Mitä tekisit jos

Anonyymi-ap

heräisit yllättäen kaivattusi vierestä?

46

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nipistäisin itseäni.

    • Anonyymi

      Halaisin ja suukottaisin hänen korkeaa otsaansa.

      • Anonyymi

        Hyvin ajateltu! Itse kuuntelisin naisen vatsaa, mikä murina sieltä kuuluu? m>n


    • Anonyymi

      Ajattelisin et nyt taisi olla hyvä känni.

    • Anonyymi

      Pelästyisin sitä hajua.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Säikähtäisin ja todennäköisesti epäilisin itselläni psykoosia, aivokasvainta tai muuta elimellistä sairautta, joka vaikuttaa todellisuudentajuun. Mikä ihme olisi saanut minut sinne ilman, että minulla on minkäänlaista muistikuvaa siitä? Olisi todella karmiva tilanne.

      Eri asia olisi, jos heräisin vierestä ihan tiedostettujen tapahtumien ja toimien tuloksena.

    • Anonyymi

      Ajatelisin että tää olikin kaikki vaan pahaa unta.

    • Anonyymi

      Oon herännytkin monta kertaa.

      • Anonyymi

        Miksi olet palstalla?


    • Anonyymi

      Pyytäisin häntä keittämään hyvät aamukahvit.

    • Anonyymi

      Lähtisin pois välittömästi.

    • Anonyymi

      Olisin tosi onnellinen. Olen niin usein haaveillut hänen vieressä nukkumisesta.

    • Anonyymi

      Testasin, että on onko hän vain kangastus..ihana uni?

    • Anonyymi

      Päättelisin että olen valvonut kaksi vuorokautta. Keittäisin meille kahvit.

    • Anonyymi

      Pumppuhinta?

    • Anonyymi

      No wau! Mikä mies ! Mites mää ny tänne päädyin?
      Aivan sama! Taidan kömpiä takaisin hänen viekkuun♡

    • Anonyymi

      Ihan kaikkea, mistä olen haaveillut. Rehellisesti sanottuna olisin hämmentynyt ja hädissäni, en osaisi olla.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä olisiko mulla alushousut jalassa vai ei.

      • Anonyymi

        Tämän minäkin tarkistasin ensimmäisenä..


    • Anonyymi

      Pistäisin silmät äkkiä takaisin kiinni ettei uni katoa 🌠

      • Anonyymi

        Uneksijat ei ansaitse kun toista ei suojella, mitään ei tehdä


    • Anonyymi

      Testasin kyllä välittömästi, että onko hän aito😆

    • Anonyymi

      Se ei olisi yllätys minulle, hänelle saattaisi olla😅. Absolutisti kun on se tylsä ja muistaa kaiken🙈😆😅

    • Sellainen olisi samaan aikaan sekä ihanaa, että kamalaa... Tuskin siinä osaisi olla luonnollisesti.

      • Anonyymi

        Mikä siinä nyt niin kamalaa olisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä nyt niin kamalaa olisi?

        No mieti, kun menet yksin nukkumaan ja heräätkin jonkun toisen kanssa? Kyllä siinä ihmettelisi että mitä on tapahtunut, kun ei muista? Etkä olisi yhtään valmistautunut... Tuskin sitä uskoisi edes todeksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mieti, kun menet yksin nukkumaan ja heräätkin jonkun toisen kanssa? Kyllä siinä ihmettelisi että mitä on tapahtunut, kun ei muista? Etkä olisi yhtään valmistautunut... Tuskin sitä uskoisi edes todeksi.

        Onhan se kamalaa jos yksin menee nukkumaan, mutta aamulla onkin toinen ihminen.


    • Anonyymi

      Yllättyisin ja pumppu takoisi ylimääräisiä kierroksia mutta sitten rauhoittuisin hieman. Tiedän, että rauhoittuisin. Jos hän nukkuisi, niin katselisin häntä hetken kaikessa rauhassa, hymyilisin hieman ja sen jälkeen asettuisin tiiviimmin hänen vierelleen ja sulkisin silmäni ja alkaisin miettiä, miten hitossa olen tilanteeseen päätynyt. En herättäisi ennenaikojaan, enkä lähtisi karkuun.

      • Anonyymi

        Tää oli kyllä aika ihana viesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli kyllä aika ihana viesti

        No niinpä on, ois kyllä niin ihanaa jos joku kirjottaisi näin itsestä! -sivusta


    • Anonyymi

      Itkisin. Voi pyhä pylly nyt taas, kun tunteet on ihan pinnassa. - joku tee

    • Anonyymi

      Kysyisin varovasti, miten meidän ilta meni :)

      • Anonyymi

        Mitäs sit, jos toinenkaan ei tiedä mistään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sit, jos toinenkaan ei tiedä mistään mitään?

        no miettisin,että ei kai sillä väliä. Nythän ehkä sitten on tosiaan vapaata riistaa :D


    • Anonyymi

      Rikosilmoitus siinä tapauksessa pitää tehdä. Sillä tienaakin hyvin, jopa 15000 euroa jos ei enemmänkin.

    • Anonyymi

      Olisin maailman onnellisin nainen.

      • Anonyymi

        Et voi olla. Minä olisin onnellisin..


    • Anonyymi

      Mitäs minä .Antaisin pusun poskelle ja toivottelisin huomenta.Pidän yllätyksistä ja varsinkin noin mieluisista👩💗

      • Anonyymi

        Aww, söpöä! 🙈 Ja munko pitäis nyt sit kohta mennä nukkumaan? 😅


    • Anonyymi

      Lähtisin etsimään kahvinkeitintä keittiöön; sen jälkeen varmistaisin että hän kutsuisi minut kylään toisenkin kerran😍😊

      • Anonyymi

        Oikea vastaus. Papukaijamerkki, ole hyvä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea vastaus. Papukaijamerkki, ole hyvä. :)

        Kiitos, milloin saan kutsun?😉💞


    • Anonyymi

      Jatkoa edelliseen.Ei se olis eka kerta ku me sekoitus ja ilman viinan tippaa.🤗👩💗

      • Anonyymi

        Joo, ei tässä kyllä mitään viinaa enää tarvita, vaikka kirkasta aina tavatessa nautinkin... 😂 💗


    • Anonyymi

      Toivoisin että uni ei pääty ihan heti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe