Tärkeintä että seisoo terhakkaasti ja tulee runsaasti siemennestettä!Sellasta haluisin suuhun ja muuhun!!
Ei koolla väliä!
21
1852
Vastaukset
- Anonyymi
Mene sikalaan porsastelemaan
- Anonyymi
Ai sun ja sikojesi seuraksi ei kiitos. Hoitele sikas ihan ite pervo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sun ja sikojesi seuraksi ei kiitos. Hoitele sikas ihan ite pervo.
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
Sulla ei näytä olevan ongelmaa kertoo totuutta itsestäsi. Tollaseksi kait sitä sit tulee kun viettää aikaansa sikojen kaa
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17874814Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mielellään laukeisin suuhusi, sperman tuotto hyvä. M 56v
- Anonyymi
Possu röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possu röh röh
Ai oot taas mennyt sikalaasi ja huutelet karjua paikalle.
Kuulostaa erittäinkin hyvältä mutta olet varmaankin jostain kauempaa kun ei hän minulla koskaan tuuria ole että joku Kuopiosta olisi!!?
- Anonyymi
52ukmKuopio kirjoitti:
Kuulostaa erittäinkin hyvältä mutta olet varmaankin jostain kauempaa kun ei hän minulla koskaan tuuria ole että joku Kuopiosta olisi!!?
Kyllä niuvanniemen suljetulla löytyy homppeleita
- Anonyymi
52ukmKuopio kirjoitti:
Olen etelässä mut näillä näkymin tuun lomalle yksin Juankoskelle heinäkuussa. Ukm 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niuvanniemen suljetulla löytyy homppeleita
Sieltähän sinäkin kaveeraat niitten kaa. Mistäpä sä muuten tuon tietäsit. Buahaa buhahhaa.
Anonyymi kirjoitti:
Olen etelässä mut näillä näkymin tuun lomalle yksin Juankoskelle heinäkuussa. Ukm 56v
👍👍
Anonyymi kirjoitti:
Moi!Joko tallustelet sawon maa perällä?
- Anonyymi
Mee niuvanniemen drive In kaistalle siellä spede pyllistää ja pieraisee
- Anonyymi
Sullehan se on tuttu reitti onhan sut muutaman kerran roudattu. Toivottavasti nyt jo lopullisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullehan se on tuttu reitti onhan sut muutaman kerran roudattu. Toivottavasti nyt jo lopullisesti
Sää mää ja bää on palsta kyylärinä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on palsta kyylärinä buaahaa
Toden totta niinhän sä olet.
ja se että suuta naidaan pitkään ja rajusti
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X1o1Z0
- Anonyymi
Vedin kerran eräälle eukolle vitunmoiset mällit suuhun. Köhi niin että tuli nenästä. Oikea syväkurkku ja ite halusi.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1043627Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1162277Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai192252Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso62173Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81894- 361566
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581026Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36950Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 71909Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47860