Puhun tietystä ihmisestä

Anonyymi-ap

Voiko tyyppillä olla mua kohtaan jotain tunteita jos hän huutaa mulle kurkku suorana ja haukkuu mut maan ja taivaan välillä? Kysyn vaan, koska ei mulle kovinkaan usein huudeta niin.

18

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti. Rakkauden vastakohta ei ole viha, vaan välinpitämättömyys. Tyyppi purkaa suhun paskaa fiilistään, se on eräänlaista luottamusta jopa.

      Kyse ei siis ehkä ole edes sinusta, satut vaan oleen paikalla ja jotenkin hieman hermoonottava silloin kun tyypillä on semmoinen vähän huonompi päivä.

      Vinkki: älä sano mitään, kuuntele raivo loppuun ja kysy sitten oliko vielä muuta sanottavaa.

      Jos tulee nyrkistä, lähde äläkä palaa ikinä.

    • Anonyymi

      Kurkku suorana huutaminen ja haukkuminen EI ole normaalia, oli kuinka huono päivä tahansa. Se on henkistä väkivaltaa. Kertoo myös kunnioituksen puutteesta, joka on suhteessa tärkeää.

      • Anonyymi

        Huutaminen on ihan normaali tapa apinoille purkaa tunteitaan.

        Ihminen on apina, vedä se jskeluusi. Muuta pehmustettuun yksiöön josset kestä mitään elämän vastoinkäymisiä ja toisten pahaa oloa.

        Tunteiden patoaminen ei ole normaalia.

        Ite en kunnioita ihmisiä jotka teeskentelee, patoaa tunteitaan eikä kestä yhtään mitään kaurapuuronvärisestä tapetista poikkeavaa alkamatta hajoilemaan. Semmoset ihmiset on itsekeskeisiä, heikkoja ja epäluotettavia kumppaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutaminen on ihan normaali tapa apinoille purkaa tunteitaan.

        Ihminen on apina, vedä se jskeluusi. Muuta pehmustettuun yksiöön josset kestä mitään elämän vastoinkäymisiä ja toisten pahaa oloa.

        Tunteiden patoaminen ei ole normaalia.

        Ite en kunnioita ihmisiä jotka teeskentelee, patoaa tunteitaan eikä kestä yhtään mitään kaurapuuronvärisestä tapetista poikkeavaa alkamatta hajoilemaan. Semmoset ihmiset on itsekeskeisiä, heikkoja ja epäluotettavia kumppaneita.

        Jos ei aikuinen ihminen kykene hallitsemaan kiukkuaansa ja linjalle voi joutua ihan ketä tahansa, on oikea paikka terapiassa. Kurkku suorana huutaminen EI ole normaalia. Omista teoistaan on otettava vastuu, jos ei siihen kykene niin pysykööt poissa suhteista tuollaiset omaa virheellistä käyttätymistään puolustavat.

        Miten tuollaisen kumppanin kanssa edes kykenee neuvottelemaan asioista, kun kaikesta mikä ärsyttää voi tulla joku sekopäinen huutoreaktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei aikuinen ihminen kykene hallitsemaan kiukkuaansa ja linjalle voi joutua ihan ketä tahansa, on oikea paikka terapiassa. Kurkku suorana huutaminen EI ole normaalia. Omista teoistaan on otettava vastuu, jos ei siihen kykene niin pysykööt poissa suhteista tuollaiset omaa virheellistä käyttätymistään puolustavat.

        Miten tuollaisen kumppanin kanssa edes kykenee neuvottelemaan asioista, kun kaikesta mikä ärsyttää voi tulla joku sekopäinen huutoreaktio.

        Joka pieruaan pidättää se paisuu kuin ilmapallo. Sama se on tunteiden kanssa, lopulta räjähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka pieruaan pidättää se paisuu kuin ilmapallo. Sama se on tunteiden kanssa, lopulta räjähtää.

        No silloin kannattaa opetella kommunikoimaan niistä omista tunteistaan ennen tuollaisia purkauksia. Tosin kai tuo tunteiden patoaminen ja äkkiräjähdys ovat yhteydessä erilaisiin mielenterveyden ongelmiin ja vähäiseen älykkyysosamäärään. Ei ole alunperinkään omannut tai oppinut normaaleita kommunikaation liittyviä tapoja. Eikä mielenterveysongelmien sumentaman omakuvan takia ymmärrä aikuisenakaan omia patoumiaan tai rajojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei aikuinen ihminen kykene hallitsemaan kiukkuaansa ja linjalle voi joutua ihan ketä tahansa, on oikea paikka terapiassa. Kurkku suorana huutaminen EI ole normaalia. Omista teoistaan on otettava vastuu, jos ei siihen kykene niin pysykööt poissa suhteista tuollaiset omaa virheellistä käyttätymistään puolustavat.

