Sopisiko 130-litran altaaseeni marmoririhman, kahdeksan lyhtytetran ja partamonnin lisäksi jokin pieni ja helppo kirjoahven?
Kääpiöakara? Palettikala?
(kiire) Mikä ahven akvaan
3
413
Vastaukset 3
- JuuLia
Mielestäni marmoririhma pois noin pienestä altaasta. Sitten mahtuu hyvin jokin pieni kirjoahven pari. Palettikala on aikalainen lisääntymään, suosittelen mieluummin jotain kääpiöahven paria, vaikkapa keltakääpiöitä tai perhoskirjoahvenia.
- "wagner"
Perhoskirjojahan ei suositella aloittelijoille!!
- ...
"wagner" kirjoitti:
Perhoskirjojahan ei suositella aloittelijoille!!
Mutta ainakin punakirjoahven (Hemichromis lifalili tai H. bimaculatus) on mielestäni oiva kala aloittelijoillekin. Ovat kyllä kovia kutemaan, ihan niin kuin palettikalatkin, mutta kudunhan voi aina poistaa. Niin me teemme, ettemme huku poikasiin.
Pariskunta punakirjoahvenia olisi varmasti hyvä altaaseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493