Haluaisin vaan

Anonyymi-ap

Halailla suukotella ja katsoa sinua silmiin nainen... Ei tarvitsisi edes sanoja kun kumpikin tietää että rakastaa.

33

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin niin tehdä. Voisitko mies viimein kertoa miksi et minua lähestynyt niin että tutustuttaisiin?

      • Anonyymi

        Ei se ainakaan rakkauden puuttumisesta johtunut. Tarvitset paremman miehen. Sivusta. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ainakaan rakkauden puuttumisesta johtunut. Tarvitset paremman miehen. Sivusta. m>n

        Mut entä jos haluu just sen miehen? -vieläsivummalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ainakaan rakkauden puuttumisesta johtunut. Tarvitset paremman miehen. Sivusta. m>n

        Miten toinen ihminen voi kuvitella määrittävänsä millaisen miehen joku nainen tarvitsee???
        Kaikkea kanssa!


    • Anonyymi

      Lukemattomat kerrat olen tuosta haaveillut... Lähestulkoon tuntenut hänet kosketukseni alla. 💔

      • Anonyymi

        Lisään:
        Toivon, että tuo ei jää haaveeksi. Haluan sinut.


    • Anonyymi

      Huoh!
      Taas näitä…

    • Anonyymi

      Voi kunpa se minun kaivattuni tuntisi näin ja vielä kertoisi sen minulle...

    • Anonyymi

      Huono yritys. 0/5
      Alkuperäinen oli parempi kaikessa valheessaankin.

    • Anonyymi

      Ei sanoja, sopii hyvin ja vaatteet päällä pysyköön.

      • Anonyymi

        Saako talvitakin jo riisua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako talvitakin jo riisua?

        Mikä on talvitakki? Koskaan kuullutkaan sellasista.


    • Anonyymi

      Niin, jos olet se mun. Voitaisiin vain jutella niitä näitä tai olla juttelematta ja tuijottaa silmiin ja suudella kuin vahingossa. Rakastan niin.

    • Anonyymi

      Juu , mikäs sen parempaa ..hiljaisuus on kauneinta musiikkia rakkaan silmiin katsoessa ja suudellessa.♡

    • Anonyymi

      En kestä teidän juttuja. Sydän särkyy

    • Anonyymi

      Voi miten olisi niin ihanaa♥️

    • Anonyymi

      Hän halusi halata minua viimeksi kun erottiin. Juuri kun olin päättänyt luopua toivosta että välillämme olisi jotain molemminpuolista.

    • Anonyymi

      No mitä sinä täällä teet jos se kerran on molemminpuolista? Menette ja teette.

      • Anonyymi

        Niin, kun en edelleenkään tiedä. Tuo halaus vaan kylvi uuden toivon siemenen. Rehellisesti sanoen helpompaa oli kun kaikki toivo oli menetetty. Nyt tuhlaan taas aikaani haaveilemalla, ja tältä typerälltä palstalta merkkejä etsimällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kun en edelleenkään tiedä. Tuo halaus vaan kylvi uuden toivon siemenen. Rehellisesti sanoen helpompaa oli kun kaikki toivo oli menetetty. Nyt tuhlaan taas aikaani haaveilemalla, ja tältä typerälltä palstalta merkkejä etsimällä

        No millainen tilanne tätä halausta edelsi, ja teitkö itse mitään? Voiko noista päätellä jotain siitä, miksi hän nyt päätyi halaamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No millainen tilanne tätä halausta edelsi, ja teitkö itse mitään? Voiko noista päätellä jotain siitä, miksi hän nyt päätyi halaamaan?

        Isommalla porukalla iltaa viettämässä, erotessa oltiin juuri kättelemässä ja toivotettelemassa hyviä kesiä, kun hän totesi että oikeastaan tuntuisi paremmalta halata tai jotain sinnepäin. Ei siitä kyllä voi päätellä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Jep jep. Niin varmaan. Pesen kohta hampaat ja mietin että se voisit olla sinä joka suussani surisee.

      • Anonyymi

        😂 anteeksi 😳


      • Anonyymi

        En tiennyt ihmisten osaavan surista? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 anteeksi 😳

        Älä kysy. 😂 En ymmärrä itsekään. Mikä lie mielenhäiriö eilen iskenyt. Mun turhautuminen tais eilen purkautua viattomaan palsta kirjoittajaan.


    • Anonyymi

      Jos olet se eräs kiltti ja mukava mies työpaikalta niin juuri noita asioita minäkin haluaisin kanssasi. Olla vaan ja tuntea läsnäolosi aiheuttama hyvänolon tunne.

    • Anonyymi

      Meidän pitäisi kohta nähdä, koska pitäisi vähän jutella. Sanoilla tai ilman.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä rakas mies. Ei taida niitä sanoja meillä tulla tai tarvita.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä sinullekin rakas...


      • Anonyymi

        Tuon voi tulkita sekä positiivisena että negatiivisena viestinä. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä sinullekin rakas...

        Voi mies kun pyörit niin paljon mielessä etten saa unta. Kerroit itsestäsi siinä jotain kun en tiedä paljoa sinusta ja sitten oltiinkin jo alttarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon voi tulkita sekä positiivisena että negatiivisena viestinä. -sivusta

        Ei me olla nähty rakkaan miehen kanssa pitkään aikaan. Eikä sanoja siksi tule tai ole enää meillä. Ehkä täällä sitten?


    • Anonyymi

      Höpöjä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe