Kesäloma tanssien

Anonyymi-ap

Nyt etsin uutta lomakohdetta, josta voisi suunnistaa tanssimaan päivittäin. No, voisihan yhden päivän tehdä jotain muutakin.

Aiemmin olen ollut Luumäellä, josta pyörähdellyt Iitän lavalle, Risulahden lavalla, Säänjärven lavalla, Vlijoen lavalla. Kotimatkalla vielä joko Tirvan lavalla tai Kallioniemessä.

Ja viime vuonna Somerolla: tanssipaikat tosi lähellä ja paikkakunta mitä loistavin kesäkohde.; Ämyri, Esakallio, Hallin lava, Huvinummi ja paikallinen pubi-ilta.

Ehdotuksia otetaan vastaan, loma lähestyy!

8

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erikoiskuviomies saapuu sinua viihdyttämää heti kun asiasta sovitaan.

• Anonyymi

Tuo AP on mitä ilmeisimmin mies ja hetero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo AP on mitä ilmeisimmin mies ja hetero.

Sitten kannattaa tehdä sopimus todella erikoisen kuviomiehen kanssa.

• Anonyymi

Majoitu Hämeenlinnaan. Kaupunki on kaunis keskustassa olevan Vanajaveden ansiosta ulkoilureitteineen.
      Sunnuntaisin tanssit pienen ajomatkan päässä Kolmilammilla, perjantaisin n. 27 km:n päässä Kapakanmäellä tai Kangasalan Kisaranssa jonne ajaa nopeasti Pälkäneentietä pitkin, Kapakanmäellä on myös torstaisin päivätansseja joissa käy orkesterista ja loma-ajasta riippuen myös nuorempaa tanssiväkeä, Kisarannassa on myös tiistaisin vuorohakutansseja, lauantaina voit valita Riihimäen Riutan, eikä sinne Ämyrillekään mahdoton ole ajaa Hämeenlinnasta.
      Mukavaa tansilomaa!

• Anonyymi

Kiitos, kiitos! Tästä löytyy oikein mukavasti kesätanssit ja majoitustarjontaa näyttää olevan, mistä valita. Tanssit alkavat sitten eräänä kesäsunnuntaina Kolmilammelta ja päättyävt torstaina Kapakanmäkeen! Nyt sitten vain tanssikenkien hankinta, ne kun viime vuonna oli hylättävä Saukonkallion tansseissa, kun pohjat irtosivat!!! Tansseissa tavataan!

• Anonyymi

Ainakin heinäkuussa onnistuu Keski-Suomessa:
      pe Niemenharjun lava, la Haapamäen Höyrypaviljonki tai Kukonhiekka, su Savion lava, ma Keurusselkä, ti vois poiketa pirkanmaalle Kangasalan Kisarantaan tai tehdä jotain muuta, ke Kuikan lava ja to Honkahovi tai Hilmonkosken lava.

Tietysti riippuu sitten siitäkin löytyykö majoitus keskeiseltä paikalta vai liikkuuko matkailuautolla ja kuinka pitkälle on halukas ajamaan.

• Anonyymi

Lounaisessa Suomessa tietty heinäkuussa.
      Alkaa keskiviikkoiltana jumalaisen ihanassa Särkässä. Sitten parin päivän kierros Badddingin kunniaksi Someron klassikkolavoilla. Lauantaina uskomaton järvimaisema Valasrannalla. Sunnuntaina vielä Laurilan lava!

Sopivan viikon valitsemalla Wanha Kanala Loimaalla tiistaina! Näin koet tanssin lisäksi järvimaisemia ja lainehtivia viljapeltoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe