Oikealle näkijälle

Anonyymi-ap

Miksi taas kesä yksin? Olen ihan mukava ja ihan hyvännäköinen nainen sekän han sinkku.Paljon kokenut ja oppinut vanhoista virheistä. Mua lähestyy silti vain varatut, liian nuoret ja alkoholistit No itseä kiinnostaan vain yksi joka on varattu:( Lähestyi minua vuosi sitten mutta mokasin pahasti vaikken tod halunnut! En enää tiedä mitä tehdä! Haluan olla oma itseni sellaisen kanssa joka rakastaa mua sellsisena kuin olen mutta miksi sitä ei löytynyt koskaan? Tiedön paljon pahempia tapauksia kuin minä ja silti niitä onnistaa. Missä on oikeudenmukaisuus?! Jos oon edellisessä elämässä tehnyt jotain väärin niin en tiedä sitä enkä voi asiaa korjata!

7

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Himasta ei kukaan tuu hakee.

      • Anonyymi

        Ei sitä koskaan tiedä. Suomen asunnoista 45,9 % on yhden hengen talouksia. Niin suuuresta joukosta löytyy ajan myötä joku samanlainen joka uskaltaakin koputtaa toisen oveen. Ja hakee pois tai jää.


    • Anonyymi

      No oon kyl töissä semmosssa paikkaa missä käy kaikki "väärät yrittäjät" sekä myös maholliset oikeat ja kokeilin myös nettiä, ei yhtään ketään sinne päinkään.

    • Anonyymi

      Käbisin baarissa useamminkin mutta lun ei oo ees kavereita. Eikä perhettä.

      • Anonyymi

        Miksi oot noin yksinäinen, ilman kavereitakaan siis? Onko sun luonne jotenkin hankala, tai etäinen? Vai muualta muuttanut? Mielestäni vain kauniit ei ole etuoikeutetut mies maailmassa, ei pahalla. Minäkin olen kaunis naishenkilö ,mutta huonoja äijiä vaan tarjottu tai ukkomiehiä. Mut kroppa tuo epävarmuutta suhteisiin, virheitä riittää ,ja en kehtaa tutustua kehenkään uuteen,


    • Halitoosi ja siiderivalaan olemus näkyy helposti sokeallekin näkijälle.

      • Anonyymi

        Halitoosi sulla johtuu mätä hampaistasi ja kurkkusi kropuista, mitä kauhot päivittäin ongelmasi eteen, halitoosi hengaa muotisanansa kanssa katsomassa kysymyksiä, etenkin naiskysyjiä riivaamassa koska on paha tarrahenki jolla musta sielu, näen sen! MISSÄ AIDOT NÄKUJÄT? palstalla on vain yksikertaisuus trollaamassa koska ei oo tekemistä,päästään eläkkeellä oleva jonninjoutava hylkiö joka on katkerana kiusaamassa , haihdu haisuliini täältä,olet sairas ja kuvotat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe