Pro Ana kaveri

Anonyymi-ap

Moi, laihdutan ja haluisin jonkun kaverin kenenkaa jakaa fiiliksii ruuasta ja laihdutuksen tuloksista päivittäin. Oon 16v mitat: 164/50 PAKKO LAIHTUA kesän aikana et oon syksyl erinäkönen ja mut hyväksytään!
Jos oot kiinnostunu nii hmu!

16

3203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

moro olisin kiinnostunu ja tarvisin itekki apuu laihduttamisenkaa. Haluuks vaik jutella snäpis

• Anonyymi

pitää vielä sen verran sanoo että en tiiä yhtään mun painoa tällä hetkellä koska en uskalla käydä vaa’alla

• Anonyymi

Laihduttaminen on mielestäni järkevää vain, jos siihen on todellista aihetta - siis lähinnä terveydellinen syy. Varoittavana esimerkkinä kerron, että kun 17 vuotiaana painoin hieman alle 40 kiloa (pituus n. 166), jouduin kahdeksi kuukaudeksi sairaalahoitoon. Ei onneksi letkuruokintaa tarvittu. Keskeytin koulun vuodeksi ja siitä alkoi sitten toipuminen. Koko elämäni olen ollut normaalipainoinen tai hoikka, en koskaan lihava.

• Anonyymi

Haluaako joku olla mun pro ana frendi? Snäp:
      kissanpentu1234. Haluan että mulle jaetaan laihdutus vinkkejä, ja voin antaa niitä myös itse. Ikäni on 12V.

• Anonyymi

Oisko innokkaita Kik ryhmään? Itseä myös kiinnostaa, mutta snäppiä en käytä ja ano alusta keskustelulle tuntuu turvallisemmalta

• Anonyymi

mut voi lisätä snäpis @maniaprinsessa jos joku haluu tutustuuu !! ♡

• Anonyymi

Miksi ihmeessä täällä on ok kysyä snäpin puolelle juttuseuraa, mutta kikin puolelle pyyntö poistetaan aina sääntöjen vastaisena? 👀 Täysin sama asia, miksi eri kohtelu?

• Anonyymi

Täällä on useasti todella hasardia moderointia... Mun henkilökohtainen lemppari oli kun tosi rankat anablogit sai mainostaa itseään täällä mut vähänkään parantumismyönteiset poistettiin :'D

Mut ei näihin modelle esitettyihin kysymyksiin saa ikinä vastausta.... Ite ajattelisin et snäppi on potentiaalisesti vieläkin vaarallisempi paikka kuin anonyymi Kik that WA mut I guess not....

• Anonyymi

Joku viel 2024? Onko jollain zoomee?

• Anonyymi

jollai snäppi??? en viitti ite antaa nii tunnistettava nimi mut käyn addaa kaikki jotka haluis olla proana kamu:)

• Anonyymi

hmm proana kamusta vois ol kiva ku ei mee millekkää terkla snitchaa
        also olisko jollaki ehdottaa jotai nopee energist ruokaa jos ei oo melkei yhtää kaloreit?? (jos sellast ees on..) mietin ku harrastuksen kisareissuil ja treenileiril on vähä pakko syyäkki jotai tai tulee kyselyit et mikä homma...

• Anonyymi

Mä voin mut ei oo snäppii mut lataan sen kyl joskus

• Anonyymi

Itekki tarvisin jtn pro ana kamuu ku ny bulimian myötä paino taas noussu ja pitäs taas saada syömine hallintaa

• Anonyymi

moii mikä sun snp oon ite alottanu taas laihduttamisen uudestaa ku paino nousi semmoset 10kiloo. Oon 14v ja mun tarvii laihtuu 15kg nyt pienes ajas silleen ettei se nousis heti mut yritän kuitenki silleen etten joudu taas osastol

• Anonyymi

Moii tarviitko vielä??

• Anonyymi

Oisko tääl mulle joku proana kamu snäppiin mä olin joskus vähä syömishäiriöinen mut haluisin uudestaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      96
      1260
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1255
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      286
      1105
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1025
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      982
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      956
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      918
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      51
      910
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      801
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      162
      798
    Aihe