Seitsemän kuvaa kesäparvekkeesta

Anonyymi-ap

23

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo eka on kotoisin, on vöriä ja kukkia, pienet kalusteet.

    • Olemme viimeaikoina uudelleen järjestelleet parveketta. Se on kohta valmis. Parveke on yli kuusimetriä pitkä. Ostimme siniharmaata parvekemattoa 5 m. Nyt toinen puoli parvekkeesta on lepotuoleilla ja pienellä pöydällä varustettu, värimaailma sinistä, kiinnitimme aurinkovarjon parvekeen reunaan lepotuolien eteen. Parveke on etelä-länsisuunnassa joten aurinkovarjo on tarpeen. Toisessa päädyssä parveketta on ns. ulkokeittiöpöytä, joka on pyhitetty kukille ja mansikan- sekä tomaatin taimille. Ehkäpä vielä yrteillekin. Tilassa on kaksi somilla pehmuksilla peitettyä muovituolia. Tarkoitus on vielä ostaa sinne pyöreä matto. Grillipaikaksikin sitä ajattelimme, no, katsotaan.

      Olemme tänään touhuilleet puutarhassa. Ostin eilen kasvihuonemuovia, josta teimme suojan salaatti ja kukkaistutuksille sekä mansikka, tomaatti ja paprikapoteille. Onhan luvattu
      sateita ja ilmakin viilenee.

      Vain yksi artikkelin parvekkeista oli mieleinen numero 2.

      Mutta niinhän se menee, että kukin sisustaa tyylillään.

    • Anonyymi

      Jos parveke numero neljä olisi varjoisa huilailisin siinä päivällä
      ja nukkuisin öisin. Kapeampi sänky riittäisi, että saisi pikku pöydän ja tuolin mahtumaan.

      • Anonyymi

        Kakkonen taisikin olla viihtyisämpi loikoiluparveke :)


    • Anonyymi

      En viihtyisi millään noista parvekkeista. Liikaa roinaa. Auringon otto aiheuttaa syöpää ja ihon vanhenemista. Löhöily lihottaa ja kunto laskee. Pari tuolia ja pikkupöytä riittää. Lisäksi kukkia, ei mitään viidakkoa. Puuritilät, ei kastuvia ja likaa kerääviä mattoja. Sellainen on minun parveke, aamuaurinko paistaa lempeästi .

    • Anonyymi

      Parveke on ulkotila, ei mikään toinen olohuone. Ainakin minua häiritsee, jos olohuoneen ikkunan edessä on parveke täynnä tavaraa ja sekalaisia kalusteita, rumia muovituoleja jne.

      • Pyh happamia sano 😊

        Liikaa aurinkoa iho vanhenee, no kyllä tällä ikää iho ei ainakaan nuorene. Syöpää voi saada lähes joka tekemisestä, löhöämisestäkin sekä ruuista.

        En edes harkinnut puuritilöitä, ne jos mitkä ovat liukkaita jos vettä pääsee parvekkeelle.

        Kesällä parvekkeeni ja puutarhani sekä mökin pihapiiri ovat nimenomaan olohuoneitani. Viihdyn ulkona päivät pitkät. Eilinenkin meni pihalla toihutessa. Talvella on aika nyhjöttää sisällä.
        Vaatii myös silmää saada muovituolit näyttämään somilta.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Pyh happamia sano 😊

        Liikaa aurinkoa iho vanhenee, no kyllä tällä ikää iho ei ainakaan nuorene. Syöpää voi saada lähes joka tekemisestä, löhöämisestäkin sekä ruuista.

        En edes harkinnut puuritilöitä, ne jos mitkä ovat liukkaita jos vettä pääsee parvekkeelle.

        Kesällä parvekkeeni ja puutarhani sekä mökin pihapiiri ovat nimenomaan olohuoneitani. Viihdyn ulkona päivät pitkät. Eilinenkin meni pihalla toihutessa. Talvella on aika nyhjöttää sisällä.
        Vaatii myös silmää saada muovituolit näyttämään somilta.

        Joku hakee krääsästä somuutta, joku toinen hakee tyylikkyyttä. Vai että happamia, puhu vaan itdedtäsi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku hakee krääsästä somuutta, joku toinen hakee tyylikkyyttä. Vai että happamia, puhu vaan itdedtäsi!

        Mitähän yrität sanoa, eikö mielikuvituksesi luo somia kuvia muovikalusteista? Minulla on kaksi muovituolia, jotka ovat päällystetty värimaailmaan sopivilla pehmusteilla. Niin somia ja tyylikkään näköisiä.

        Laatua toki löytyy muissa puisissa parvekehuonekaluissa.

        Minusta on hauska lukea tätä muovikalusteiden ylenkatsomista vaikka niitä taitaa löytyä suurelta osin melkein kaikista kesäpihoista.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Mitähän yrität sanoa, eikö mielikuvituksesi luo somia kuvia muovikalusteista? Minulla on kaksi muovituolia, jotka ovat päällystetty värimaailmaan sopivilla pehmusteilla. Niin somia ja tyylikkään näköisiä.

        Laatua toki löytyy muissa puisissa parvekehuonekaluissa.

        Minusta on hauska lukea tätä muovikalusteiden ylenkatsomista vaikka niitä taitaa löytyä suurelta osin melkein kaikista kesäpihoista.

