Niin että kun on massaa irronnut takapyörien lokasuojien sisältä,,on tullut maalipintaa näkyviin;; Niin pitäskös vaan ruiskuttaa kotelosuojaa vai suoraan pohjamassa mustaa: vai ensiksi kotelosuojaa sinne ja sen päälle mustamassa
Mites on laittakos alustamassaa vai kotelosuojaa
Anonyymi-ap
4
910
Vastaukset
- Anonyymi
Kotelosuoja koteloon ja massa lokasuojaan.
- Anonyymi
Primeria tietysti alle niin pysyy massa paremmin pinnassa!🏌️
- Anonyymi
Kotelosuojaa ensin. Annetaan kuivua vuorokausi ja sitten massa päälle. On Dinitrolin ohje..
- Anonyymi
itse olen siirtynyt laittamaan bilteman tms. butyylimassaa/koriiliimaa. tekee sitkeän pinnan ja tarttuu hyvin. varskin kiveniskupaikoissa pysyy huomattavasti paremmin kuin kun tektyylin, dinon siveltävä alustamassa. tosin sen taakse pääsee kosteus piiloon kun se vähän irtoaa. tällä hetkellä to go ratkaisu helman hitsuupintojen tiivistämiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101