heräisit yllättäen kaivattusi vierestä?
Mitä tekisit jos
47
781
Vastaukset
- Anonyymi
Nipistäisin itseäni.
- Anonyymi
Halaisin ja suukottaisin hänen korkeaa otsaansa.
- Anonyymi
Hyvin ajateltu! Itse kuuntelisin naisen vatsaa, mikä murina sieltä kuuluu? m>n
- Anonyymi
Ajattelisin et nyt taisi olla hyvä känni.
- Anonyymi
Pelästyisin sitä hajua.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Säikähtäisin ja todennäköisesti epäilisin itselläni psykoosia, aivokasvainta tai muuta elimellistä sairautta, joka vaikuttaa todellisuudentajuun. Mikä ihme olisi saanut minut sinne ilman, että minulla on minkäänlaista muistikuvaa siitä? Olisi todella karmiva tilanne.
Eri asia olisi, jos heräisin vierestä ihan tiedostettujen tapahtumien ja toimien tuloksena. - Anonyymi
Ajatelisin että tää olikin kaikki vaan pahaa unta.
- Anonyymi
Oon herännytkin monta kertaa.
- Anonyymi
Miksi olet palstalla?
- Anonyymi
Pyytäisin häntä keittämään hyvät aamukahvit.
- Anonyymi
Lähtisin pois välittömästi.
- Anonyymi
Olisin tosi onnellinen. Olen niin usein haaveillut hänen vieressä nukkumisesta.
- Anonyymi
Testasin, että on onko hän vain kangastus..ihana uni?
- Anonyymi
Päättelisin että olen valvonut kaksi vuorokautta. Keittäisin meille kahvit.
- Anonyymi
Pumppuhinta?
- Anonyymi
No wau! Mikä mies ! Mites mää ny tänne päädyin?
Aivan sama! Taidan kömpiä takaisin hänen viekkuun♡ - Anonyymi
Ihan kaikkea, mistä olen haaveillut. Rehellisesti sanottuna olisin hämmentynyt ja hädissäni, en osaisi olla.
- Anonyymi
Riippuu siitä olisiko mulla alushousut jalassa vai ei.
- Anonyymi
Tämän minäkin tarkistasin ensimmäisenä..
- Anonyymi
Pistäisin silmät äkkiä takaisin kiinni ettei uni katoa 🌠
- Anonyymi
Uneksijat ei ansaitse kun toista ei suojella, mitään ei tehdä
- Anonyymi
Testasin kyllä välittömästi, että onko hän aito😆
- Anonyymi
Se ei olisi yllätys minulle, hänelle saattaisi olla😅. Absolutisti kun on se tylsä ja muistaa kaiken🙈😆😅
Sellainen olisi samaan aikaan sekä ihanaa, että kamalaa... Tuskin siinä osaisi olla luonnollisesti.
- Anonyymi
Mikä siinä nyt niin kamalaa olisi?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä nyt niin kamalaa olisi?
No mieti, kun menet yksin nukkumaan ja heräätkin jonkun toisen kanssa? Kyllä siinä ihmettelisi että mitä on tapahtunut, kun ei muista? Etkä olisi yhtään valmistautunut... Tuskin sitä uskoisi edes todeksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mieti, kun menet yksin nukkumaan ja heräätkin jonkun toisen kanssa? Kyllä siinä ihmettelisi että mitä on tapahtunut, kun ei muista? Etkä olisi yhtään valmistautunut... Tuskin sitä uskoisi edes todeksi.
Onhan se kamalaa jos yksin menee nukkumaan, mutta aamulla onkin toinen ihminen.
- Anonyymi
Yllättyisin ja pumppu takoisi ylimääräisiä kierroksia mutta sitten rauhoittuisin hieman. Tiedän, että rauhoittuisin. Jos hän nukkuisi, niin katselisin häntä hetken kaikessa rauhassa, hymyilisin hieman ja sen jälkeen asettuisin tiiviimmin hänen vierelleen ja sulkisin silmäni ja alkaisin miettiä, miten hitossa olen tilanteeseen päätynyt. En herättäisi ennenaikojaan, enkä lähtisi karkuun.
- Anonyymi
Tää oli kyllä aika ihana viesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli kyllä aika ihana viesti
No niinpä on, ois kyllä niin ihanaa jos joku kirjottaisi näin itsestä! -sivusta
- Anonyymi
Itkisin. Voi pyhä pylly nyt taas, kun tunteet on ihan pinnassa. - joku tee
- Anonyymi
Kysyisin varovasti, miten meidän ilta meni :)
- Anonyymi
Mitäs sit, jos toinenkaan ei tiedä mistään mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sit, jos toinenkaan ei tiedä mistään mitään?
no miettisin,että ei kai sillä väliä. Nythän ehkä sitten on tosiaan vapaata riistaa :D
- Anonyymi
Rikosilmoitus siinä tapauksessa pitää tehdä. Sillä tienaakin hyvin, jopa 15000 euroa jos ei enemmänkin.
- Anonyymi
Olisin maailman onnellisin nainen.
- Anonyymi
Et voi olla. Minä olisin onnellisin..
- Anonyymi
Mitäs minä .Antaisin pusun poskelle ja toivottelisin huomenta.Pidän yllätyksistä ja varsinkin noin mieluisista👩💗
- Anonyymi
Aww, söpöä! 🙈 Ja munko pitäis nyt sit kohta mennä nukkumaan? 😅
- Anonyymi
Lähtisin etsimään kahvinkeitintä keittiöön; sen jälkeen varmistaisin että hän kutsuisi minut kylään toisenkin kerran😍😊
- Anonyymi
Oikea vastaus. Papukaijamerkki, ole hyvä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea vastaus. Papukaijamerkki, ole hyvä. :)
Kiitos, milloin saan kutsun?😉💞
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen.Ei se olis eka kerta ku me sekoitus ja ilman viinan tippaa.🤗👩💗
- Anonyymi
Joo, ei tässä kyllä mitään viinaa enää tarvita, vaikka kirkasta aina tavatessa nautinkin... 😂 💗
- Anonyymi
Toivoisin että uni ei pääty ihan heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486028Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki643739Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162867- 1862789
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132369- 362345
- 212219
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192180- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2981396