Onko karviassa muuta grilliä kuin st1:llä, siis sellaista mistä saisi matkalainen pikaruokaa mukaansa? Saako kebabbi-rullaa tms. Mistään mukaansa.
Hyvät annokset St:llä on siksi en kysy.
Onko kilpailevaa
18
1705
Vastaukset 18
- Anonyymi
Eikö Nesteellä ole jotain. Ainakin mainosta ikkunassa.
- Anonyymi
X-meal
- Anonyymi
karvialaiset syövät omaa paskaansa pienenä 🤔 isäni on hyvä esimerkki
- Anonyymi
Niinisalon EGE on lähin varteen otettava vaihtoehto.
Toinen Niinisalon Cook, sotkun takana.- Anonyymi
Koskut burger, jos menee Karviasta E-P:n alueelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskut burger, jos menee Karviasta E-P:n alueelle.
Koska se on auki? Aina ollu kiinni kun oon ohi menny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se on auki? Aina ollu kiinni kun oon ohi menny.
Ai jaa...mihin aikaan liikut.
Kyllä ainakin meidän perhe on sieltä viikottain käynyt iltapalan ostamassa.
- Anonyymi
Käntynmäestä saa mahtavat lihapiirakat, höurymakkarat j salastit.
- Anonyymi
Tuu meiltä hakemahan, laitetahan ruisleipä ja paksulti silavata välihin.
- Anonyymi
Parkanon Shelli nättine myyjineen 24/7
- Anonyymi
Pitsaa saa KyläKrouvista, myöhäiseen iltaan asti..
- Anonyymi
NummiCampingillä hyvät eväät ja kunnon terassi.
- Anonyymi
Senjorien kantapaikka.
- Anonyymi
Noista ehdotetuista paikoista suurin osa on muualla kuin Karviassa ja kysyjä tiedusteli, onko Karviassa muita kuin St1. Kyllä mäki tiedän, että esimerkiksi Tampereella ja Oulussa on varmasti hyviä paikkoja, joista saa ruokaa mukaankin.
- Anonyymi
Koska itse Karviassa ei ole mitään varteen otettava paikkaa, kirjoittajat on tarjonnut lähistöllä olevia. Ei silloin kannata Ouluun lähteä tai emmä susta tiedä 😊
- Anonyymi
Mutta meiltä saa ja Karviassa ollahan. Jos vain ruisleipä ja silava maistuu.
- Anonyymi
Joskus 80-luvulla oli Karvian pohjoispuolella vasemmalla puolen tietä pohjoiseen ajaessa. Sellainen VIIDAKKO GRILLI
ihan korvessa, jonkun kotien varrella, siinä oli parhaat eväät👍- Anonyymi
Joo se on ny tämä ruisleipä ja silava talo, tai oikeammin entisen navetan maeotohuane.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65938
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68567
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33562- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k160443Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330