3 kk:n kesäloma isännöitsijällä?

Anonyymi-ap

Miten kevään pitkä ja rankka iltakokouksien puristus palkitaan? Ylitöitä kertyneenä ehkä 200 tuntia tai enemmän kevään ajalta. Silmiini osui YLEn tämän pivän uutinen: " "Mahtavaa, epätodellista ja etuoikeutettua. Kaarinalaisyritys palkitsee työntekijöidensä kolmen vuoden sitoutumisen ruhtinaallisella kesälomalla."
https://yle.fi/a/74-20033070

Moniko isännöintitoimisto pystyy palkitsemaan vuosikausia isännöitsijän työtä tehneen isännöitsijän vähintään tuollaisella 3 kk:n palkallisella kesälomalla? Voisi nimittäin olla ottajia. Voittaa pätkityn kesäloman mennen tullen. Pätkityllä lomalla tarkoitan sitä, kun 4 viikon kesälomaa ei saa pitää yhtämittaisena, vaan se pitää pätkiä esim. 2 vko + 2 vko ja olla niiden välissä töissä. Pätkitystä kesälomasta on pitkä matka 3 kk:n kesälomaan, mutta KYLLÄ, minulle kelpaisi kyllä 3 kk:n kesäloma. Kelpaisiko sinulle?

2

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan tosissaan, kun isännöintialalla on niin kova kilpailu työntekijöistä ja palkalla on tyhmä kilpailla, niin eikös tuollainen 3 kk:n kesäloma olisi järkevä kilpailuvaltti? Aikuisten oikeasti. Arvatkaa vaihtaisiko tämä isännöitsijä työpaikkaa, jopa marginaalisesti pienemmälle palkalle, jos vain saisi 3 kk:n kesäloman?

      Ainut asia mitä isännöitsijänä kaipaan on enemmän lomaa, enemmän omaa aikaa! Haaveena se, että saisi edes pitää vuosilomat! Saada vastapainoa kevään 200 tunnin iltakokouksille, jotka toki jatkuvat vielä. Ei yhtiökokouksia vielä ole istuttu...

    • Anonyymi

      Lähetin sähköpostia asiakkaalle. Sain vastausviestin: "Olen poissa 5.6-30.7.2023. Varmuudella luen sähköpostia seuraavan kerran 31.7."

      Rehellisyyden nimissä kateeksi käy. Kyllä kelpaisi työntekijäisännöitsijällekin parin kuukauden yhtämittainen kesäloma. Voittaa kirkkaasti kahden viikon pätkiin laitetun 4 viikon kesäloman mennen tullen, mutta elämä on. Ainahan voi pyytää palkatonta lomaa vaikka puoli vuotta (mitä ei tietenkään saa) tai pyytää 7 viikon vuosilomaa talvilomakaudelle, kun ei ollut päivääkään talvilomaa eli vuosilomaa talvilomakaudella kuuteen vuoteen.

      Hitusen on siis vuosilomaa "sisällä" työantajan holvissa, jota työntekijä tietysti nöyränä odottaa, milloin saa pitää viimeisen kuuden vuoden talvilomat. Ei varmasti koskaan ja ensi talvesta jää taas viikon talviloma työnantajan holviin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe