Nyt olikin sellaista herkkua tarjolla ettei muusta väliä, Toyota Century 5,0-litrainen V8-moottori ja sen lisänä hybridijärjestelmä. Kyllä lähti ja kulku oli kuin olisi pilvellä köllinyt. Mukavuus oli jotain taivaallista ja tavaratilakin oli viihtyisä. Pari tuntia tuli nukuttua tavaratilassa ja hyvät oli unet.
Toyota Century
Anonyymi-ap
6
318
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä omapojan koeajot ovat parasta antia tällä palstalla.
- Anonyymi
Varsinkin nuo yöllä ajetut koeajot:D
- Anonyymi
HIHIIHIIIHIIIHII
- Anonyymi
Siis ihan kauheeta öyhötystä tommoset veekasit! Ei niillä tee nykyään yhtään mitään! Camryn 2,5-litranen hybridi riittäisi tuohon ihan hyvin!
- Anonyymi
...huippunopeus rajoitettu 180 km/h. Vähänkin sporttisemmalla ajotyylillä parkuu poloinen atkinson-tuhnu alitehoista tuskaansa tehoa antamatta ja kulutus toista kymppiä satasella. Jopa Teslassa on paremmat äänet, suorituskyvystä ja energiatehokkuudesta puhumattakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611