Levosta käsin!

Kun olen löytänyt vapauden tutustua erilaisiin uskoviin, törmäsin termiin: Levosta käsin, jota en ollenkaan heti ymmärtänyt mitä se voisi olla. Mikä ihmeen lepo? Eikö kilvoituksen kuulu olla raskasta huokausten täyttämää, kun en pysty, kun en jaksa? Kunnes eräänä päivänä se avautui! Jumala ei ole orjapiiskuri. Hän ei ole sellainen, jota yhden leiviskän mies kuvaili: Sinä kokoat sieltä minne et hajoittanut ja leikkaat minne et kylvänyt! Mitä Jumala vastasi tälle miehelle? Hän sanoi: Sinä tiesin minut kovaksi mieheksi, miksi et vienyt leiviskääsi vaihetuspöydälle, niin olisin saanut omani korkojen kanssa. Mikä on vaihetuspöytä? Se on uskovien yhteys, jossa raskautettu voi kertoa millainen minun Jumalani on! Johon vapaat Jumalan lapset voivat kertoa, että oikea Jumala ei ole sellainen. Ja niin voi avautua toisten uskovien kokemukset avuksi uskomaan täydelliseen pelastukseen, joka on lahja! Jos sielunvihollinen pääsee työllistämään uskovaa, sieltä tulee vaatimusta ja pakotusta tarkoituksena polttaa uskova loppuun ja kokonaan luopumaan uskostaan. Levosta käsin: Voin tänään nousta aamulla ja katsoa kiitollisen ulos. Aurinko paistaa eikä ole mitään kiirtettä mihinkään. Ei ole kiintiötä kuinka monta ihmistä tulee evankelioida tänään. Kun Jumala haluaa käyttää panostani, niin hän antaa homman ja siihen tarvittavan voiman, viisauden ja rakkauden. Rauha sinulle ystäväni, Jumala on hyvä Jumala eikä polta sinuakaan loppuun!

2

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loppuun polttajat tulevatkin lihasta. Omassa lihassa on voimia jotka taistelevat Kristuksen rauhaa vastaan. Jos kuuluu yhteisöön joka näitä voimia vain vahvistaa, onko ihme että samaa tavaraa mihin itse uskotaan, kaupataan myös muille. Toiminta on vilpitöntä.

      Ihmisopit, jotka etsivät vastauksia kaikesta siitä, mihin ihminen kykenee, ovat vaarallisia.

      5. Moos. 28:65 Ja niiden kansojen seassa sinä et saa rauhaa, eikä jalkasi löydä lepopaikkaa. Herra antaa sinulle siellä vapisevan sydämen, rauenneet silmät ja nääntyvän sielun.

      Matt. 11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.

    • Anonyymi

      Psalmista 34:
      Minä tahdon aina ylistää Herraa, lakkaamatta laulaa Hänelle kiitosta! Herran hyvyyden tähden minä ylistän itseäni onnelliseksi. Maan hiljaiset kuulevat sen ja iloitsevat.
      Tulkaa, kiittäkää minun kanssani Herraa, kunnioittakaamme yhdessä Hänen nimeään!
      Minä käännyin Herran puoleen, ja Hän vastasi minulle. Hän vapautti minut kaikesta pelosta.

      Ne, jotka katsovat Häneen, säteilevät iloa, heidän kasvonsa eivät punastu häpeästä.

      Minä olin avuton ja huusin apua. Herra kuuli minua ja pelasti minut kaikesta hädästä. Herran enkeli on asettunut vartioon. Hän suojaa niitä, jotka palvelevat Herraa, ja pelastaa heidät.
      Katsokaa, nähkää omin silmin! Maistakaa, katsokaa Herran hyvyyttä! Onnellinen se, joka turvaa Häneen.
      Pelätkää Herraa, te Hänen pyhänsä! Mitään ei puutu niiltä, jotka Häntä pelkäävät.
      Nuoret leijonatkin uupuvat ja näkevät nälkää, mutta sillä, joka turvaa Herraan, on kaikkea kyllin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      12
      997
    Aihe