Farmi Suomi -tippuja Johanna Puhakka rehellisenä tosi-tv-ohjelmasta: "Henkisesti koettelemus"

Johanna Puhakka on 29-vuotias näyttelijä ja tuttu mm. Salatut elämät tv-sarjasta. Nyt hänet nähtiin Farmi Suomi -realityssä, joka oli henkisesti aikamoinen kokemus hänelle.

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/farmi-suomi-tippuja-johanna-puhakka-rehellisena-tosi-tv-ohjelmasta-henkisesti-koettelemus?s24

10

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Janne Ahonen on niin persauikinen tosikko että hän ei ymmärtänyt antaa Johannan voittaa. Janne varmaan voittaa koko kisan, mutta en arvosta häntä pätkääkään. Tyhmä kuin saapas.

      • Anonyymi

        Miten niin tyhmä? Fiksu kuin mikä. Mitä kilpailua se on että tahallaan annetaan jonkun voittaa, siis aiheettomasti, säälistäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin tyhmä? Fiksu kuin mikä. Mitä kilpailua se on että tahallaan annetaan jonkun voittaa, siis aiheettomasti, säälistäkö?

        Miten toi Janne sitten mukamas voittaa? Ottamalla kisaan heikoimman vastuksen? Säälittävä, että otti hennon naisen kilpailemaan, ei ollut miestä haastaa vertaistaan, eli Sampoa. Janne ja Sampo on juonitelleet kisassa itsensä noin pitkälle. Mihin formaattiin tämä tyhjätasku ja joka paikan tyrkky ja kiertopalkinto seuraavaksi osallistuu. Farmissakin jo toista kertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toi Janne sitten mukamas voittaa? Ottamalla kisaan heikoimman vastuksen? Säälittävä, että otti hennon naisen kilpailemaan, ei ollut miestä haastaa vertaistaan, eli Sampoa. Janne ja Sampo on juonitelleet kisassa itsensä noin pitkälle. Mihin formaattiin tämä tyhjätasku ja joka paikan tyrkky ja kiertopalkinto seuraavaksi osallistuu. Farmissakin jo toista kertaa?

        Jannehan siellä on reiluiten pelannut, kertoi Teemullekin etukäteen haastavansa hänet. Minä ainakin soisin voiton nimenomaan Jannelle.


    • Anonyymi

      Koska Teemu ei ole voittotaistelussa, niin ihan sama kuka voittaa. Ehkä Janne kuitenkin noista kolmesta vähiten valehteleva ja kiroileva.

    • Anonyymi

      Johanna näyttää jo semmoselta 35-vuotiaalta.

    • Anonyymi

      Johanna oli vähän turhankin pitkään mukana roikkumassa.

      Parhaat kilpailijat ovat juuri tuo Sampo, Mariko ja Janne.

      • Anonyymi

        Marikoko parhaimmistoa?😱


    • Anonyymi

      Oli aikakin tippua. Heipat vaan ja onnea finaaliin Mariko, Janne, Sampo!

    • Anonyymi

      kyllä suomi on kehitysmaa vaikka hölmöt politikot muutaa väitää

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe