Sinä et ole rikas verrattuna minun vaikutusvaltaisia ystäviini! Ja se on totuus ja varma, ettäs tiedät!
Haista sinä paska, provosoija!
14
763
Vastaukset
- Anonyymi
Onko heillä useita miljoonia itsehankittua omaisuutta vai perittyä?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874237A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Suuri ero tässä. Se opettaa elämään kun itse hankkii...
- Anonyymi
Tällainen world order sitten🤭
- Anonyymi
Humanistisia elämänarvoja nääs
- Anonyymi
Ne on sun ystävien rahat, mitä se sua auttaa niillä kerskaileminen?
- Anonyymi
En rehvastelis kavereitten rahoista. Niiden vaikutusvaltakin on niiden, ei mun. Jos joku on syntyny tinatuoppi persaukses ja joku toinen kultalusikka suus, ne on ihmisinä mulle saman arvoisia.
- Anonyymi
Minkälainen ihminen kerskuu toisen rahoilla? Miten ne rahat hyödyttävät sinua?
- Anonyymi
Sulle on tulossa vieraita 💀 puaahahaaaa puahaaahaa☠️
- Anonyymi
Kenelle meistä 198 henkilöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle meistä 198 henkilöstä?
Ai sä kuulut lestasukuun
- Anonyymi
Kasva aikuiseksi, ennen kuin se on liian myöhäistä? Taidat olla leuhka ja vähemmän jalat maassa oleva tyyppi? Penaalin terävin kynä on kaveripiirissä ja oma kynä on tylsä, jolla on vaikea tuottaa yhtään mitään järkevää.
- Anonyymi
Mene sitten niitten luo kun sulle se raha on tärkeämpi kuin aidosti rakastava ihminen. Miten nää tänne köyhien palstalle eksyit?
- Anonyymi
Ihminen joka on noin katkera kuin alotuksen lauseet sisältää-Ei ymmärrä elämästä yhtään mitään,Ei rahasta tai titteleistä. Raha on vain paperia.Mitä tulee vaikutusvaltaisin ihmisiin elämässä,niiden sivellä ei ratsasteta.Hyvin pian jättävät sellaisen henkilön pois elämästä, joka siipeilevät mainostavat heidän asemaansa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150