Onko karviassa muuta grilliä kuin st1:llä, siis sellaista mistä saisi matkalainen pikaruokaa mukaansa? Saako kebabbi-rullaa tms. Mistään mukaansa.
Hyvät annokset St:llä on siksi en kysy.
Onko kilpailevaa
19
1589
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö Nesteellä ole jotain. Ainakin mainosta ikkunassa.
- Anonyymi
X-meal
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874625e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
karvialaiset syövät omaa paskaansa pienenä 🤔 isäni on hyvä esimerkki
- Anonyymi
Niinisalon EGE on lähin varteen otettava vaihtoehto.
Toinen Niinisalon Cook, sotkun takana.- Anonyymi
Koskut burger, jos menee Karviasta E-P:n alueelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskut burger, jos menee Karviasta E-P:n alueelle.
Koska se on auki? Aina ollu kiinni kun oon ohi menny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se on auki? Aina ollu kiinni kun oon ohi menny.
Ai jaa...mihin aikaan liikut.
Kyllä ainakin meidän perhe on sieltä viikottain käynyt iltapalan ostamassa.
- Anonyymi
Käntynmäestä saa mahtavat lihapiirakat, höurymakkarat j salastit.
- Anonyymi
Tuu meiltä hakemahan, laitetahan ruisleipä ja paksulti silavata välihin.
- Anonyymi
Parkanon Shelli nättine myyjineen 24/7
- Anonyymi
Pitsaa saa KyläKrouvista, myöhäiseen iltaan asti..
- Anonyymi
NummiCampingillä hyvät eväät ja kunnon terassi.
- Anonyymi
Senjorien kantapaikka.
- Anonyymi
Noista ehdotetuista paikoista suurin osa on muualla kuin Karviassa ja kysyjä tiedusteli, onko Karviassa muita kuin St1. Kyllä mäki tiedän, että esimerkiksi Tampereella ja Oulussa on varmasti hyviä paikkoja, joista saa ruokaa mukaankin.
- Anonyymi
Koska itse Karviassa ei ole mitään varteen otettava paikkaa, kirjoittajat on tarjonnut lähistöllä olevia. Ei silloin kannata Ouluun lähteä tai emmä susta tiedä 😊
- Anonyymi
Mutta meiltä saa ja Karviassa ollahan. Jos vain ruisleipä ja silava maistuu.
- Anonyymi
Joskus 80-luvulla oli Karvian pohjoispuolella vasemmalla puolen tietä pohjoiseen ajaessa. Sellainen VIIDAKKO GRILLI
ihan korvessa, jonkun kotien varrella, siinä oli parhaat eväät👍- Anonyymi
Joo se on ny tämä ruisleipä ja silava talo, tai oikeammin entisen navetan maeotohuane.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017