Iltasanomat uutisoi ja oikeuslaitos pui mitä Auerin lapset on milloinkin puhuneet.
Onko informaatioarvoa!
Sama kuin kirjottais mikä on RKP:n ja Biudee n henkinen tila tai Arhinmäen alkoholisoitumisaste.
Anneli Aierin lapsien jutut
20
392
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyisi olevan🤣
- Anonyymi
Höh. Kaikki tärkeitä yhteiskunnallisia puheenaiheita mielestäni.
- Anonyymi
Olipas törkeesti sanottu Bideestä, sentään suomenruotsalaista perempaa väkeä, häpeä jos osaat.
- Anonyymi
Ne kuukautiset….ne kuukautiset…😡
- Anonyymi
Jaa että ne Bideen kuukautiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että ne Bideen kuukautiset?
Siis ripulia enää tulee
- Anonyymi
Arhinmäellä on sellainen ongema, että hänen ihonsa alkaa helposti punoittaa kuin Haitta-Ahon posket.
Se ei auta, vaikka ei olisikaan raitis kuin herra Hakkarainen eli tenu-Teuvo.
Paavon Ihon punotus ei siis johdu ryyppäämisesä.- Anonyymi
ei vaan ujoudesta johdu?
kon mulla ujoustilanteessa käy posket ihan hehkuvan punaisiksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan ujoudesta johdu?
kon mulla ujoustilanteessa käy posket ihan hehkuvan punaisiksi!Ei nämä nyt ole mitään. Porilaisella VKK edustaja Olli Hakalalla on pedonmerkki otsassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä nyt ole mitään. Porilaisella VKK edustaja Olli Hakalalla on pedonmerkki otsassa.
ite oot pedo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan ujoudesta johdu?
kon mulla ujoustilanteessa käy posket ihan hehkuvan punaisiksi!Työläisedustajisto lihoo ja punakoituu, kun pitää yrittää syödä ja juoda köyhien pöydästä ennenkuin persaukiset ehtii ottamaan mitään.
Auerin jutut ja Paavon paskanjauhanta ovat samaa itämaan zaharovaa.
- Anonyymi
Apteeekkarin poika joutuu esittämään työläistä kun oikeasti ei osaa tehdä mitään työtä.
Joutuu valehtelemaan ja siksi joutuu hukuttamaan epävarmuutensa alkoholiin kun ei osaa Sannan tavoin käyttää jauhoja.
Kommuunistit ja Demarinistit ovat yksi esittävän taiteen performanssiloisimisvallankäyttökanava.
Kyseiset loiset sumuttavat kansan silmille saatanallista valhetta ja kun kansa on juovutettu ja peloteltu kirkon oppien tavoin uskoon niin alkaa kansan ryöstäminen.- Anonyymi
Tämähän lähti heti rönsyilemään pois aiheesta, 😂🤣😂
- Anonyymi
Paremminkin persut ovat kirjoittamasi mukaisia valheilla pelotteloita ja sumuttajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän lähti heti rönsyilemään pois aiheesta, 😂🤣😂
Eipäs kun lentokoneista sumutetaan satamismikaasua
- Anonyymi
Kommuuni nistien sosialismiusko on samaa uskontojen skeidaa kuin kaikki muutkin hyväksikäytön ja vallankäytön välineenä käytettävät alistusopit.
Järjen käyttö ei ole sallittua.
Putin on yksi jeesus vapahtaja ja Sanna on neitsyt Mariin, joka sikisi pyhästä sateenkaarihihhulien kaasuputkipaavolipposhengestä.
- Anonyymi
Joo..enemmän persut valehtelee, ku Annelin lapset. Lupasivat henkeen ja verreen, että heidän vaaliteemoissa bensan hintaa pitää laskea, mut nyt se nousee, ku ehkä ja jos persut on hallituksessa.
Mitäs korkein oikeus sanoo persujen valehtelulle.- Anonyymi
Biudeeeeeeee….
- Anonyymi
Odota nyt vähän aikaa, että oikeistohallitus opettaa huomaamaan, ettei bensan hinnan ja hoitajien mitoitukselle, kuten ei vappu satasella ole mitään yhteistä tekijää. Persut tulee jälleen kerran kaatamaan hallituksen, jossa itse saattaa ehkä pian olla. Turhaa rahan ja asioiden hukkaan heittämistä tämä nyt vaan on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356