miten saada selville miehen facebook

Anonyymi-ap

moikka oon nyt 2VUOTTA miettinyt miten löydän kyseisen miehe.. en tiedä hänestä mitään muuta kuin etu nimen ja työpaikan..
olen epätoivoisesti etsinyt facen ja instagramin kaikki tämän nimiset miehet ja jopa soittanut itse firmaan saisinko miehen nimen mutta eivät tietenkään kertonut.. osaako joku auttaa mitä voisin tehdä? ei mitään hajua missä tämä mies asuu luultacasti uudenmaan alueella noin 40-50vuotias ehkä.

7

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen venrran ikää ettei välttämättä ole sellaisia tilejä tehnyt.
      T:mies-46v

• Anonyymi

Ja jos on, ja on vähääkään tietokone tietämystä, ei ole omalla nimellä.
        T:mies-46v

• Anonyymi

Niin sekin voi olla

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17874094y

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Etunimen eka kirjain ja työpaikan eka kirjain kehiin niin.

• Anonyymi

Jari ja Bussikuski

• Anonyymi

Haluatko valttämättä tietää … entä jos se profiili paljastaa et hän on avioliitossa ja perheellinen niikuin ton ikäiset yleensä on.
      Palvelualoilla töissä olevaan tyypin on riskialtista ihastua … eivät oo ku harvoin vapaana mutta kiinostavat ihmisiä koska näkevät ja tapaavat paljon ihmisä koska asiakaspalvelutyössä tapaa ja sä oot ihmisten silmänalla …
      Sitten on niitä aloja joilla ei saa edes olla julkisia sometilejä olenkaan .
      Ei instoja tai facebookkseja…
      Ja tosiaan vasta 80 syntyneistä eteenpäin olevat ihmiset omat somes…
      Vanhemmat ihmiset ei vältämättä oo olenkaan … edeleen vain 3 osa 40 ylöspäin on sosiaalisississa mediassa… ne jotka on nii. valtaosa on naisia..
      Sulla pitäis olla puhelinnumero sillä voi löytyä muuten ei …
      Ja todennäköisesti sulla ei oo numeroa syystä ettei toi ihastus oo kovin molemminpuolista.
      Ens kerralla jos jos joku tyyppi kinostaa niin pyydä sen numero. Sen jälkeen saa tietää lähteekö asiat etenee vai ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2092
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      117
      1536
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1215
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      210
      1112
    5. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1094
    6. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1035
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      829
    8. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      815
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      77
      783
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      38
      648
    Aihe