Suositelkaa paikallisia firmoja/timpureita kattoremontin tekoon? Mielellään kuulisin kokemuksia ja mitä omakotitalon kattoremontit (katto, räystäskourut, tikkaat) ovat suunnilleen maksaneet.
Suosituksia kattoremontin tekijöistä?
8
845
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin jäi huono maku paikallisesta firmasta, kuulemma 40 vuoden kokemus mutta mitään ei näköjään ole opittu sinä aikana. Hyvät tarpeet pilalle.
- Anonyymi
Voi olla, mutta käyttämällä paikallista palvelua pelastuu kuntatalous.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, mutta käyttämällä paikallista palvelua pelastuu kuntatalous.
Kuntatalous vuotaa, niinkuin minun ja mainoksen katto.
- Anonyymi
Melko monesti 40 vuotta yrittäjänä olleesta tulee ahne tai laiska.
Kuka siellä katoilla edes jaksaa rymytä neljää kymmentä vuotta. - Anonyymi
Remontit kuten kattoremontti teetetään yleensä tarjousten perusteella. Halvin tarjous yleensä voitaa. Ongelma ei kuitenkaan ole pois eikä katto valmis. Useinmiten eli luultavasti aina urakan saanut tekee työn siten että työ on riittävän kannattavaa eli säästöliekillä. Jälkeenpäin sen sitten kyllä huomaa missä meni vikaan. Yleensä silloin ei ole enää mahdollista sopiatai tehdä mitään.
Mutta älkää vain ruvetko teettämään tuntitöinä koska silloin ei ole millään veloituksella mitään ylärajaa. Urakoitsija useinmiten pytää valtakirjaa että voi ostaa ja hakea paikallisesta tarvikeliikkeestä työmaalle tarvikkeitä teettäjän laskuun. Siihen ei kannata suostua muuta kuin henkilökohtaisen tuntemuksen ja luottamuksen perusteella. Vaikeaa on mutta kannattaa yritää välttää ongelmia.
Urakoitsijoilla tai heidän edustajallaan on hyvä vaisto asiakkaan toimintakyvystä - tavasta ja he toimivat sen mukaan. - Anonyymi
Rapis on ykkönen! Liian paljon hyvvee on ihanoo
- Anonyymi
Ei mennyt oikein edes tuo Savon murre.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978