        Miten tuollaisen kumppanin kanssa edes kykenee neuvottelemaan asioista, kun kaikesta mikä ärsyttää voi tulla joku sekopäinen huutoreaktio.

        Just tollasta ylireagointia voikin tollaselta isukkimaiselta lässyttäjältä odottaa.

        En ole susta ja sun terapiahuuhaasta kiinnostunut, joten ei tarvi mun huutamista kestää. Pakene siis kuplaasi. Rukoilemaan, ettet päädy mun naapuriksi.

        Tersmapia muuten sopis paremmin sulle! Sielähän käy kaikki ihmiset joilla ei kantti kestä todellisuutta eikä äly riitä edes oman persoonallisuuden sisäistämiseen. Jotka niinku tarvii ammattilaisen tukea selvitäkseen jokapäiväisestä ajattelusta😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tollasta ylireagointia voikin tollaselta isukkimaiselta lässyttäjältä odottaa.

        En ole susta ja sun terapiahuuhaasta kiinnostunut, joten ei tarvi mun huutamista kestää. Pakene siis kuplaasi. Rukoilemaan, ettet päädy mun naapuriksi.

        Tersmapia muuten sopis paremmin sulle! Sielähän käy kaikki ihmiset joilla ei kantti kestä todellisuutta eikä äly riitä edes oman persoonallisuuden sisäistämiseen. Jotka niinku tarvii ammattilaisen tukea selvitäkseen jokapäiväisestä ajattelusta😆

        🤦🏻🤦🤦🏿🤦🏻‍♀️🤦‍♀️🤦🏼‍♀️


      • Anonyymi

        Varmaan joku avioero menossa kun huutaa tai sitten alkoholistilta viinat loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloin kannattaa opetella kommunikoimaan niistä omista tunteistaan ennen tuollaisia purkauksia. Tosin kai tuo tunteiden patoaminen ja äkkiräjähdys ovat yhteydessä erilaisiin mielenterveyden ongelmiin ja vähäiseen älykkyysosamäärään. Ei ole alunperinkään omannut tai oppinut normaaleita kommunikaation liittyviä tapoja. Eikä mielenterveysongelmien sumentaman omakuvan takia ymmärrä aikuisenakaan omia patoumiaan tai rajojaan.

        Jos puhumattomuus ja salaisuudet jatkuu, joku voi reagoida. Siinä ei ole ihmeteltävää.


    • Anonyymi

      Huutava tyyppi on angstia täys huutaessaan sinulle pahaa oloaan (omaa). Onko huutaja ollut kuinka selvin päin huutaessaan, vaikkei se mikään selitys teolle ole.

      Kuuntelen korkeintaan kerran hulluuden partaalla olevaa huutajaa ja se olkoon kohdallani siinä. On osattava hallita raivoamisen astekin ilman selitettävää syytä!

    • Anonyymi

      Mikä sai hänet huutamaan sulle. Kait siihen joku syy oli. Jos ei ilmeisesti hän ei ihan terve päästään.

    • Anonyymi

      Ei varmasti mitään positiivisia tunteita. Se varmaan vaan huutaa sulle takas kun huusit ensin itse sille. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

    • Anonyymi

      Ehkä se on se tumma ja tulinen vaan 😆

    • Anonyymi

      Jos tässä on kysymys naapuri väkivallasta niin ei kenenkään ole pakko hiljaa kuunnella huutoa ja rääkymistä kun siihen ei kukaan ole aiemmin puuttunut. Tietysti saa huutaa takaisin että "lopettakaahan jo hullut" jos sinä huudat ja huudat naapurillesi jatkuvasti ja raivoilet uhkailet ja pelottelet huviksesi. Olen lukenut tällaista jostain lipporannan asunnoista Oulussa.

    • Anonyymi

      Kai sitä nyt on joku tolkun syy tuohon huutamiseenkin? Ihmettelet tunteiden olemassaoloa silloin kun kuuluisi ihmetellä miksi minulle huudetaan? Syyttömälle jos meuhkaa niin sitten on vain simppelisti mulkku. Ja kai sitä nyt jotain hyviäkin hetkiä mahtuu yhteiseloon että jonkinlainen kuva kokonaisuudesta on olemassa pidemmältä aikaväliltä, eikä vain jokin snapshot karjuminen.

    • Anonyymi

      Kyllä voi jos olet ajautunut toksiseen suhteeseen missä se toinen yrittää hallita sua ja sun elämää sen sijaan että olis käynyt rakaudessa parmpi tuuri ja hän osaisi oikeasti rakasttaakin sillä terveellä tavalla…
      Olet törmännyt ihmiseen joka tarvitsee selkeitä ja vahvoja rajojen asetteluita sinulta.
      Ja Jolla aika huonot sosiaaliset taidot

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe