Farmi Suomi -tippuja Johanna Puhakka rehellisenä tosi-tv-ohjelmasta: "Henkisesti koettelemus"

10

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Janne Ahonen on niin persauikinen tosikko että hän ei ymmärtänyt antaa Johannan voittaa. Janne varmaan voittaa koko kisan, mutta en arvosta häntä pätkääkään. Tyhmä kuin saapas.

• Anonyymi

Miten niin tyhmä? Fiksu kuin mikä. Mitä kilpailua se on että tahallaan annetaan jonkun voittaa, siis aiheettomasti, säälistäkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin tyhmä? Fiksu kuin mikä. Mitä kilpailua se on että tahallaan annetaan jonkun voittaa, siis aiheettomasti, säälistäkö?

Miten toi Janne sitten mukamas voittaa? Ottamalla kisaan heikoimman vastuksen? Säälittävä, että otti hennon naisen kilpailemaan, ei ollut miestä haastaa vertaistaan, eli Sampoa. Janne ja Sampo on juonitelleet kisassa itsensä noin pitkälle. Mihin formaattiin tämä tyhjätasku ja joka paikan tyrkky ja kiertopalkinto seuraavaksi osallistuu. Farmissakin jo toista kertaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten toi Janne sitten mukamas voittaa? Ottamalla kisaan heikoimman vastuksen? Säälittävä, että otti hennon naisen kilpailemaan, ei ollut miestä haastaa vertaistaan, eli Sampoa. Janne ja Sampo on juonitelleet kisassa itsensä noin pitkälle. Mihin formaattiin tämä tyhjätasku ja joka paikan tyrkky ja kiertopalkinto seuraavaksi osallistuu. Farmissakin jo toista kertaa?

Jannehan siellä on reiluiten pelannut, kertoi Teemullekin etukäteen haastavansa hänet. Minä ainakin soisin voiton nimenomaan Jannelle.

• Anonyymi

Koska Teemu ei ole voittotaistelussa, niin ihan sama kuka voittaa. Ehkä Janne kuitenkin noista kolmesta vähiten valehteleva ja kiroileva.

• Anonyymi

Johanna näyttää jo semmoselta 35-vuotiaalta.

• Anonyymi

Johanna oli vähän turhankin pitkään mukana roikkumassa.

Parhaat kilpailijat ovat juuri tuo Sampo, Mariko ja Janne.

• Anonyymi

Marikoko parhaimmistoa?😱

• Anonyymi

Oli aikakin tippua. Heipat vaan ja onnea finaaliin Mariko, Janne, Sampo!

• Anonyymi

kyllä suomi on kehitysmaa vaikka hölmöt politikot muutaa väitää

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe