Vannoutunut Tojotisti harkitsee Skodan hankintaa. Ovat kuulemma hyviä! Mitä suosittelette? Kiitos! Tero
Suosituksia?
13
377
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan, joka on päässyt ajamaan Toyotalla ei halua muun merkkistä autoa. Toyota on ominaisuuksissa paljon edellä muita merkkejä.
- Anonyymi
Minä ajan vain ja ainoastaan vw aageen tuotteilla. Toistan, vw lienee paras. Tero, ota vw.
- Anonyymi
No mielestäni ihan riittävä ja riittävän tilava on skoda schala 1.0 jos ajat yksin tai kaksin.. Jos sinulla on isompi perhe niin sitten octavia tai suberb 1,5
- Anonyymi
Kannattaa aina tähdätä korkealle. Joko Super-B Lukashenko&Komrat (L&K) tai jopa Super-B CAYHA ABKANAPK.
- Anonyymi
SuperBee on mulle liian kallis mutta ocTaavi a vois olla sopiva, isolla loosterilla
- Anonyymi
Moskvitš Elite 1300 tai Hindustan Ambassador 1800 ISZ olisivat sopivampia Toyotaan tottuneelle kuin nykyaikainen Škoda.
- Anonyymi
Kamalia kippanoita ne skodat on eikä mitään hyviä! Kovasti on vikaa niissä ja mikä muu merkki muka käyttäisi sisä materiaaleissaan silkkaa ihmispaskaa? (jenkemi)
- Anonyymi
Ite ajan Superb 3.6 FSI 4x4 autoa ...ei mitään valittamista ,aiemmin ollut mm, superb 2,5 TDI 4x4 ja Octavia 1.9TDI ...hyviä autoja ,.Hienoa länsilaatua!!!!
- Anonyymi
Jotain rajaa! Ei mikäänn itäeuroopan kommareille lanseerattu taaviskoda kiinnosta kun en ole vasuri enkä vihervasuri enkä halua että sukulaiset alkavat vieroksumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain rajaa! Ei mikäänn itäeuroopan kommareille lanseerattu taaviskoda kiinnosta kun en ole vasuri enkä vihervasuri enkä halua että sukulaiset alkavat vieroksumaan.
Kiva lapsi olet, niin viattoman tyhmä.
- Anonyymi
Skoda on hyvä mutta juttelin mökkinaapurin kanssa joka kehui vaihtaneensa keväällä audinsa uuteen käteisellä. Tietää että olen vähävaraisempana vaihtamassa autoa ja totesi että ”muuten en välittäisi politrukin hymyä nähdä”. Mitä tarkoittanee? Kiitos! Tero
- Anonyymi
Taavi mökin pihalla pudottaa ympäröivien mökkien arvoa 90 %. Osta ennemmin vaikka Suzuki tai Kia, niin mökkinaapurin ei tarvitse pelätä itäauton aiheuttamaa arvonalenemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191