Joku myi erikoiskolikoita risurahoja 3 kpl
Olin jo aikeissa ostaa ja pyytää tilinumeron mutta en onneks niin tehnytkään. Kysyin myöhemmin uudestaan onko vielä myynnissä ja sanoi että on. Sanoin meneväni huomenna hakemaan ja että voiko ilmoittaa osoitteen josta hän niin ilmoitus poistettiin.
Oli ilmeisesti tori huijaus. Jos oisin maksanut tilille niin rahat ois menneet
Torihuijaus
Anonyymi-ap
7
579
Vastaukset 7
- Anonyymi
Melko pitkälle ja todennäköisimmin harhaan menevä johtopäätös, ehkäpä kävikin todellisuudessa niin että joku itseasiassa osti ne eikä jäänyt kyselemään päiväkausiksi kysymyksiä ja lupailuja että ehkä huomenna tulen ostamaan ne, ehkä en...
- Anonyymi
Minäpä myin rikkinäisen digiboksin.
- Anonyymi
Ei se o pöljä joka pyytää..
- Anonyymi
"risurahoja", mitähän sellaiset ovat?
- Anonyymi
Vuoden 2004 kahden euron erikoiskolikko. Haluttu keräilykolikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271880- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45650Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51507
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436