        Laatua tosiaan ne itse trukkilavoista tekemäsi terassit ja kylpyvannat pitkin mäkeä. Plus savitontut ja potut ympäri ämpäri pihaa. Eikö ne ulkosohvat mökilläsi olekkaan muovirottinkia, kuvissa ainakin on.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Mitähän yrität sanoa, eikö mielikuvituksesi luo somia kuvia muovikalusteista? Minulla on kaksi muovituolia, jotka ovat päällystetty värimaailmaan sopivilla pehmusteilla. Niin somia ja tyylikkään näköisiä.

        Laatua toki löytyy muissa puisissa parvekehuonekaluissa.

        Minusta on hauska lukea tätä muovikalusteiden ylenkatsomista vaikka niitä taitaa löytyä suurelta osin melkein kaikista kesäpihoista.

        Missähän kesäpihoissa olet käynyt, kun ei ainakaan minun silmiini satu kuin harvoin muovituoleja. Eikä tuolien värikkäiden kirjavuen pehmusteiden tarvitse kilpailla kukkien ja muun luonnon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatua tosiaan ne itse trukkilavoista tekemäsi terassit ja kylpyvannat pitkin mäkeä. Plus savitontut ja potut ympäri ämpäri pihaa. Eikö ne ulkosohvat mökilläsi olekkaan muovirottinkia, kuvissa ainakin on.

        Parvekkeista on aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parvekkeista on aloitus.

        Joku taas mainostaa sitä mökkitonttiaan, oli aihe mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku taas mainostaa sitä mökkitonttiaan, oli aihe mikä tahansa.

        Missä joku mainostaa? Onko se viesti jo poistettu, kun en löydy moista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän kesäpihoissa olet käynyt, kun ei ainakaan minun silmiini satu kuin harvoin muovituoleja. Eikä tuolien värikkäiden kirjavuen pehmusteiden tarvitse kilpailla kukkien ja muun luonnon kanssa.

        Kuulun mökkiläisten faceryhmään, näen uusia sisustus- ja ulkokuvia päivittäin. Ihania ovat.
        Saviesineet ja vanhat ammeet ( ei kylpypaljut) antavat mukavan kuvan mökkien omistajien luovuudesta. Ei kaikessa pidä mennä massan mukana.

        Parvekkeella ja mökeillä vietetään aikaa kesäisin. Pitääkö olla luxusta. Eikä sitä luxusta juuri meidän tavan talliaisten tiloissa ole. Parvekkeellakin, jossa viihtyy ja mikä ihaninta itsetehtyjen esineiden ympäröimänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulun mökkiläisten faceryhmään, näen uusia sisustus- ja ulkokuvia päivittäin. Ihania ovat.
        Saviesineet ja vanhat ammeet ( ei kylpypaljut) antavat mukavan kuvan mökkien omistajien luovuudesta. Ei kaikessa pidä mennä massan mukana.

        Parvekkeella ja mökeillä vietetään aikaa kesäisin. Pitääkö olla luxusta. Eikä sitä luxusta juuri meidän tavan talliaisten tiloissa ole. Parvekkeellakin, jossa viihtyy ja mikä ihaninta itsetehtyjen esineiden ympäröimänä.

        Korppis kuittaa 😎


    • Anonyymi

      Miten tuollaiset parvekkeet siivotaan, jossa on noin pirusti tekstiilejä?
      Minun pitäisi pitää lähes koko kesän parvekelasit kiinni, eikä sekään estäisi siitepölyn
      tuloa.
      Meillä ei saa ravistaa mitään parvekkeelta.
      Parvekkeet pitää olla helppohoitoinen minun mielestä.
      Mitään ritilöitä en lattialle en laittaisi. Ne on ihan hirveitä siivottavia.

    • Anonyymi

      En huomannut kuvien parvekkeista paljon "krääsää".
      Aika viihtyisän näköisiä ne olivat kaikki.
      Kesäöinä saattaisi olla miellyttävää nukkua parvekkeella,
      mutta sen pitäisi kuitenkin olla lasitettu ja siinä olla "ötökkäverho",
      ettei ampparit pääse puremaan nukkuessa.
      Kerran olen saanut ampparinpureman makkarissa, kun yöllä oli ovi vähän
      raollaan. Vaikka edessä oli (paksut pimennys) verhot amppari oli löytänyt
      käsivarteni.

    • Anonyymi

      Jos parvekkeessa ei ole kattoa ja lasitusta, sinne sataa ja joutuu kiikuttamaan noita pehmusteita ja riepuja koko ajan sateen suojaan.

    • Anonyymi

      Ykkönen, minulle paras

      • Anonyymi

        ykkönen on paras > luontonäkymä , sisustusta voi aina vaihdella, näkymiä ei .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ykkönen on paras > luontonäkymä , sisustusta voi aina vaihdella, näkymiä ei .

        Onhan se niinkin, mutta kun asuntoakaan ei viitsi vaihtaa ja ulkoilu on vaikeaa
        parvekekin on mukava kesällä, vaikkei maisema olisi niin ihmeellinen.
        Pieni parvekkeen sisustus lisää viihtyisyyttä. Oikeastaan kesäkukat tekevät sen.
        Pöytä ja tuoli riittää. Pöydälle saa kahvikupin tai muuta juotavaa ja syötävää.
        Aamiainen parvekkeella on piristys.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe