Hei, olen kokenut ahdistusta nyt 2 päivää putkeen. Viime viikolla oli myös vähän ahdistusta. Tiedän että ahdistus on normaali asia jos sitä on vähän, mutta se että kaksi päivää putkeen ahdistaa on rankkaa. Olen koulussa joten uskoisin sen johtuvan viimeisen viikon kaikista jutuista. Olisiko vinkkejä miten selviytyisin vielä viikon loppuun asti?
- toivoton
Apua ahdistukseen?
Anonyymi-ap
3
292
Vastaukset
- Anonyymi
Ahdistus vaikeissa tilanteissa on normaalia mutta muuten ei. Ahdistus menee ohi, kun vaikea tilanne loppuu. Vaikea tilanne on siis korjattava kuntoon.
Jatkuva ahdistus ilman selvää syytä ei ole normaalia. Siitä on hakeuduttava lääkäriin.- Anonyymi
Kiitos avusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360