Kaunista kesäpäivää

Hereillä ollaan ja kohti kotia matka käy. 🤗🌞🚘

44

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä huolta nyt näy. 😃

      • Anonyymi

        Moi 👱‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi 👱‍♀️

        Moi! 🙋‍♂️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moi! 🙋‍♂️

        Miten menee👱‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten menee👱‍♀️

        Ihan hyvin nyt.


    • Anonyymi

      Meinaako susi olla ajaessaan täällä palstalla?

      • Ei ollenkaan... Osaan pysäyttää auton ja pitää tauon. 🐺


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollenkaan... Osaan pysäyttää auton ja pitää tauon. 🐺

        eli pidät aina muutaman minuutin välein tauon jotta voit kirjoittaa tänne.


    • Saapui Susi viimein kotiin. Missä menee vaalea Prinsessa? 👸🏼😊

    • No se taisi olla sitten sen pituinen se... Todellakin. 😐

      • Työni on sellainen, etten ehdi täällä olla laisinkaan👩🏼‍⚕️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Työni on sellainen, etten ehdi täällä olla laisinkaan👩🏼‍⚕️

        Hei. No se on hyvä tietää. Älä huoli. 🙂


    • No ei voi mitään... Tämä olkoon minun yksinpuheluketjuni.
      Taidanpa laittaa sitten iltakahvit. Tänään en lähdekään treeneihin. 🌞

      • Anonyymi

        Etkö sä ymmärrä että ihmisillä on muutakin tekemistä.Olet kyllä helvetin kärsimätön. Miksi prinsessan pitäis roikkua täällä aina samaan aikaan. Olet hiton huomion hakuinen ja tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä ymmärrä että ihmisillä on muutakin tekemistä.Olet kyllä helvetin kärsimätön. Miksi prinsessan pitäis roikkua täällä aina samaan aikaan. Olet hiton huomion hakuinen ja tyhmä.

        Aha... Hän ei ole ollut täällä kertaakaan tänään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aha... Hän ei ole ollut täällä kertaakaan tänään.

        Niin hän ei ole sun tyttöystävä ja hänellä ei ole velvollisuus kirjoittaa tänne. Susi hanki sinäkin oikea elämä. Olet riippuvainen prinsessasta ja taas masennut kun hän ei ole täällä. Sä et määräile kenen sulle pitäis pitää seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin hän ei ole sun tyttöystävä ja hänellä ei ole velvollisuus kirjoittaa tänne. Susi hanki sinäkin oikea elämä. Olet riippuvainen prinsessasta ja taas masennut kun hän ei ole täällä. Sä et määräile kenen sulle pitäis pitää seuraa.

        Mene sinäkin jo siitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mene sinäkin jo siitä.

        Niin menenkin. Jää sinä odottaa prinsessaa tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin menenkin. Jää sinä odottaa prinsessaa tänne.

        Niin jään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin jään...

        Odotatko vain sitä yhtä ja ainoaa ”prinsessaa?”


    • Anonyymi

      heti lähdetään treenaa kun prinsessa kertoo että on paikalla. Näköjään hänellä on tollanen vaikutus toisen mielialaan. Jos ei ole paikalla niin ei mennä treenaa ja sitten kun ilmoittaa ettei ole ehtinyt olee palstalla niin heti on sudella intoa lähteä treenaa.

      Susi minä olen sanonut sulle että muilla on oma elämä mutta sinä jaksat aina jossain muotoa ilmoittaa että nyt sinut on hylätty.

      • No ei se nyt siitä johtunut. 😆


    • Anonyymi

      Tässä kopio suden viestistä tänään

      No se taisi olla sitten sen pituinen se... Todellakin. 😐

      Heti ollaan luovuttamassa kun toisella on työ jossa ei roikuta palstalla. Susi vartijana voi vartijankopissaan olla palstalla ja välillä tehä työtehtävän ja palata taas vahtii palstalle.

    • Anonyymi

      Kiva nähdä sinun uusi ”profiilikuva.”Sekin sopii sinulle mainiosti.Olet nyt Kunkku!😊

      • Ok. Kiva. Palasin samaan vanhaan. 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Kiva. Palasin samaan vanhaan. 😃

        Hienoa!Minä olen saanut myös pitää hetken ”kruunua ”päässäni kauneuskilpailussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa!Minä olen saanut myös pitää hetken ”kruunua ”päässäni kauneuskilpailussa.

        Kiva! Onko siitä kauan? Oliko ne missikisat? 🤔😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva! Onko siitä kauan? Oliko ne missikisat? 🤔😃

        Joko treenin teit. Etpä ollut salilla pitkään. Onko kännykällä näpyttely se sun kuntosalitreeni. Eikö kotona voi tuota treenata.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva! Onko siitä kauan? Oliko ne missikisat? 🤔😃

        On siitä jo aikaa.Voi olla.😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siitä jo aikaa.Voi olla.😘

        Ooh. Sehän hienoa. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ooh. Sehän hienoa. 😊

        Oli hieno kokemus ja kivoja muistoja siltä ajalta.Tein mallin töitä sen jälkeen.Mutta lopetin,kun alkoi häirintä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli hieno kokemus ja kivoja muistoja siltä ajalta.Tein mallin töitä sen jälkeen.Mutta lopetin,kun alkoi häirintä.

        Kyllä varmasti ollut muistorikasta sellainen aika. Tainnut olla aika luksus elämää?
        Häirintä ei ole tietenkään hyvä juttu ollenkaan... Harmi että jouduit kokemaan sellaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä varmasti ollut muistorikasta sellainen aika. Tainnut olla aika luksus elämää?
        Häirintä ei ole tietenkään hyvä juttu ollenkaan... Harmi että jouduit kokemaan sellaista.

        Julkisuudessa oleminen ei ole mitään herkkua!Paljon ihailijoita mutta myös ilkeitä,kateellisia ihmisiä,jotka yrittää tehdä kaikkensa toisen nujertamiseksi.Nyt saan elää rauhassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä varmasti ollut muistorikasta sellainen aika. Tainnut olla aika luksus elämää?
        Häirintä ei ole tietenkään hyvä juttu ollenkaan... Harmi että jouduit kokemaan sellaista.

        susi sinähän sen tiedät mitä on ahdistelu. Netta ei tykännyt siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuudessa oleminen ei ole mitään herkkua!Paljon ihailijoita mutta myös ilkeitä,kateellisia ihmisiä,jotka yrittää tehdä kaikkensa toisen nujertamiseksi.Nyt saan elää rauhassa.

        No se tietty kyllä... Hyvä, että nyt on asiat paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi sinähän sen tiedät mitä on ahdistelu. Netta ei tykännyt siitä.

        Juu tiedän sen vallan hyvin. Mutta minä en ole mikään ahdistelija. Että voit jo lopettaa kiitos.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu tiedän sen vallan hyvin. Mutta minä en ole mikään ahdistelija. Että voit jo lopettaa kiitos.

        Miksi ala-ikäinen työntekijä meni sitten puhuu pomolle ja sait potkut eli siirron pois työpisteestä jossa netta työskenteli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ala-ikäinen työntekijä meni sitten puhuu pomolle ja sait potkut eli siirron pois työpisteestä jossa netta työskenteli.

        Minä puolestani kysyn sinulta, miksi jatkat tuota aiheesta jankuttamista joka päivä täällä? Kun minä en puhu siitä, niin sinä vaan jatkat..


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä puolestani kysyn sinulta, miksi jatkat tuota aiheesta jankuttamista joka päivä täällä? Kun minä en puhu siitä, niin sinä vaan jatkat..

        Kun sinä olet pahoillasi että toinen saanut kokea ahdistelua. Itse olet myös ahdistellut nettaa työpaikalla. Onko prinsessa koskaan ihastunut 30 vuotta vanhempaan mieheen ja kertonut siitä työaikana hänelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun sinä olet pahoillasi että toinen saanut kokea ahdistelua. Itse olet myös ahdistellut nettaa työpaikalla. Onko prinsessa koskaan ihastunut 30 vuotta vanhempaan mieheen ja kertonut siitä työaikana hänelle?

        Se että joku ahdistuu jostain, ei tarkoita sitä, että olisin tarkoituksella halunnut toista ahdistella... Haluat vaan vääntää veistä haavassani jatkuvasti ja mustamaalata minua. Se asia on jo loppuun käsitelty. Kyllä minä nykyisin osaan jo jutella, ja olla sanomatta sellaista mistä voisi ahdistua.


    • Anonyymi

      joko susi on lopettanut netan somekuvien katselun vai vieläkö käyt katselemassa netan silmiä ja hymyä`?

      • Kyllä minä voin katsella ihan mitä kuvia haluan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä voin katsella ihan mitä kuvia haluan.

        Mitä mieltä prinsessa on siitä että susi katselee varatun tytön kuvia somessa?


      • Anonyymi

        Sinä tuot koko ajan ”sudelle”Netan esille.Haluatko myös ärsyttää ”sutta”muistuttamalla Netan olemassaolosta hänelle kaiken aikaa?Ettei vaan ole niin.Että sinä itse olet kiinnostunut tuosta ”sudesta?”


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe