Dingon nettisivut

Anonyymi-ap

Kuka noita Dingon virallisia kotisivuja nykyään pitää? Vai pitääkö kukaan?

Osoite siis www.dingo.fi.

"Sivuston rakennus käynnissä" jo monta vuotta. Historiikki jäänyt johonkin vuoteen 2009 ja muutenkin sivusto ihan keskeneräisen oloinen.

Keikoista ei mitään tietoa sivulla, vaikka "Keikat"-osio lukee. Onko keikkamyyjän yhteystiedot edes ajantasalla?

Tiedän, että bändi pitää listaa tulevista keikoista, mutta fb-sivuilla. Mutta kaikki eivät käytä facebookia.

Luulisi bändiä tai ohjelmatoimistoa kiinnostavan pistää saitti edes kuntoon ja jotain tietoa bändin tulevasta livelevystä ym. kuulumisista?

Verkosta löytyy myös www.dingomania.fi joka on se "Dingon edellinen kotisivu". Sitä nyt ei ainakaan ole päivitetty enää pitkään aikaan. Selvyyden vuoksi bändille vinkki, että kannattaisi poistaa verkosta kokonaan.

14

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistaako kukaan niitä nimeni on dingo nettisivuja. Ne oli kyllä upeasti tehty siihen maailman aikaan. Se teki joku tosifani, Minja tais olla nimi.

      • Anonyymi

        Muistan. Ne oli kyllä tyylikkäät. Siellä oli aktiivinen keskustelufoorumikin kunnes porukka siirtyi Dingowebin foorumin puolelle ja NimeniOnDingo.net alkoi hyytymään. Dingoweb taisi hyytyä aika pian sen jälkeen kun Facebookit ja muut somet yleistyi.


      • Anonyymi

        Dingon viralliset sivutkin oli aluksi hemmetin tyylikkäät, muistatteko? Oli tehty Musta leski-sinkun teeman mukaisesti. Sittemmin ulkoasu mennyt aika kökön oloiseksi.


      • Anonyymi

        Tällainen löytyi Internet-arkistojen kätköistä:

        https://web.archive.org/web/20020605060749/http://www.nimeniondingo.net/

        Aijai, tuo sisäänlaskeutumissivu oli upea. Tuota kun klikkasi, itse sivusto aukesi omaan ikkunaansa. Ainakaan minä en saanut tuolta arkistosivulta sitä toimimaan.

        Muistan, että tuo kuva oli siihen maailman aikaan koko näytön kokoinen. Niin tekniikka kehittyy ja resoluutiot sen myötä...

        Harmi, jos itse sivuja ei kokonaisuudessaan ole arkistoituna missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen löytyi Internet-arkistojen kätköistä:

        https://web.archive.org/web/20020605060749/http://www.nimeniondingo.net/

        Aijai, tuo sisäänlaskeutumissivu oli upea. Tuota kun klikkasi, itse sivusto aukesi omaan ikkunaansa. Ainakaan minä en saanut tuolta arkistosivulta sitä toimimaan.

        Muistan, että tuo kuva oli siihen maailman aikaan koko näytön kokoinen. Niin tekniikka kehittyy ja resoluutiot sen myötä...

        Harmi, jos itse sivuja ei kokonaisuudessaan ole arkistoituna missään.

        Ai hitto on hienot värit, purppuraa.

        Minja hei, voitko laittaa tänne jotain tietoa että miksi poistit sivut netistä? Varmaan olet Dingo fani edelleen.?


    • Anonyymi

      Mä muistan se kimman joka teki ne upeat Dingo sivut, törmäsin siihen jollain Dingon keikalla silloin 20 vuotta sitten- Se oli tosifani, ihan kuteita myöten. Se oli ammattilainen tuossa sivujen koodaamisessa. Miksi ihmeessä se poisti ne sivut sitä en tiedä Ne oli kyllä komeimmat sivut mitä oli siihen aikaan milään kotimaisella orkesterilla.
      Vieläkö olet Minja täällä lukemassa näitä viestejä, olisi kiva kuulla sinusta?

      • Anonyymi

        En tiedä. Sen muistan, että sivuja ei enää pitkään aikaan päivitetty ja lopulta ne katosivat. Liekö syynä ajan tai kiinnostuksen puute? Ei tuollaisten sivujen pitäminen ilmaistakaan ole niin sekin voi vaikuttaa, jos sivuilla ei enää kukaan käy? Siellähän oli se keskustelupalsta, joka oli loppuaikoina tosi hiljainen.


      • Anonyymi

        Sitten oli se Pekkaperäsin tai joku. Piti kanssa Dingon fanisivuja. Mihinköhän sekin katosi.


    • Anonyymi

      Itse en oo käyny koskaan dingon nettisivuilla mut sen muistan ku cmx piti nettisivuja joissa moni harrasti aikamoista huumoria ja cmx porukka hyväksyi monenlaisia kommentteja sivuillensa.

      • Anonyymi

        Aikanaan monen bändin sivuilla oli keskustelufoorumi ja vieraskirja, jossa bändin jäsenet ihan itse vastailivatkin faneille. Esimerkkinä Popedan ja Yön sivut. Dingon virallisilla sivuilla ei koskaan ole ollut minkäänlaista keskustelumahdollisuutta.


    • Anonyymi

      Bändin olisi aikanaan pitänyt ottaa se Minja hoitamaan PR-puolta. Oli todella terävä ja ammattitaitoinen nainen.
      Missä Minja olet nykyään? Sinun nimelläsi ei tule mitään tietoa kun laittaa google haun?

      • Anonyymi

        Kukaan ei tunnu tietävän. Minkähän takia Minja lopetti sivujen pitämisen?


    • Anonyymi

      On kyllä merkillistä. En ole naiseen törmännyt enään Dingo keikoillakaan.
      Minja oli niin kova fani että tuntuu uskomattomalta että häntä ei ole keikoilla näkynyt.
      Rakkaita terveisiä missä sitten ikinä oletkin.

      • Anonyymi

        Kuoli tai tuli järkiinsä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe