinulle kuukauden sisällä pyynnöstä. Jos näin ei käy niin saavat uhkasakon vähintään.

Itse miettinyt tätä että tekisin kun epäilen että heillä on laiton jäsenlista ja niissä ties mitä merkintöjä. Itsenikin joskus lapsena ilmeisesti vanhempani ovat ilmoittaneet minut rauhiksen jäseneksi minulta kysymättä ja tuskin tuota tietoa on koskaan poistettu. Itse en muista koskaan liittyneeni tuohon lahkoon vaikka nimeni ja osoitetietoni siellä varmaan on vieläkin näin vuosikymmenten jälkeen.

17

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vainoharhaisuus on etenevä sairaus. Jos et maksa ry:n jäsenmaksua, et ole jäsen. Yksinkertaista ja selkeää. Saman verran tietoa, tai vähemmän, kuin Aku Ankasta.

    • Anonyymi

      SRK on rauhanyhdistysten keskusyhdistys, jolla
      ei ole henkilöjäseniä.

    • Anonyymi

      SRK:n jäseneksi ei pääse suoraan. Pitää liittyä paikalliseen yhdistykseen. Jäseneksi voi liittyä 15 vuotta täyttänyt rippikoulun käynyt. SRK ja sen jäsenyhdistykset toimivat lakien ja asetusten määräämällä tavalla.

      • Anonyymi

        Naiset eivät pääse SRK:n johtokuntaan, tiedoksi.


    • Anonyymi

      SRK:n jäeneksi pääsee vain synnyttämällä/ siittämällä vähintään 15 lasta

    • Anonyymi

      Pyysin just äsken SRK:lta syntilistaani viimeisimmän kuukauden ajalta.
      SRK vastasi valoakin nopeammin.
      SRK:n mukaan olen syyllistynyt mm. ajattelun syntiin, lihalliseen syntiin (käteenveto), TV:n katsomiseen, vääränlaisen musiikin kuunteluun, vääränlaien julkaisun lukemiseen/ katsomiseen), koreuden syntiin, mässäilyn syntiin, seuroissakäymättömyys-syntiin, laiskottelun syntiin, punaisia liikennevaloja päin kävelysyntiin, himoitsemisen syntiin, korvasyyhy-syntiin ja kymmeniin muihin synteihin ja lankeemuksiin niin ajatuksin, sanoin kuin teoinkin.
      Pyysin SRK:ta nollaamaan syntilistani, koska GDPR-asetus sen mahdollistaa.
      SRK lupasi toimia pyyntöni mukaisesti.

      Kuten tästä(kin) saamme huomata, niin SRK:n valvovat silmät ja kuulevat korvat näkevät ja kuulevat kaiken! Et voi piiloutua SRK:lta.
      SRK on sinut viimeisenä päivänä tuomitseva, se on selvä se.

      • Anonyymi

        Se on sun päätettävissä mitä teet. Olet vapaa.


    • Anonyymi

      Yleisesti sanoen, henkilötiedot ei ole sama kuin henkilö itse. On aivan sama mitä joku rekisteripitäjä sinusta kirjoittaa ja tallentaa, jos et siitä välitä ja elät omaa elämääsi. Henkinen vapaus tarkoittaa juuri sitä. Ei ole mitään merkitystä minkä seurakunna jäsen olet tai olet olematta.

    • Anonyymi

      Antaako jumala pyydettäessä nuo kyseiset GDPR-tiedot?
      jumalahan tietää kaikki pers- ja pillukarvojen maahan putoamietkin ja muut semmoiset asiat.
      Ois tosi tärkeetä tietää, jos olen tehnyt syntiä ihan vahingossa ja huomaamatta, esim. nukkuessa nähnyt sopimattomia unia, joita en itse aamusella enää muista.
      Voisin sitten pyydellä sellaisia syntejä anteeksi ihan nimeltä mainiten ja erikseen.

    • Anonyymi

      "SRK:n mukaan olen syyllistynyt mm. ajattelun syntiin, lihalliseen syntiin (käteenveto), TV:n katsomiseen, vääränlaisen musiikin kuunteluun, vääränlaien julkaisun lukemiseen/ katsomiseen), koreuden syntiin, mässäilyn syntiin, seuroissakäymättömyys-syntiin, laiskottelun syntiin, punaisia liikennevaloja päin kävelysyntiin, himoitsemisen syntiin, korvasyyhy-syntiin ja kymmeniin muihin synteihin ja lankeemuksiin niin ajatuksin, sanoin kuin teoinkin."
      Et ole langennut mihinkään syntiin!
      Juuri näihin ns. synteihin SRK kyllä reagoi ja puhujat saarnaa näistä seuroissa, mutta pedofiilistä ei saarnata koskaan.

      • Anonyymi

        ei niitä puheita maailman mieliksi puhuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei niitä puheita maailman mieliksi puhuta

        Itsetyydytys ei ole syntiä, TV:n katselu ei ole syntiä, musiikin kuuntelu ei ole syntiä jne.
        Nämä asiat eivät ole syntiä, syntiä on se, mitä teet lähimmäistädi vastaan, kuten pedofilia, varastaminen, huoruus jne.
        Lue raamatusta 10 käskyä!


      • Anonyymi

        Pedofiiilitraumoista kärsiville on omat poliklinikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedofiiilitraumoista kärsiville on omat poliklinikkansa.

        Ev.lut kirkossa saarnataan synniksi ne asiat, mitä teet lähimmäistäsi vastaan, vl-liikkeessä on syntiä ihan kummalliset asiat, esim. TV.n katselu ja musiikin kuuntelu ja itsetyydytys.
        voi, voi ja vielä kerran voi, ne ei todellakaan ole syntiä. Onneksi nuoremmat ihmiset sen tajuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ev.lut kirkossa saarnataan synniksi ne asiat, mitä teet lähimmäistäsi vastaan, vl-liikkeessä on syntiä ihan kummalliset asiat, esim. TV.n katselu ja musiikin kuuntelu ja itsetyydytys.
        voi, voi ja vielä kerran voi, ne ei todellakaan ole syntiä. Onneksi nuoremmat ihmiset sen tajuaa.

        Mee sitten nuhtelemaan lähimmistä.Jos ei ole lähimmisen rakkautta sitä ei voi tehdä ja on parempi pysy hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee sitten nuhtelemaan lähimmistä.Jos ei ole lähimmisen rakkautta sitä ei voi tehdä ja on parempi pysy hiljaa.

        pedofiilitraumojen hoitaminen ei kuulu lähimmäiselle. Ne kuuluu hoitaa sen kanssa kuka on rikkonut.


    • Anonyymi

      Tiedot myyty Oulun ulkopuolelle, jotta muualla Suomessa osataan vältellä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe