Ufoilua pattaya palstalla...

Anonyymi-ap

Lueskelin hieman tuota ufoilu palstaa, kovasti tämä meidän peukaloinen on sielläkin hommannut vihamiehiä, pidetään sielläkin melkoisena hörhönä, ufoihin en osaa ottaa kantaa, mutta ottaen huomion maailmankaikkeuden koon, emme varmasti ole siellä yksin, ja kun katsomme mihin elämä on asettunut maapallolle, epäilykin täyttää jo narsismin määritelmän, elämää varmasti on muualla, mutta ufoja vaikea sanoa, välimatkat on niin pitkät ei yksi ihmisen ikä ei riitä, matkustamaan mitenkään linnunradasta toiseen, ja kun valonopeutta ei voi ylittää suhteellisuusteorian mukaan, ollaan vaikeuksissa.
By Numball HHN 62 v.

8

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hellän tyttösen 2010 elämänkerta on ufopuolella eri, ei edes varakas atleetti.

• Kurkit aika paljon kaikenlaisia palstoja, koska sinulla ei ole muuta elämää.
      Olet luullut minuakin ainakin neljäksi eri henkilöksi.
      Vieläkö väität että olet eri henkilö Senssun kanssa? ;) Täsmälleen samat tarinat teillä molemmilla ja samaan aikaan. Minulla on sen verran tekemistä "peukaloisesi" kanssa että asuimme samaan aikaan Pattayalla, kävimme samalla salilla ja tunnemme samoja ihmisiä Suomesta töitten kautta. Mukava ja sporttinen heppu, eikä mikään ihraläjä mulgerssån kuten sinä.

• Anonyymi

• Anonyymi

No sepä hienoa, eettä teillä on yhteiset harrastukset, jopa yhteiset valokuvat, minulla ja Sensulla taas puolestaan ole, mitään tekemistä toistemme kanssa... ainoa yhteinen tekijä on samana päivänä syntynyt, mutta eri vuonna, joten horoskooppimme on sama... siihen se jää.
        Voi poika raasua en ole luulut sinua yhtään mihinkään, tai keneksikään...koskaan.

By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista että jäät AINA hopealle https://ibb.co/wLFdcCP

Ei laiffila sinä olet palstan heikoin lenkki, ja varmin avohoitopoitilas.

• Anonyymi

Kerro NumBalli mitä nimimerkkiä sinä käytät Ufo palstalla kompuroidessasi rakkaittesi perävanassa?
      Etkö uskalla, aha, aika senssumaista, eikö?

• Anonyymi

En mitään en kirjoittele sinne, kävin sattuneesta syystä lukemassa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe