Oikealle näkijälle

Anonyymi-ap

Miksi taas kesä yksin? Olen ihan mukava ja ihan hyvännäköinen nainen sekän han sinkku.Paljon kokenut ja oppinut vanhoista virheistä. Mua lähestyy silti vain varatut, liian nuoret ja alkoholistit No itseä kiinnostaan vain yksi joka on varattu:( Lähestyi minua vuosi sitten mutta mokasin pahasti vaikken tod halunnut! En enää tiedä mitä tehdä! Haluan olla oma itseni sellaisen kanssa joka rakastaa mua sellsisena kuin olen mutta miksi sitä ei löytynyt koskaan? Tiedön paljon pahempia tapauksia kuin minä ja silti niitä onnistaa. Missä on oikeudenmukaisuus?! Jos oon edellisessä elämässä tehnyt jotain väärin niin en tiedä sitä enkä voi asiaa korjata!

7

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Himasta ei kukaan tuu hakee.

• Anonyymi

Ei sitä koskaan tiedä. Suomen asunnoista 45,9 % on yhden hengen talouksia. Niin suuuresta joukosta löytyy ajan myötä joku samanlainen joka uskaltaakin koputtaa toisen oveen. Ja hakee pois tai jää.

• Anonyymi

No oon kyl töissä semmosssa paikkaa missä käy kaikki "väärät yrittäjät" sekä myös maholliset oikeat ja kokeilin myös nettiä, ei yhtään ketään sinne päinkään.

• Anonyymi

Käbisin baarissa useamminkin mutta lun ei oo ees kavereita. Eikä perhettä.

• Anonyymi

Miksi oot noin yksinäinen, ilman kavereitakaan siis? Onko sun luonne jotenkin hankala, tai etäinen? Vai muualta muuttanut? Mielestäni vain kauniit ei ole etuoikeutetut mies maailmassa, ei pahalla. Minäkin olen kaunis naishenkilö ,mutta huonoja äijiä vaan tarjottu tai ukkomiehiä. Mut kroppa tuo epävarmuutta suhteisiin, virheitä riittää ,ja en kehtaa tutustua kehenkään uuteen,

• Halitoosi ja siiderivalaan olemus näkyy helposti sokeallekin näkijälle.

• Anonyymi

Halitoosi sulla johtuu mätä hampaistasi ja kurkkusi kropuista, mitä kauhot päivittäin ongelmasi eteen, halitoosi hengaa muotisanansa kanssa katsomassa kysymyksiä, etenkin naiskysyjiä riivaamassa koska on paha tarrahenki jolla musta sielu, näen sen! MISSÄ AIDOT NÄKUJÄT? palstalla on vain yksikertaisuus trollaamassa koska ei oo tekemistä,päästään eläkkeellä oleva jonninjoutava hylkiö joka on katkerana kiusaamassa , haihdu haisuliini täältä,olet sairas ja kuvotat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      40
      2421
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe