miten saada selville miehen facebook

Anonyymi-ap

moikka oon nyt 2VUOTTA miettinyt miten löydän kyseisen miehe.. en tiedä hänestä mitään muuta kuin etu nimen ja työpaikan..
olen epätoivoisesti etsinyt facen ja instagramin kaikki tämän nimiset miehet ja jopa soittanut itse firmaan saisinko miehen nimen mutta eivät tietenkään kertonut.. osaako joku auttaa mitä voisin tehdä? ei mitään hajua missä tämä mies asuu luultacasti uudenmaan alueella noin 40-50vuotias ehkä.

7

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen venrran ikää ettei välttämättä ole sellaisia tilejä tehnyt.
      T:mies-46v

• Anonyymi

Ja jos on, ja on vähääkään tietokone tietämystä, ei ole omalla nimellä.
        T:mies-46v

• Anonyymi

Niin sekin voi olla

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17874094y

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Etunimen eka kirjain ja työpaikan eka kirjain kehiin niin.

• Anonyymi

Jari ja Bussikuski

• Anonyymi

Haluatko valttämättä tietää … entä jos se profiili paljastaa et hän on avioliitossa ja perheellinen niikuin ton ikäiset yleensä on.
      Palvelualoilla töissä olevaan tyypin on riskialtista ihastua … eivät oo ku harvoin vapaana mutta kiinostavat ihmisiä koska näkevät ja tapaavat paljon ihmisä koska asiakaspalvelutyössä tapaa ja sä oot ihmisten silmänalla …
      Sitten on niitä aloja joilla ei saa edes olla julkisia sometilejä olenkaan .
      Ei instoja tai facebookkseja…
      Ja tosiaan vasta 80 syntyneistä eteenpäin olevat ihmiset omat somes…
      Vanhemmat ihmiset ei vältämättä oo olenkaan … edeleen vain 3 osa 40 ylöspäin on sosiaalisississa mediassa… ne jotka on nii. valtaosa on naisia..
      Sulla pitäis olla puhelinnumero sillä voi löytyä muuten ei …
      Ja todennäköisesti sulla ei oo numeroa syystä ettei toi ihastus oo kovin molemminpuolista.
      Ens kerralla jos jos joku tyyppi kinostaa niin pyydä sen numero. Sen jälkeen saa tietää lähteekö asiat etenee vai ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4159
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      39
      2369
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1416
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      953
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe