Vihreän puolueen ehdokas piispaksi

Anonyymi-ap

Vihreiden kansanedustajaehdokkaana ollut Mari Parkkinen pyrkii nyt piispaksi, kun pyrkyryys kansanedustajaksi epäonnistui. Aikamoinen kannanotto kirkolta puoluepolitiikassa, jos Parkkinen valittaisiin piispaksi.

20

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihreä puolue on selvästi vyöryttämässä Ev.lut kirkkoa oman agendansa äänitorveksi. Kiinnitin tähän huomiota jo edellisissä kirkollisvaaleissa, kun vihreitä poliitikkoja oli paljon ehdolla kirkollisvaaleissa. Helsingin piispat, lukuisat papit ja Kirkko ja Kaupunki lehti ovat jo pitkään olleet vihreän politiikan äänitorvia. Pridemarssin yhteistyökumppaneita jne. Sitä mukaa kirkon jäsenmäärä on romahtanut Helsingissä. Näin tulee täälläkin käymään.

      • Anonyymi

        En ole kuulunut kirkkoon kymmeniin vuosiin. Niin tulee käymään jos ei uskota Raamatun sanomaa ja toimita sen mukaan.


    • Anonyymi

      Eroaisin kirkosta jos en olisi jo eronnut. Erosin nimittäin silloin kun savonlinnalaislähtöinen naispappi ja entinen Itä-Savon toimittaja kovasti vaahtosi matujen puolesta. Siinä ei paljon kirkon opit tai Suomen lait painaneet kun Toiviainen agiteerasi

    • Anonyymi

      Ei missään nimessä naispiispaa ja jonka arvot eivät ole Raamatun opin mukaiset!
      Nämä homot ovat jo vallanneet kirkonkin niin että kaikki epänormaali on väkisin väännetty normaaliksi ja "nykyajan mukaiseksi". Raamattu on ajaton, eikä sitä tulkita minkään muodin mukaan!

      • Anonyymi

        Uusimpien tutkimusten mukaan Jeesus oli btm homo eli ilmeisesti 2000v aikaansa edellä?


      • Anonyymi

        Nyt puhutaan Raamatusta ja Jeesuksesta. Ei entisestä Ylipäälliköstä.


    • Anonyymi

      Jos Parkkinen yhtään välittää kirkosta, hänen kannattaisi luopua pyrkimyksestään piispaksi, niin jakava henkilö hän on. Osallistunut Pridemarsseille ja ajaa homojen aviolittoon vihkimistä sekä ollut vihreiden puoluepolitiikassa mukana. Vihreät on marginaalinen ääripuolue.

    • Anonyymi

      Pitäähän kirkonkin saada vihreitä saarnaajia.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei pääse.

    • Anonyymi

      Parkkinen on punavihreä ja oli ehdokkaana eduskuntavaaleissakin. Sai heikosti ääniä eduskuntavaaleissa. Selvästi hakee nostetta piispanvaalista seuraaviin eduskuntavaaleihin. Kirkon puoluepolitisoituminen Parkkisen myötä on huono asia jo muutenkin vaikeuksissa olevalle kirkolle. Eroamiset tulevat entisestään lisääntymään.

      • Anonyymi

        Parkkinen menköön jatkamaan touhuamistaan vihervasemmiston poliitikkona eikä sotkemaan piispan tehtävää ja roolia olla puoluepoliittisesti neutraali raamatun julistaja.


    • Anonyymi

      Vihreille ainoa sopiva virka on hanhipelloille oppaaksi, jotta hanhet osaa laskeutua oikeaan peltoon.

    • Anonyymi

      Vierastan puoluepoliitikon valintaa piispaksi. Lutherkin ajoi maallisen ja hengellisen vallan erottamista. Mari Parkkinen on monilla tavoin harhapoluilla. Kirkkoa jakava henkilö. En voi häntä kannattaa. Onneksi on toinen kelvollinen ehdokas piispaksi, joka on maltillinen keskitien kulkija, joka noudattaa Raamatun ja kirkon linjaa.

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu. Täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Mitä vähemmän ev.lut kirkkoon kuuluu henkilöitä, sen paremmin kaikilla menee.
      Joten kannatan kaikkea toimintaa, mikä saa henkilöitä eroamana kirkosta.

      • Anonyymi

        Kirkosta eroaminen kiihtyy sitä mukaa kun näitä liberaaleja niin sanottuja arvoja edustavia ja toteuttavia pappeja . piispoista puhumattakaan, kirkkoon pesiytyy.
        Kirkon tulee noudattaa Raamatun oppeja kaikessa. Se ei ole sellainen kirja jota voi tulkita oman mielen mukaan. Kaikkein järkyttävimpiä ja älyttömämpia ovat ne kommentit että kirkon pitää seurata aikaansa, eli muuttaa uskonto vihervasemmistolle mieleiseksi!
        Tällaiset Parkkiset piispaehdokkaina pois kokonaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkosta eroaminen kiihtyy sitä mukaa kun näitä liberaaleja niin sanottuja arvoja edustavia ja toteuttavia pappeja . piispoista puhumattakaan, kirkkoon pesiytyy.
        Kirkon tulee noudattaa Raamatun oppeja kaikessa. Se ei ole sellainen kirja jota voi tulkita oman mielen mukaan. Kaikkein järkyttävimpiä ja älyttömämpia ovat ne kommentit että kirkon pitää seurata aikaansa, eli muuttaa uskonto vihervasemmistolle mieleiseksi!
        Tällaiset Parkkiset piispaehdokkaina pois kokonaan!!

        Siis raamattua ei voi tulkita oman mielen mukaan! ! !

        Oho, nyt on aika painava kommentti.
        Kaikki raamatun kirkot tulkitsee raamattua oman mielen mukaan ja kuka on oikeassa...


    • Anonyymi

      Näin sitä kirkkoa yritetään mädättää sisältä päin. Ei ihme, että viimeisetkin jäsenet eroaa.

    • Anonyymi

      Kun Parkkinen esiintyi " villiintyneenä pappina" hän ilmoitti olevansa trans lapsen äiti. Kun valitettava valinta tuli hän esitteli perheensä mies ja kaksi lasta. Miten jäi mainitsematta tämä trans lapsi, lasta kohtaan erittäin loukkaavaa. Salonkikelpoisuus ei taida enää riittää tuoda tätä julkisuuteen. Myötähäpeää!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe