Opein tänään uuden sanan. Hybridityö. Se on kuulemma nyt ihan uusi juttu työelämässä. Teetkö sinäkin hybridityötä. Onneksi olkoon.
Onneksi olen eläkkeellä. Ei tarvi tietää hybriditöistä. Voimia sinne sorvin äärelle.
Hybridityö
8
222
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä luki hydrauliikkahommista, tiedätkö niistä mitään?
Vaimosi ainakin oli sitä mieltä että et.- Anonyymi
Jaa sinäkö se olit? Vaimo juttelikin että oli tavannut jonkun tohelon jonka hommista ei tullut yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa sinäkö se olit? Vaimo juttelikin että oli tavannut jonkun tohelon jonka hommista ei tullut yhtään mitään.
Joiltain nyt vaan ei tango taivu valssatessa😂Pitäisikö vaimosi pitää pieni tauko😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joiltain nyt vaan ei tango taivu valssatessa😂Pitäisikö vaimosi pitää pieni tauko😂
Eikä tuolla näytä ajatuslihaskaan toimivan, taitaa olla sitä hybridimallia, ja tämä on nyt se lomaviikko.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178748155
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tänään minäkin kuulin tuon eka kerran. Työniloa vaan kaikille hybridityöntekijöille.
t. Seniorikansalainen - Anonyymi
Teen ja se sopii minulle vallan mainiosti, jopa niin että kun jään eläkkeelle kesän jälkeen, jatkan työskentelyä osa-aikaisesti . Työn tekeminen on mukavaa!
- Anonyymi
Teen valtaosan töistä etänä, ja se sopii minulle oikein hyvin. Kannatti aikanaan käydä ne koulut kunnolla, hankkia itselle tutkinto ja sitä kautta hyväpalkkainen työ. Plus tämä ihanuus, että töitä voi tehdä poistumatta kotoa mihinkään.
Toista se on niillä duunareilla, jotka päivästä toiseen joutuvat raatamaan hiki hatussa elantonsa eteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849