Kun olen jo hyväksynyt kohtaloni. Se on tämä - Ensin rakastuin tulisesti sen yhden ja ainoan kerran mihin sitten petyin. Sen jälkeen elämänlaatuni laski merkittävästi. Oloni on kokonaisuudessaan uupunut. Uudestaan en pystyisi samaan ja pyrin välttämään että niin kävisi. Vaikka niin kävisikin tai ei kävisikään, niin sen tiedän että pieleen se menisi ja yksin joutuisin täällä olemaan. Tämä taas johtaa siihen että jäljelle jää vain yksi vaihtoehto minkä ainakin kaikki yksinäiset ätmit pystyvät päättelemään. Edes Jeesus ei voi minua pelastaa tämän asian edessä. Asiat on vain pakko hyväksyä koska silmien sulkeminen todellisuudelta ei muuta asioita miksikään muuksi.
Olen harvinaisen järjissäni
7
445
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeks mut en vaan voi ymmärtää et miks oot päättänyt kohtalosi jo. Miksi et voisi rakastaa tai rakastua. Pelkäät toisinsanoen, pelkäät rakastaa ja hylätyksi tulemista. Jeesus todella voi pelastaa, oikestaan hän on ainut joka voi pelastaa. Minut kun riisuttiin tämän elämän edessä, ainoona vaihtoehtona omasta mielestä oli hukuttautuminen järveen. Onneks ymmärsin huutaa Jeesusta avuksi, hän todella auttaa. Kannattaa kokeilla. Jeesus on Jumala ja Jumala on rakkaus, rakkaus on täydellinen ja totuus ja pelkoa ei rakkaudessa ole.
- Anonyymi
No eivät nämä ole aitoja juttuja. Nämä ovat niitä kuuluisia provoja vain. Mutta aina voi nostaa esiin Jeesus kortin.
- Anonyymi
Kyllä rakkaus on vaan pelottava asia. Aloin miettimään miksi näin on. Sanoisin että sekä omassa elämässäni että yleismaailmallisesti rakkaus on katoamassa. Olen siis kaiketi vieraantunut rakkaudesta ja siitä on tullut minulle jotakin tuntematonta. Varmaan siksi pelkään sitä. Aloin puhumaan aloituksessani Jeesuksesta koska ajattelin että osa kommentoijista kuitenkin tyrkyttäisi Jumalaa, Jeesusta ja Raamatusta pelastuksekseni. Se ei vain ole minun juttuni. Pyrin kuitenkin hyvään enkä pahaan ja se on mielestäni tärkeää elämässä. - Ap.
- Anonyymi
Oliko se pelkästään huono kokemus? Nyt olet kuitenkin kokemusta rikkaampi ja varmasti se on sinulle jotain myös opettanut. Minulla rakastumisen aiheuttama ikävän tuska sai aikaiseksi sen, että aloin elämään siitä rakkaudesta käsin, jonka hän herätti minussa. On kaivettava ne hyvät asiat kaikesta, muuten taakka käy liian raskaaksi.
- Anonyymi
Opin minä sen että siinä toisen läsnäollessa täytyy erikseen keskittyä omiin tunteisiinsa jotta kontrolli pysyy omaan itseensä. Olisi pitänyt kirjaimellisesti kuunnella sydämeni tykytyksiä ja keskittyä hengittämään syvään. Se tuntui kuin tukahdutetulta paniikkikohtaukselta mikä lakkasi vasta kun pääsin pois tilanteesta. - Ap.
- Anonyymi
Jaxu Halit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185